|
|
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 10:46 | |
| Iemand die een topicje met deze wilt? |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 10:47 | |
| - Mistykit, schreef:
- Iemand die een topicje met deze wilt?
Je mag het topicje maken tussen bro 'nd sis?;3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 10:49 | |
| - *Lionpaw schreef:
- Ik wil zo graag Pokemon Journey joinen naar ik kan gewoon niet aan twee sites doen :c
doe hetmisschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is |
|
| |
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 10:54 | |
| - Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
- Ik wil zo graag Pokemon Journey joinen naar ik kan gewoon niet aan twee sites doen :c
doe het misschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is Maar het gaat weer maanden duren voordat ik het systeem daar begrijp ;o; @M; ik zal maken zodra ik mn kont optil om de laptop te pakkenn |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 10:55 | |
| AAAH I TOTALLY FORGOT DAT HET VANDAAG 30 JULI IS EN VANDAAG TEENWOLF SEASON 6B BEGINT
en ik ben niet thuis dus moet ik t een keer streamen ofzo maar toch |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 11:01 | |
| - Mistykit, schreef:
- Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
doe het misschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is Maar het gaat weer maanden duren voordat ik het systeem daar begrijp ;o; De mensen daar zullen het je vast wel uit willen leggen als je er iets over vraagt c: |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 11:05 | |
| - Fisheye schreef:
- Mistykit, schreef:
- Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
doe het misschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is Maar het gaat weer maanden duren voordat ik het systeem daar begrijp ;o; De mensen daar zullen het je vast wel uit willen leggen als je er iets over vraagt c: Ik zal erover nadenken ik ben namelijk een zwaar verslaafde fan van pokemon |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 11:45 | |
| - Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Mistykit, schreef:
- Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
doe het misschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is Maar het gaat weer maanden duren voordat ik het systeem daar begrijp ;o; De mensen daar zullen het je vast wel uit willen leggen als je er iets over vraagt c: Ik zal erover nadenken ik ben namelijk een zwaar verslaafde fan van pokemon
sorrynotsorry W8, kan je zelf bepalen welke pokemons je mag hebben of moet je ze echt verdienen? nie da ik zomaar mewto of gyarados ofz ga doen maar meh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 11:47 | |
| - Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Mistykit, schreef:
- Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
doe het misschien dat het dit keer wel lukt? idk xD ik ben zelf ook vreselijk in actief blijven dus idk hoe goed dit advies is Maar het gaat weer maanden duren voordat ik het systeem daar begrijp ;o; De mensen daar zullen het je vast wel uit willen leggen als je er iets over vraagt c: Ik zal erover nadenken ik ben namelijk een zwaar verslaafde fan van pokemon
sorrynotsorry W8, kan je zelf bepalen welke pokemons je mag hebben of moet je ze echt verdienen? nie da ik zomaar mewto of gyarados ofz ga doen maar meh naar wat ik weet mag je die dingen allemaal zelf kiezen (al zijn er ook dingen waar je een random Pokémon bij kunt krijgen) Also, misschien kunnen we dit gesprek naar PM verplaatsen of zo voordat 't hier volstaat met praat over een ander forum wat gezien kan worden als reclame of zo ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 11:48 | |
| - Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Owlkit, schreef:
- Fisheye schreef:
- Mistykit, schreef:
- Fisheye schreef:
- *Lionpaw schreef:
sorrynotsorry W8, kan je zelf bepalen welke pokemons je mag hebben of moet je ze echt verdienen? nie da ik zomaar mewto of gyarados ofz ga doen maar meh naar wat ik weet mag je die dingen allemaal zelf kiezen (al zijn er ook dingen waar je een random Pokémon bij kunt krijgen)
Also, misschien kunnen we dit gesprek naar PM verplaatsen of zo voordat 't hier volstaat met praat over een ander forum wat gezien kan worden als reclame of zo ^^" Jep, idd, ik stuur je wel een pm c: |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 12:09 | |
| Yo Hannah, had je mijn pm nog gelezen?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 12:13 | |
| - Dustkit, schreef:
- Yo Hannah, had je mijn pm nog gelezen?
Yush, ik zal vandaag reageren ^^ |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 12:15 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 12:36 | |
| Goede morgen! Verwacht maar een paar wat posten van mij, vandaag! ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 13:11 | |
| woeps het is alweer 1 uur goedemorgen B) |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 13:19 | |
| - Cedarkit. schreef:
- woeps het is alweer 1 uur
goedemorgen B) same reaction haha goodmorning indeed B) |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 13:57 | |
| Dilemma: Ik wil een account maar de naam is sorta een mismatch met de vacht en de prefix word op het moment enorm veel gebruikt en ik hou juist van originaliteit in namen :'D |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 14:05 | |
| IK ken het gevoel! @Anouk |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 jul 2017 - 14:15 | |
| Mag ik even waarderen dat Starclan is van "Praten helpt niet, weet je wat, mep Ace gewoon even, succes Rouse" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|