| INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
|
|
B- G------i 49
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 25 nov 2011 - 17:55 | |
| Oke, wie wil nog meer? Ik vind het nogal vervelend om er telkens een paar te doen namelijk xD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 17:02 | |
| Bekendste account: Lionclaw Wie wil je adopteren: Blackfoot Eventueel waarom: Heb al wat voor hem in mijn koppie :3 Late i know D:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 17:14 | |
| Bekendste account: Jaykit Wie wil je adopteren: Snowclaw Eventueel waarom: Omdat ie Epic is ^^ Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 18:23 | |
| Bekendste account: Leafstorm/Cloud Wie wil je adopteren: Sweetkit & Silverkit Eventueel waarom: Omdat de namen cute zijn |
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 19:50 | |
| Laat die 3 van spotpaw maar zitten... Maar ik ga even zoeken of ik nog een andere leuke naam zie... - my accounts <3:
-Stripe -Strawpaw -Lionblaze -Stormclaw
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 19:55 | |
| Bekendste account: Spotpaw Wie wil je adopteren: Coldkit en misschien ook Caramelkit Eventueel waarom: Ik zou deze accounts graag willen gebruiken voor toekomstige kittens van spotpaw... als dit zou mogen... - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Maria 150
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 20:10 | |
| sorry... Wist het wel.. Maar moest de namen en het lijstje van de begin pagina overtiepen... Heel erg sorry... - my accounts <3:
- Van Lauren voor me <3:
|
|
| |
Viktor 119
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 21:02 | |
| Bekendste account: Kearn Welk account wil je adopteren: Caramelkit Eventueel waarom: ik wil graag nog een kitten en ik vind het een toffe naam - Spoiler:
|
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 7 feb 2012 - 21:26 | |
| Bekendste account: Thunderkit* Welk account wil je adopteren: Flashkit Eventueel waarom: Ik wil er graag een kitten bij.
- Spoiler:
|
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 8 feb 2012 - 16:33 | |
| Bekendste account: Magicpaw Wie wil je adopteren: Nala, Crystallight, Soul Eventueel waarom: Nala: Ik zou graag een rouge wil hebben. Crystallight: Ik wil wel weten hoe het er in een andere Clan aan toe gaat. Soul: Ik vroeg me af hoe een leven van een Kittypet was.. Ik zal beloven ze actief te houden.
Ik hoef ze niet perse allemaal. Ik wil vooral Nala. En even een vraagje: Je mag dus alles er aan veranderen op da naam na? xx
|
|
| |
Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 8 feb 2012 - 20:33 | |
| Bekendste account: Brownkit Wie wil je adopteren: Redtail, Summerstorm en Trustfoot Eventueel waarom: Ik ben nieuw, en aangezien deze mensen hun account niet meer actief kunnen houden, wil ik ze graag actief houden. En ik zou heel graag een kat in elke clan hebben. Omdat me dat leuk lijkt, om te kunnen zien hoe het er aan toe gaat in andere clans. =D
Als ik 3 accounts krijg, heb ik er 7, dat is makkelijk actief te houden hoor ^^ Lolly's zijn gigantisch lekker! - Spoiler:
Thanks Mousechaser =D: Brownkit - Coalkit - Mizu - Tawnypelt - Thistleheart
|
|
| |
91
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 9 feb 2012 - 12:35 | |
| Bekendste account: Devilpaw Wie wil je adopteren: Scar Eventueel waarom: Epic naam! - Devil x Lion:
|
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 10 feb 2012 - 16:01 | |
| Bekendste account: Jaykit Wie wil je adopteren: Snowclaw, Goldpaw, Bluefur Eventueel waarom: Omdat ze Epic zijn 0.0 - When the face is fully snowed...:
|
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 14 feb 2012 - 21:23 | |
| Bekendste account: Lune Wie wil je adopteren: Flamefur Eventueel waarom: Omdat ik er nog maar eentje heb, maar met die zit ik te wachten op een steeltje katten die kittens willen krijgen. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 6 maa 2012 - 18:21 | |
| Bekendste account: Tailspot Wie wil je adopteren: Coldkit Eventueel waarom: Ik zou dolgraag een kitten willen hebben. En ik heb al een ava voor hem. |
|
| |
Hoef je niet te weten! 28
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 7 maa 2012 - 17:09 | |
| Bekendste account: Blackpoint Wie wil je adopteren: verras me :3 Eventueel waarom: Omdat Ik niet weet welke er nou allemaal al een nieuw baasje hebben... ik zou er ook 2 extra kunnen nemen :# |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 22 maa 2012 - 8:45 | |
| - Magicpaw schreef:
- Bekendste account: Magicpaw
Wie wil je adopteren: Nala, Crystallight, Soul Eventueel waarom: Nala: Ik zou graag een rouge wil hebben. Crystallight: Ik wil wel weten hoe het er in een andere Clan aan toe gaat. Soul: Ik vroeg me af hoe een leven van een Kittypet was.. Ik zal beloven ze actief te houden.
Ik hoef ze niet perse allemaal. Ik wil vooral Nala. En even een vraagje: Je mag dus alles er aan veranderen op da naam na? xx
Dit zou ik graag nog steeds willen. Kan niet iemand dit topic overnemen en die inactieve acc uitdelen? xx |
|
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
| |
|
| |
|