|
|
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 10:21 | |
| Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis! |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 10:24 | |
| - Thornface schreef:
- Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis!
We zijn al drie keer met hem naar ze geweest en elke keer is het slechter. Ik hoop dat ze of iets vinden en hem kunnen genezen of hem inslapen. Denk het laatste nu het humaanst is. We denken dat hij botkanker heeft.. |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 10:48 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Thornface schreef:
- Dat is allesbehalve leuk, hopelijk kunnen jullie hem na het dierenartsbezoek toch weer levend en wel meenemen naar huis!
We zijn al drie keer met hem naar ze geweest en elke keer is het slechter. Ik hoop dat ze of iets vinden en hem kunnen genezen of hem inslapen. Denk het laatste nu het humaanst is. We denken dat hij botkanker heeft.. Dan ziet het er inderdaad al niet zo rooskleurig meer uit... Ik wens je heel veel sterkte, welke keuze er ook gaat worden gemaakt. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 11:26 | |
| Kommis onze zwart-witte kater is gestorven. Waarschijnlijk was het toch kanker. Uitgespreid naar de hersenen of rug. Waardoor hij neurologisch problemen kreeg. We hebben hem in laten slapen omdat hij niets meer kon en kort leed. We denken dat hij vandaag of morgen anders een natuurlijke dood gestorven. |
|
| |
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 11:31 | |
| Sterkte Butter! Ik weet hoe het voelt ;.; |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 11:37 | |
| Sterkte, erg vervelend om je huisdier te verliezen.
|
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:05 | |
| Nogmaals heel veel sterkte, Butter |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:16 | |
| @B; echt rot voor je, heel veel sterkte. Het is vast het beste voor je kat geweest, als die zo erg aan het lijden was. <3 |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:18 | |
| Oh wat naar Butter :c heel veel sterkte <3 |
|
| |
♚ Hannah 120 Actief if it involves pancakes,
i'm in
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:25 | |
| @M; ik jank steeds om het setje omg ik kan je nooit meer serieus nemen xD |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:35 | |
| Hoezo!? Sweet is hier hartstikke mooi! >.< |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 12:44 | |
| - Risingsun schreef:
- Wolfdance schreef:
Ik denk dat ik de shading van het lichaam morgen overnieuw doe en wat minder messy >< Oh ik had dit helemaal over het hoofd gezien! Mooi hoor chi <3 Thanks ^^ |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 13:07 | |
| Chi ik heb werkelijk geen idee waar je dat talent vandaan haalt omg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 13:41 | |
| @Floriske, dankje! Toch weet ik dat dit het beste voor Kommis was dus heb ik er zeker geen spijt van. Ga hem wel enorm missen, hij liep nogal eens s'winters met mij mee naar de bus enkele straten verderop. @Dustkit, het is vervelend maar hoort er gewoon bij. Als je een huisdier hebt dan sterft hij ooit wel eens. Gelukkig hebben we lang met hem kunnen genieten en is hij al spinnend gestorven. (hij zat bij mij op de arm en vond dat zelfs op zijn laatste momenten helemaal geweldig.) @Femke, Dankje! @M, dankjewel. Hij heeft gelukkig niet lang geleden. Dat was iets dat we hebben kunnen voorkomen en zoals ik al zei is hij vrolijk en ontspannen ingeslapen. (zover een kat dan vrolijk kan zijn.) |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 13:57 | |
| Ah, jeez. Ik wil dit echt niet verpesten, enkel..katten spinnen inderdaad als ze stervend zijn.
Sorry |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:00 | |
| - Dustkit, schreef:
- Ah, jeez. Ik wil dit echt niet verpesten, enkel..katten spinnen inderdaad als ze stervend zijn.
Sorry Geeft niet joh... Maar hij spon al voor het prikje. Hij spon altijd als hij op je arm zat. Na het prikje werd het minder. Wat de reden ook was dat hij nog steeds spon maakt niet uit. Het enige dat uit maakt voor mij persoonlijk is dat hij vredig is heen gegaan en niet langer geleden heeft dan dat hij heeft gedaan. |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:06 | |
| Hij klonk als een geweldig beest.
Het is eigenlijk best wel bijzonder, katten spinnen als ze pijn hebben om hunzelf gerust te stellen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:14 | |
| - Dustkit, schreef:
- Hij klonk als een geweldig beest.
Het is eigenlijk best wel bijzonder, katten spinnen als ze pijn hebben om hunzelf gerust te stellen Hij was een geweldig beest! Een hart van goud. Owh.. Echt? Ik denk het maar hij spon ook altijd als ik hem op zijn kop kriebelde en dat deed ik ook. Dus misschien wel voor beide redenen. Want naar de dierenarts toe was hij stil. Pas als iemand hem op tilde rn voorzichtig vast hield begon hij te spinnen. Maar maakt ook niet uit. Ik zal enkel aan hem denken met een glimlach op mijn gezicht, aangezien hij 11 jaar lang bijzonder goed bij ons is geweest en ondanks de pijn die hij af en toe had toch nog van zijn oude dag genoot. |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:15 | |
| Ik denk ook wel beide redenen hoor |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 jul 2017 - 14:16 | |
| sterkte butter! een dier verliezen is verschrikkelijk, mocht je je hart willen luchten sta ik altijd open k?
Het spinnen van katten kan je eig vertalen als huilen bij mensen, als in huilen van genot, pijn enzo, als je het naar menselijke emoties wil omzetten that is dat is wat ik op unief heb geleerd het te aanzien op een simpler niveau eig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|