|
|
Elfje 266 Actief Heat is not a luxury, It's an absolute must-have
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:43 | |
| i meant the topic lol (idk of ik het nu verkeerd begrijp ofs ik ben dom) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:45 | |
| Fair enough ik ben langzaam want picky, like Waz said, much needed (A)
Also, good dat life goed is ^^ |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:46 | |
| Tall is just waiting for the right lady or dude whatever to come along |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:50 | |
| - Lionkit' schreef:
- Tall is just waiting for the right lady
or dude whatever to come along Tot die tijd gaat Linn jullie heel veel kittens geven, right Linn? |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
or dude whatever to come along
Tot die tijd gaat Linn jullie heel veel kittens geven, right Linn? De enige kittens die ik deze site ooit heb gegeven waren IcyxLion kittens. U guys will have to wait for now though. 99% van mijn accounts IS kitten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 0:56 | |
| - Lionkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
Tot die tijd gaat Linn jullie heel veel kittens geven, right Linn? De enige kittens die ik deze site ooit heb gegeven waren IcyxLion kittens. U guys will have to wait for now though. 99% van mijn accounts IS kitten. Niet tactisch, maar een valide punt. Dan is bij deze onze hoop gevestigd op nóg meer kittens van Ace, wat een realistische gedachte is |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:00 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
Tot die tijd gaat Linn jullie heel veel kittens geven, right Linn? De enige kittens die ik deze site ooit heb gegeven waren IcyxLion kittens. U guys will have to wait for now though. 99% van mijn accounts IS kitten. Niet tactisch, maar een valide punt. Dan is bij deze onze hoop gevestigd op nóg meer kittens van Ace, wat een realistische gedachte is Ik denk dat nog meer Ace kittens inderdaad een stuk realistischer is (': |
|
| |
✩ hannah 20 Actief deceitful
dɪˈsiːtfʊl,dɪˈsiːtf(ə)l/
[noun]
guilty of or involving deceit; deceiving or misleading others
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:00 | |
| De reden waarom ik Owl onvruchtbaar heb gemaakt is het feit dat alle drama meestal uit 70%-80% kittens bestaat en hij niet voor zichzelf kan zorgen. Plus bijna heel WindClan is familie met hem dus eh... At least he's outta that circle Plus hij kan highkey met anderen rond gaan slapen and nobody gets caught/hurt |
|
| |
WazBeer 75 Actief "The road is ahead of us, so let's start out today."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:02 | |
| Lol tuurlijk is iemand wel hurt tho als ie dan n volgende avond met n ander wijf in n nest ligt xD
Ik heb dit forum 6 kits gegeven met Firestar, das alles xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:03 | |
| Fair enough Linn xD James zal onze bliksemafleider zijn ~
@Hannah, klinkt als een goed afgewogen besluit, en dan zal je ook nooit mensen horen zeggen dat ie langzaam is met kits
Wow Waz inderdaad, beter zoek jij met Fire iets >3 |
|
| |
dɪˈsiːtfʊl,dɪˈsiːtf(ə)l/
[noun]
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:05 | |
| @W; yeah tru, maar tenminste blijft die zwangerschapstest negatief, dus als hij hem gewoon snel peert midden in de nacht... xD
Anyway, ik ga slapie doen, truste guysss |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:05 | |
| Ja al mn char development is met katten die dr fam zijn, die zoek raken, die dood gaan of met katten die op dr zus vallen xD Niet zoveel keus meer dan eh |
|
| |
dɪˈsiːtfʊl,dɪˈsiːtf(ə)l/
[noun]
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:06 | |
| Fire wiggled wel iemand uit, op z'n tijd, Waz, op z'n tijd... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:08 | |
| Ja sws op zn tijd xD I mean I am taking my time already xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:09 | |
| Tijd is goed, echte relaties doen dat ook (A)
Truste Hannah! |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:10 | |
| Haha maar FirexIce was ook echt zo'n dramatisch einde ;v; so emotional still >c
Echte relaties zijn leuk tho. Dingen die spontaan gebeuren zijn great. Al hou ik ook stiekem van plotjes bedenken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:14 | |
| - Lionkit' schreef:
- Haha maar FirexIce was ook echt zo'n dramatisch einde ;v; so emotional still >c
Echte relaties zijn leuk tho. Dingen die spontaan gebeuren zijn great. Al hou ik ook stiekem van plotjes bedenken xD True word, alleen zijn ze ook zo onvoorspelbaar, waardoor plannen letterlijk onmogelijk is dus ik snap de liefde voor plotjes ook wel :') |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
- Haha maar FirexIce was ook echt zo'n dramatisch einde ;v; so emotional still >c
Echte relaties zijn leuk tho. Dingen die spontaan gebeuren zijn great. Al hou ik ook stiekem van plotjes bedenken xD True word, alleen zijn ze ook zo onvoorspelbaar, waardoor plannen letterlijk onmogelijk is dus ik snap de liefde voor plotjes ook wel :') Ik vind het stiekem ook zo raar om mijn karakter opeens te laten zeggen dat hij/zij van een ander karakter houdt zonder dat de speler van dat account er vanaf weet? Idk (': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:22 | |
| - Lionkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
Echte relaties zijn leuk tho. Dingen die spontaan gebeuren zijn great. Al hou ik ook stiekem van plotjes bedenken xD True word, alleen zijn ze ook zo onvoorspelbaar, waardoor plannen letterlijk onmogelijk is dus ik snap de liefde voor plotjes ook wel :') Ik vind het stiekem ook zo raar om mijn karakter opeens te laten zeggen dat hij/zij van een ander karakter houdt zonder dat de speler van dat account er vanaf weet? Idk (': Hahaha true. Zo van 'dropped the bomb...' wel heerlijk spannend tho! Aan de andere kant is 't ook weer zo awkward om een pm te sturen zo van 'yo die en die... yes or miscommunication?' |
|
| |
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 jul 2017 - 1:24 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lionkit' schreef:
Echte relaties zijn leuk tho. Dingen die spontaan gebeuren zijn great. Al hou ik ook stiekem van plotjes bedenken xD True word, alleen zijn ze ook zo onvoorspelbaar, waardoor plannen letterlijk onmogelijk is dus ik snap de liefde voor plotjes ook wel :') Ik vind het stiekem ook zo raar om mijn karakter opeens te laten zeggen dat hij/zij van een ander karakter houdt zonder dat de speler van dat account er vanaf weet? Idk (': Hahaha true. Zo van 'dropped the bomb...' wel heerlijk spannend tho! Aan de andere kant is 't ook weer zo awkward om een pm te sturen zo van 'yo die en die... yes or miscommunication?' Lol als de bom dropt is er wel een kans dat je karakter afgewezen wordt, wat opzich ook wel weer nieuw is xD Ja het is hoe dan ook awkward ;v; of je moet er samen ongeveer tegelijk opkomen .. (': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|