|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:24 | |
| - Nevermind schreef:
- sterkte butter! een dier verliezen is verschrikkelijk, mocht je je hart willen luchten sta ik altijd open k?
Het spinnen van katten kan je eig vertalen als huilen bij mensen, als in huilen van genot, pijn enzo, als je het naar menselijke emoties wil omzetten that is dat is wat ik op unief heb geleerd het te aanzien op een simpler niveau eig Hey, Dankjewel! Ah zo hij spon zachter als hij pijn had en mauwde dan ook klagelijk. Nu spon hij hard en zonder mauwen. Dus denk dat daarmee bij hem pijn en geluk wel te onderscheiden zijn. Natuurlijk kan ik niet in zijn kop kijken maar weet wel dat het juiste besluit genomen is. Maar bedankt voor je uitleg! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:27 | |
| Heel veel sterke Butter <333 Iig wel fijn dat hij zo veel om jullie gaf, ook op de laatste momenten |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:31 | |
| - Acefray schreef:
- Heel veel sterke Butter <333 Iig wel fijn dat hij zo veel om jullie gaf, ook op de laatste momenten
Dankjewel!! Zeker, wij gaven ook veel om hem. Hebben hem dan ook uit het asiel gehaald en hij heeft veel tijd met ons doorgebracht. Een echte knuffelbeer. Hij mauwde ook altijd een groet als we aan kwamen bij de deur. |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 15:46 | |
| Er is maar één liedje dat ik echt niet kan luisteren Echt maar eentje - Spoiler:
Small Bump - Ed Sheeran Alsjeblieft, heb je dat liedje gehoord? Het einde breekt me altijd
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 15:48 | |
| heyhoi iedereen c: vandaag aangekomen op de nieuwe camping met wifi bij de tent yes :3 helaas gaan we morgen weer berder, dus hopen maar dat we dan weer beet hebben hehehehe
hoe is het hier? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 15:54 | |
| Mijn moeder dacht dat de spaanse pepers paprika waren, mag ik huilen?
@N; met mij gaat het prima. Alleen zijn mijn oreo's nu wel op :c hoe is het met jou? |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 15:55 | |
| hier gaat t goed c: rip you though, oreo's zijn hemel |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 16:20 | |
| Hey, guys...
Wat dachten jullie van de naam Hopeslayer XD |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 16:57 | |
| - Silhouette schreef:
- Hey, guys...
Wat dachten jullie van de naam Hopeslayer XD Sounds depressing XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:03 | |
| - Bronzemask schreef:
- Silhouette schreef:
- Hey, guys...
Wat dachten jullie van de naam Hopeslayer XD Sounds depressing XD Zie je zo een moederkat 'Awh, en jij wordt Hopekit :3' 1 jaar later Hopeslayer YEYYYAAAAH |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:06 | |
| Die moeder gelijk naar de leader "Do you think this is funny?" |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:09 | |
| - Silhouette schreef:
- Wat dachten jullie van de naam Hopeslayer XD
Sounds like a despair-bringing name :3c sorry, Danganronpa heeft de woorden "hope" en "despair" voor me aangetast |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:11 | |
| - Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
Sounds like a despair-bringing name :3c
sorry, Danganronpa heeft de woorden "hope" en "despair" voor me aangetast Ik was ook al van DESPAIR DESPAIR toen ik die eerste zin van je las XD |
|
| |
Wölf 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:16 | |
| waaauw er schiet niet veel meer over van een dag als je tot 14u in bed ligt en dan tot 17u nog netflix zit te kijken eerst maar ff sporten en dan bijposten y'all pray for me |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:16 | |
| - Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
sorry, Danganronpa heeft de woorden "hope" en "despair" voor me aangetast Ik was ook al van DESPAIR DESPAIR
toen ik die eerste zin van je las XD You cant hide from despair, it's everywhere :3c ik hou teveel van Danganronpa, hype voor de nieuwe game aaaaa |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:21 | |
| - Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
sorry, Danganronpa heeft de woorden "hope" en "despair" voor me aangetast Ik was ook al van DESPAIR DESPAIR
toen ik die eerste zin van je las XD You cant hide from despair, it's everywhere :3c
ik hou teveel van Danganronpa, hype voor de nieuwe game aaaaa ER KOMT EEN GAME DAARVAN OMMGG AAAAARHRGFJHGRH |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:51 | |
| Okay, een goede naam dus. Ik ga het niet gebruiken, maar het kwam in me op |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:53 | |
| - Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
toen ik die eerste zin van je las XD You cant hide from despair, it's everywhere :3c
ik hou teveel van Danganronpa, hype voor de nieuwe game aaaaa ER KOMT EEN GAME DAARVAN OMMGG AAAAARHRGFJHGRH Er zijn al drie games (alledrie verkrijgbaar op Steam bytheway) xD De eerste volgt hetzelfde plot als de eerste anime De tweede heeft geen anime-adaptie, al zou je de karakters kunnen herkennen als je de Danganronpa 3 anime hebt gezien (in dat geval ben je al deels gespoiled voor die game, rip) De derde is een spin-off die zich focust op Komaru Naegi (Makoto Naegi's zus) en Toko Fukawa (en ook Genocide Jack/Jill/whatever) en naar wat ik weet veel darker is met onderwerpen die voorbijkomen dan de eerste twee games Er komt een vierde game uit eind September (ofja, die is al uit sinds februari, maar dan komt de officiële Engelstalige versie uit) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:53 | |
| - Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
ik hou teveel van Danganronpa, hype voor de nieuwe game aaaaa ER KOMT EEN GAME DAARVAN OMMGG AAAAARHRGFJHGRH Er zijn al drie games (alledrie verkrijgbaar op Steam bytheway) xD De eerste volgt hetzelfde plot als de eerste anime De tweede heeft geen anime-adaptie, al zou je de karakters kunnen herkennen als je de Danganronpa 3 anime hebt gezien (in dat geval ben je al deels gespoiled voor die game, rip) De derde is een spin-off die zich focust op Komaru Naegi (Makoto Naegi's zus) en Toko Fukawa (en ook Genocide Jack/Jill/whatever) en naar wat ik weet veel darker is met onderwerpen die voorbijkomen dan de eerste twee games Er komt een vierde game uit eind September (ofja, die is al uit sinds februari, maar dan komt de officiële Engelstalige versie uit) Oh sheirittierjerj brb ik ga erg toevallig op steam whooooo --- Also, Owl is hopeloos oml |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 17:58 | |
| - Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Silhouette schreef:
ik hou teveel van Danganronpa, hype voor de nieuwe game aaaaa ER KOMT EEN GAME DAARVAN OMMGG AAAAARHRGFJHGRH Er zijn al drie games (alledrie verkrijgbaar op Steam bytheway) xD De eerste volgt hetzelfde plot als de eerste anime De tweede heeft geen anime-adaptie, al zou je de karakters kunnen herkennen als je de Danganronpa 3 anime hebt gezien (in dat geval ben je al deels gespoiled voor die game, rip) De derde is een spin-off die zich focust op Komaru Naegi (Makoto Naegi's zus) en Toko Fukawa (en ook Genocide Jack/Jill/whatever) en naar wat ik weet veel darker is met onderwerpen die voorbijkomen dan de eerste twee games Er komt een vierde game uit eind September (ofja, die is al uit sinds februari, maar dan komt de officiële Engelstalige versie uit) Oh sheirittierjerj brb ik ga erg toevallig op steam whooooo JOIN THE SIDE OF ULTIMATE DESPAIR >:3c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|