|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:36 | |
| Ace zou echt een moment hebben van "Wow, not like planned" en constant tegen hem zijn van "sooo what are the dead cats complainin about, bet it isnt me anymore" |
|
| |
x 47 Actief If I want it,
it's already mine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:37 | |
| Alle katten zijn mooi *-* Daarom zijn er zoveel mooie katten. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:37 | |
| - Bronzemask schreef:
- Oké, mijn pc viel uit en nu zijn de cat questions weg :c
Dan maar posten ^^
Twee logeerkonijnen in huis nu: Woezel en Kruimeltje... en onze eigen pluizebol: Davy Jones <3 noooo :c nu heb ik geen leesvoer XD en aaawh heb je foto's van ze? ^^ |
|
| |
it's already mine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:39 | |
| Wanneer je te lui bent oogjes te kleuren en je dus maar pictures gaat zoeken van die kat die je gebruiken wilt waarop ze zonder ogen staat~ Way to go |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:39 | |
| >.<''
Ik kon het niet laten te bieden op een theeservies van Francien's Katten x) Nu hopen dat ik het heb. |
|
| |
Wölf 113 Actief Damn, this is exciting!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:40 | |
| - Acefray schreef:
- Ace zou echt een moment hebben van "Wow, not like planned" en constant tegen hem zijn van "sooo what are the dead cats complainin about, bet it isnt me anymore"
daarom en ook dan gaat War weten dat Ace sick veel regels heeft gebroken maar als hij het niet had gedaan dan bestond hij niet dus hij gaat another crisis hebben hahaha |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:42 | |
| schattiiiig <3 hij heeft n mooie pose op die onderste foto, sexyyyy |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:43 | |
| - Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
- Ace zou echt een moment hebben van "Wow, not like planned" en constant tegen hem zijn van "sooo what are the dead cats complainin about, bet it isnt me anymore"
daarom en ook dan gaat War weten dat Ace sick veel regels heeft gebroken maar als hij het niet had gedaan dan bestond hij niet dus hij gaat another crisis hebben hahaha HAHAHA ooit eens naar Ace toe en hem helemaal op zijn kop geven voor alle regels. Ace zo enorm droog. "But you're the result of those things" en dan weglopen terwijl War een crisis heeft xD |
|
| |
Bunny 39 Actief One day, I will rule you all.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 15:45 | |
| Omg Jingles setje is zo bae :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:10 | |
| - Acefray schreef:
- Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
daarom en ook dan gaat War weten dat Ace sick veel regels heeft gebroken maar als hij het niet had gedaan dan bestond hij niet dus hij gaat another crisis hebben hahaha HAHAHA ooit eens naar Ace toe en hem helemaal op zijn kop geven voor alle regels. Ace zo enorm droog. "But you're the result of those things" en dan weglopen terwijl War een crisis heeft xD exact dit omg hahaha zou Ace nog wel van hm houden dan tho ;__; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:12 | |
| - Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
- Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
daarom en ook dan gaat War weten dat Ace sick veel regels heeft gebroken maar als hij het niet had gedaan dan bestond hij niet dus hij gaat another crisis hebben hahaha HAHAHA ooit eens naar Ace toe en hem helemaal op zijn kop geven voor alle regels. Ace zo enorm droog. "But you're the result of those things" en dan weglopen terwijl War een crisis heeft xD exact dit omg hahaha zou Ace nog wel van hm houden dan tho ;__; Altijd, hij zou echt zijn leven geven voor zijn kittens, ze zijn zijn alles xDD |
|
| |
it's already mine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:13 | |
| Oké deze prinses heeft haar geschiedenis klaar, nu moet ik nog even haar persoonlijkheid beschrijven en dan ben ik good to go [striek]nadat ik ben geaccepteerd met haar[/strike].
This is going to be so much fun. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:14 | |
| - Acefray schreef:
- Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
- Drizzle • schreef:
- Acefray schreef:
daarom en ook dan gaat War weten dat Ace sick veel regels heeft gebroken maar als hij het niet had gedaan dan bestond hij niet dus hij gaat another crisis hebben hahaha HAHAHA ooit eens naar Ace toe en hem helemaal op zijn kop geven voor alle regels. Ace zo enorm droog. "But you're the result of those things" en dan weglopen terwijl War een crisis heeft xD exact dit omg hahaha zou Ace nog wel van hm houden dan tho ;__; Altijd, hij zou echt zijn leven geven voor zijn kittens, ze zijn zijn alles xDD awh wat een qt beter wel anders springt Weed van een klif |
|
| |
it's already mine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:16 | |
| Iemand een topic met mijn prinses? 8D |
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:23 | |
| - Risingsun schreef:
- Iemand een topic met mijn prinses? 8D
met redpetal en jij maakt <3 |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:24 | |
| [striek] <- I like XD
Ik wil later echt een topic waarin Kind Ace kan vertellen dat ze legit -5 aan emoties heeft |
|
| |
it's already mine
| |
| - Flurrykit schreef:
- Risingsun schreef:
- Iemand een topic met mijn prinses? 8D
met redpetal en jij maakt <3 Aah sure thing! <3 |
|
| |
Marco Borsato 45 Actief Everyone gather around for a show. Watch as this man dissapears as we know. Do me a favor and try to ignore as you watch him fall through a bleeding trapdoor.
| |
| 10minutemail haat mij :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 16:36 | |
| im boooored
guys, iemand, geef mij leesvoer en vul die catquestions inn (A)' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|