|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 18:33 | |
| Zo fijn wanneer je dagplanning uiteen loopt :/ Doei vrije tijd, hallo huiswerk. |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 18:47 | |
| - Jinx schreef:
- MIJN PIZZA IS ER BIJNA OH HELL YEAH
HEB JIJ OOK AL PIZZA XDD pizaasquad |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 18:53 | |
| Huh waarom zijn Raven babies cancelled :c |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 18:57 | |
| Snow is ook zo zielig :c Weet nog steeds niet of ik hem laat genezen of toch laat sterven, hmmmm... We'll see~ Ain't gonna promise anything. |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 18:58 | |
| ALS SNOW STERFT WORD RIB HELEMAAL GEK |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:06 | |
| - Ravenfall schreef:
- Jinx schreef:
- Ravenfall schreef:
- Jinx schreef:
- Ravenfall schreef:
- Jinx schreef:
- MIJN PIZZA IS ER BIJNA OH HELL YEAH
O M G WELKE PIZZA HEB JE!? D: CREAMY BACON VAN DOMINOS WANT VRIJDAG=PIZZADAG EN HUN AANBIEDING IS TE GEK B) HEILIGGG *-* mijn spareribs zijn ook onderweg nom hehe
AYYYY eetsmakelijk <3
Waarom is Raven btw weer jong? Thanks <3 jij ook haha
Ah ja, we hebben de ks geannuleerd :c Het klopte niet bij Raven’s verhaallijn en de katten om hem heen die eerder geboren waren ineens jonger dan hem ^^”
+Ik hoop stiekem dat die medcat word en dat lukt niet met babies ;w; Je kan med cat worden met kits though! c: Kijk naar Ace, die had net kits met zn partner toen hij gekozen werd. Enige is dat je kat dan niet langer echt de vader rol op zich kan/mag nemen en dus afzijdig van de kits moet leven @San; HECK YES PIZZA FOR LYFE |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:44 | |
| Guys guys guys, sorry dat ik zo stil ben <3 Maar heb vandaag eindelijk dan de sleutels van mijn kamer gekregen (8 Look here for photos: https://imgur.com/a/uCXncIk moet het nog helemaal aankleden en alles en de dingen die er al liggen moeten nog een definitief plekje vinden probably, maar yess love ittt <33 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:45 | |
| Marlie, is Ravenfall jonger geworden? Dat is niet toegestaan namelijk omdat dit veel verwarring in de rpg kan veroorzaken^^ |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:47 | |
| - Butterstar schreef:
- Marlie, is Ravenfall jonger geworden? Dat is niet toegestaan namelijk omdat dit veel verwarring in de rpg kan veroorzaken^^
Ik had nog niet met hem gepost toen ik hem 2/3 moons omhoog gegooid had, hij’s dus nu weer op goeie leeftijd in de rpg, is het mogelijk om hem zo te houden of moet die weer ouder worden? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:48 | |
| Nou liever dat hij gewoon op.die leeftijd blijft die je had staan. Je hoort zelf al dat er vragen over komen |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 19:50 | |
| Okii, dan staat die nu goed op leeftijd c; |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:03 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Snow is ook zo zielig :c
Weet nog steeds niet of ik hem laat genezen of toch laat sterven, hmmmm... We'll see~ Ain't gonna promise anything. Plz laat hem leven ;.; |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:05 | |
| #Floriske: En jij mag Crowcall niet ziek maken :c |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:08 | |
| Hier boven mij, de twee Windclan warriors die ik altijd zo makkelijk door elkaar haal xD
@Flo; Ain't gonna say anything <3 x Maar ik ga wel posten op ons topic c: |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:11 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Hier boven mij, de twee Windclan warriors die ik altijd zo makkelijk door elkaar haal xD
@Flo; Ain't gonna say anything <3 x Maar ik ga wel posten op ons topic c: Nou, dat is alvast iets. En intussen houd ik mijn hart maar gewoon vast :') |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:17 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Hier boven mij, de twee Windclan warriors die ik altijd zo makkelijk door elkaar haal xD
@Flo; Ain't gonna say anything <3 x Maar ik ga wel posten op ons topic c: noooooooooo Snow moet leven :C |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:19 | |
| Waarom gaat iedereen steeds dood ik krijg de hele tijd de neiging om m'n eigen katjes ook te vermoorden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:21 | |
| Ik zeg helemaal niet dát Snow dood gaat, maar het kán c: |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:27 | |
| Feverpaw gaat ook dood lol
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 sep 2017 - 20:28 | |
| And then there's me: Thornface is ziek en belabberd maar no way dat hij doodgaat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|