| INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 17:15 | |
| - Leki - Goldenwhisker - Snowclaw - Trustfoot - Leopardhead - Clovertail - Shadowtail - Redtail - Blue-eye - Coldkit - Twofeathers - Furyclaw - Cloudkit. - Nightpelt - Snowfur - Sorrelpelt - Flamefur - Flamelight - Flashyeye - Sandpaw - Skypelt - Sealshell - Tigerpaw - Nala - Lightningheart - Burningice - Sweetkit - Sweetleaf - Riverwind - Ambereye - Darkheart - Summerstorm - Eaglestrong - Swiftclaw - Honeyfur - Whitetail - Nightfur - Vanillatwilight - Flowerrain - Firepaw - Bushpelt - Waterfur - Dust - Purpleclaw - Coarsetail - Tigerfur - Shadowear - Redberry - Dustkit - Crystallight - Flashkit - Flamekit - Glamour - Rumba - Riverwind - Rosefeather - Paleeye - Blackfoot - Littlefeet - Silverkit. - Firekit. - Goldpaw - Birdsong - Lightningclaw - Thomas - Soul - Brownpaw - Bluefur - Sunflower - Shadowface - Hydre - Greenstream - Scar - Blackwhisper - Caramelkit - Dimpaw - Star - Elous - Fireclaw - Tailfighter - Tailchaser - Shade - Whiskey - Ryewhisker
Accounts van mezelf die nog op de accountmarkt staan:
-Thistlekit -Merry -Moon -Wavefur
Er zijn een heleboel accounts waar nooit mee gepost is, en dat vinden wij zonde. Daarom mag je al deze accounts overnemen, met een maximum van drie.
Als je er eentje wil adopteren, vul dan alsjeblieft dit in:
Bekendste account: Wie wil je adopteren: Eventueel waarom:
Mvg,
Strawberry
EDIT: Als een account erbij staat dat van jou is, wat wel actief is etc, zeg dat dan alsjeblieft ZSM!
Laatst aangepast door Strawberry op wo 23 nov 2011 - 21:39; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 17:19 | |
| Bluefur staat er nog steeds tussen. Deze heb ik/Quinty geadopteerd ^^. |
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 17:20 | |
| Oeps, sorry, de lijst klopt nog niet helemaal. Ik zal haar meteen weghalen en een edit over foutjes plaatsen ^^; |
|
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 17:22 | |
| Bekendste account: You know Wie wil je adopteren: Timesoul Eventueel waarom: Becuz i like the name! :3
|
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 18:50 | |
| Sorry Snowrose, Angelica was eerder
Moonpaw, Angelica, ik zal jullie de WW sturen |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 19:21 | |
| Sandpaw, is mijn acc. mar dat is nog niet geactiveerd, ik ben het email adres kwijt geraakt :S |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 19:21 | |
| Lol, Sandpaw is duidelijk wel geactiveerd, anders stond dat account niet op de lijst ;p x'D |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 19:22 | |
| Ow, f kijken of hij het nog doet dan |
|
| |
1
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 19:25 | |
| (sorry dubbelpost)
Hij doet het 0.0, maar hij mag weg. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] di 20 sep 2011 - 19:26 | |
| Ik heb Sandpaw al van de lijst afgehaald. |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] wo 21 sep 2011 - 18:50 | |
| Ik haal de geadopteerde accounts dit keer gewoon van de lijst. Dus als een account van de lijst is gehaald, is ie weg |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 22 sep 2011 - 15:41 | |
| bekendste account: spyclaw wie wil je hebben: silverfur waarom: vind de naam heel erg mooi en ik ben op zoek naar een kater. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 22 sep 2011 - 16:52 | |
| Ik zal je het wachtwoord sturen Whitepaw ^^ |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] do 22 sep 2011 - 17:04 | |
| Oke Dan wil ik graag deze: Bekendste account: Snowrose, Blackclaw en Wingpaw Wie wil je adopteren: Pinkbee Eventueel waarom: IM A BUMBLEBEE 8D Rofl, daar moest ik aan denken en ik vind het wel leuk :3 Extra: Als ik haar opzoek staar er PinkBee, moet die b niet in kleine letter veranderd worden? Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] vr 23 sep 2011 - 15:45 | |
| Bekendste account: HHmmm, Lionclaw of Chikita Wie wil je adopteren:Frostkit Eventueel waarom: Omdat.... *denkt* Wio graag een nieuw accje Skyclan Maar Devilpaw is van mij... Maar kreeg hem niet geactiveerd... Maar gooio hem maar weg nu hoef ik hem nie meer
Laatst aangepast door Chikita op za 24 sep 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: INACTIEVE ACCOUNTS [Aangeboden] | |
| |
|
| |
|