| INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
|
|
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 22 maa 2012 - 15:21 | |
| - Snowface schreef:
- Bekendste account: Jaypaw/Beautypaw
Wie wil je adopteren: Snowclaw, Goldpaw, Bluefur Eventueel waarom: Omdat ze Epic zijn 0.0 Snowclaw: Alles met Snow ervoor vind ik Epic xD Goldpaw: hmmm lijkt me gewon uber epic :3 Bluefur: EPIC NAAMPJE :3 Wat Magicpaw ookal zegt: is het niet handiger dat iemand dit Topic overneemt :3 en ik wil deze nog steeds :3 - Thanks <3:
|
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 26 maa 2012 - 13:49 | |
| Duss.. Zou iemand deze acc willen geven aan de mensjes die die willen? Want ik heb nu de neiging om gewoon Nala aan te maken, maar ik wil niet dat er dan zo'n * achter komt. Dat is de enige reden waarom ik het nog niet gewoon heb aangemaakt. Ik heb al plaatkes ensow gezocht voor al de acc dus ik zou er nu ook graag mee RPG'en.. xx |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 10 apr 2012 - 16:58 | |
| Bekendste account: Leafstorm Wie wil je adopteren: Redberry,Dustkit,Sunflower en Birdsong Eventueel waarom: Omdat ik een paar nieuwe Acountjes zoek omdat ik actief ga spelen op dit RPG I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 10 apr 2012 - 20:36 | |
| Bekendste account: Cinderkit* Wie wil je adopteren: Dustkit Eventueel waarom: Ik wil graag helemaal bij eht begin beginnen als een kit.
|
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 10 apr 2012 - 20:38 | |
| Ik wilde Dustkit al I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 10 apr 2012 - 20:41 | |
| - Tailstorm schreef:
- Bekendste account: Tailspot
Wie wil je adopteren: Coldkit Eventueel waarom: Ik zou dolgraag een kitten willen hebben. En ik heb al een ava voor hem. Kan het nog? |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 10 apr 2012 - 20:57 | |
| - Leafstorm schreef:
- Ik wilde Dustkit al
Oh sorry x3. Ik had niet gezien dat jij Dustkit al gekozen had, maar ik kies dan wel een andere . |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 11 apr 2012 - 14:28 | |
| Bekendste account: Tiger Wie wil je adopteren: een kitten in een clan waar nog niet veel of niets mee gedaan is AUB, boeit niet welke Eventueel waarom:Ik wil graag een kit in een clan! |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 11 apr 2012 - 14:38 | |
| Bekendste account: Linepaw Wie wil je adopteren: Eentje waar ik alles nog aan mag veranderen ^^ Eventueel waarom: Eehm, ik wil nog wat actieve acountjes =)
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 11 apr 2012 - 20:25 | |
| Bekendste account: Cinderkit* Wie wil je adopteren: Flashkit Eventueel waarom: Ik wil graag als een kit in een clan helemaal van voorafaan beginnen |
|
| |
Toma dawg 153
| |
| |
| |
lili ✗ 64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 16 apr 2012 - 16:34 | |
| Bekendste account: Dreampaw Wie wil je adopteren: Coldkit Eventueel waarom: Ik vind zijn naam echt tè awesome! En ik heb al een idee hoe zijn ava er uit gaat zien! |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 16 apr 2012 - 16:39 | |
| - Beautypaw schreef:
- Snowface schreef:
- Bekendste account: Jaypaw/Beautypaw
Wie wil je adopteren: Snowclaw, Goldpaw, Bluefur Eventueel waarom: Omdat ze Epic zijn 0.0 Snowclaw: Alles met Snow ervoor vind ik Epic xD Goldpaw: hmmm lijkt me gewon uber epic :3 Bluefur: EPIC NAAMPJE :3 Wat Magicpaw ookal zegt: is het niet handiger dat iemand dit Topic overneemt :3 en ik wil deze nog steeds :3 Deze wil ik graag nog steeds <3333 I LOVE THEM <333333 |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 17 apr 2012 - 15:33 | |
| |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 18 apr 2012 - 22:57 | |
| Bekendste account: Frosti Wie wil je adopteren: Dimpaw