| INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
|
|
120
| CAT'S PROFILEAge: after 73 moons my life has ended..Gender: Rank: |
| |
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 23 sep 2011 - 18:12 | |
| Bekendste account: Calypso Wie wil je adopteren: Dragonpaw Eventueel waarom: Ik heb al een heel verhaal in mijn hoofd over dat arme beestje... En ik heb nog geen apprentice, überhaupt nog geen clankat... x Demons are prowling everywhere, nowadays, I'll send 'em howling, I don't care, I got ways. x |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 23 sep 2011 - 18:17 | |
| Sandpaw, mag hier weer op, want ik hoef haar niet. |
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 26 sep 2011 - 17:37 | |
| @Dawnkit ik had Sorrow al aangevraagd D': I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 26 sep 2011 - 21:34 | |
| Zit er een acc tussen die in de BC zit? Dan ben ik wel geinteresseerd. ~ Dustpelt~ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] ma 26 sep 2011 - 21:46 | |
| Alle accounts in deze lijst zijn praktisch gezien nergens in Dustpelt, mensen, ik ben nu een beetje druk, dus ik stuur de wachtwoorden later, oke?^^ |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 27 sep 2011 - 18:19 | |
| Bekenste account: Graykit Wie wil je adopteren: mooneye waarom: Ik zoek nog een goed kat
Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 28 sep 2011 - 13:02 | |
| Bekenste account= milly Ik wil adopteren= devilpaw Omdat= ik nog een clankat wil
- Spoiler:
|
|
| |
Gabs 297
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 29 sep 2011 - 16:00 | |
| heey, Dustheart is ook van mij maar ik kreeg nooit de activeringsmail =,='' Maar mag hij van de lijst, ik geef hem nameljk aan een vriendin van me hem graag wil hebben To forget the past, you have to embrace the future that is offered to you |
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 30 sep 2011 - 17:36 | |
| Bekendste acc:Thunderheart Wie wil je adopteren:Dust Eventueel waarom:Ik zoek een kater die ik ook nog een andere naam kan geven waar nog niks mee is gedaan want ik vind het ook zonde om een acc aan te maken als er zoveel inactieve accs zijn. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 30 sep 2011 - 19:13 | |
| Ik heb best lang geleden Frostkit gevraagd maar heb het ww nog niet ontvangen.. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 30 sep 2011 - 19:15 | |
| - Strawberry schreef:
- Alle accounts in deze lijst zijn praktisch gezien nergens in Dustpelt, mensen, ik ben nu een beetje druk, dus ik stuur de wachtwoorden later, oke?^^
And again. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 30 sep 2011 - 19:18 | |
| Oww het spijt me had het niet gezien *schaam* Weet je nog hoelang ongeveer? Dan kan ik alvast opzoek naar een foto en karakter bedenken. |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 5 okt 2011 - 15:51 | |
| Ik zou wildkit wel willen overnemen (; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 5 okt 2011 - 15:53 | |
| Ik ga er maar weer eens mee aan de slag. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 5 okt 2011 - 19:14 | |
| Dubbelpost wegens announcement
Mensen, ik ga NIET de namen veranderen van de geadopteerde accounts, dan kun je namelijk net zo goed gewoon een heel nieuw account aanmaken! Ik heb nu al meerdere PM's hierover gehad, en ik zeg je bij deze dat het geen zin heeft om hier nog ook maar 1 PM over te sturen! |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 7 okt 2011 - 17:38 | |
| Ehm... Sorry als ik opdringerig doe maar ik had een tijdje geleden gevraagd of ik Dust mog hebben. ~ Dustpelt~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
| |
|
| |
|