|
|
❦ hannah 64 Actief i'm running with the wolves tonight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:28 | |
| - Mistgaze schreef:
- Het is zo vaag dat ik nu mijn vriend ineens mijn verloofde moet noemen hehe. Disneyland was zo gaaf aaaa. We waren bij het kasteel aan het lopen en kwamen net onder de grotten bij de draak langs en toen ging hij ineens op zn knieën en kwam hij met een ring omfggg. Ik was wild. De ring is ook mooi, klein steentje er in. De datum dat we samen iets kregen staat er in en aaaa, het is gaaf c:
Oh mijn God, Kiki. Hou hem, echt omg. Dat is het beste wat iemand kan krijgen. Een aanzoek IN disneyland. Jezus, het klinkt echt op een sprookje. Echt hartstikke gefeliciteerd, ik ben zo blij voor je <3333 |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:30 | |
| - Mistykit, schreef:
- Mistgaze schreef:
- Het is zo vaag dat ik nu mijn vriend ineens mijn verloofde moet noemen hehe. Disneyland was zo gaaf aaaa. We waren bij het kasteel aan het lopen en kwamen net onder de grotten bij de draak langs en toen ging hij ineens op zn knieën en kwam hij met een ring omfggg. Ik was wild. De ring is ook mooi, klein steentje er in. De datum dat we samen iets kregen staat er in en aaaa, het is gaaf c:
Oh mijn God, Kiki. Hou hem, echt omg. Dat is het beste wat iemand kan krijgen. Een aanzoek IN disneyland. Jezus, het klinkt echt op een sprookje. Echt hartstikke gefeliciteerd, ik ben zo blij voor je <3333 Ik hou hem ook zeker wel!! Ahaha, ja en ook echt bij die draak ik moest zo hard lachen om die sukkel. Nu kunnen we heel kalm aan een trouwfeest gaan plannen c: Want dat zit er nog laaaaaang niet in! |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:31 | |
| |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:43 | |
| Gefeliteerd Kiki!! Een waar sprookje c: |
|
| |
Wolf 80 Actief if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:49 | |
| IK ZAG HET AL OP FB MAAR OMG PROFICIAT !!!!
beter krijg ik die wedding invite xxx |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:55 | |
| Aaah dat is pretty gaaf c: gefeliciteerd!!! |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 20:59 | |
| Ik ga maar eens slapen want ik moet morgen vroeg op :') Ik zal nog zien of ik morgen online kom, want ik ben dan wel om 3u weer thuis ik ga miss ook moe zijn soo.. we zullen zien xD Maar bye iig cx |
|
| |
48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 21:05 | |
| Toedels, succes morgen
Somebody een topicje met Fruit? |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 21:10 | |
| @Kiki, damn, gefeliciteerd meid! |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 21:20 | |
| MIJN BRUILOFT GAAT HUGE AF WORDEN... Mousedung :') God en dan ook nog mijn vrienden/familie van hier en dan al mijn vrienden van "het internet" hohooh, spannend hoor |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 jul 2017 - 21:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |