|
|
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:43 | |
| - Owlkit, schreef:
- Ik heb de perfecte member picture voor Shallow :3333
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:44 | |
| - Shark schreef:
- Owlkit, schreef:
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD Razor kan haar een klap geven en dan is Shallow nog steeds van 'OMG JE HEBT ME AANGERAAKT OMG IK MAG JOU OKE OML BEST FREIDNS ' |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:47 | |
| - Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Owlkit, schreef:
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD Razor kan haar een klap geven en dan is Shallow nog steeds van 'OMG JE HEBT ME AANGERAAKT OMG IK MAG JOU OKE OML BEST FREIDNS ' Shark be like: *facepalm* "Shallow, het wilt niet zeggen dat als iemand je aanraakt dat je ze je ook echt leuk vinden." Alhoewel hij het bij Razor wel zou aanmoedigen ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:47 | |
| - Shark schreef:
- Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Owlkit, schreef:
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD Razor kan haar een klap geven en dan is Shallow nog steeds van 'OMG JE HEBT ME AANGERAAKT OMG IK MAG JOU OKE OML BEST FREIDNS ' Shark be like: *facepalm* "Shallow, het wilt niet zeggen dat als iemand je aanraakt dat je ze je ook echt leuk vinden." Alhoewel hij het bij Razor wel zou aanmoedigen ;3 Als je in Shallow's zwarte lijst wilt zitten moet je haar vrienden of familie pijn doen maar dan is de kans nog steeds behoorlijk klein uwu |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:56 | |
| - Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Owlkit, schreef:
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD Razor kan haar een klap geven en dan is Shallow nog steeds van 'OMG JE HEBT ME AANGERAAKT OMG IK MAG JOU OKE OML BEST FREIDNS ' Shark be like: *facepalm* "Shallow, het wilt niet zeggen dat als iemand je aanraakt dat je ze je ook echt leuk vinden." Alhoewel hij het bij Razor wel zou aanmoedigen ;3 Als je in Shallow's zwarte lijst wilt zitten moet je haar vrienden of familie pijn doen maar dan is de kans nog steeds behoorlijk klein uwu Shallow zal gewoon nooit een volleerde Elite cat worden 3 -- Crowfur is echt boos omdat iemand met zijn dochter aan het flirten was waar hij bij zat. Het helpt niet bepaald dat diegene uit RC kwam looooool |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 15:57 | |
| - Crowfur schreef:
- Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Shallow schreef:
- Shark schreef:
- Owlkit, schreef:
@F; Shallow gaat Razor wel mogen <3 Ben je daar zeker van tho? xD Razor kan haar een klap geven en dan is Shallow nog steeds van 'OMG JE HEBT ME AANGERAAKT OMG IK MAG JOU OKE OML BEST FREIDNS ' Shark be like: *facepalm* "Shallow, het wilt niet zeggen dat als iemand je aanraakt dat je ze je ook echt leuk vinden." Alhoewel hij het bij Razor wel zou aanmoedigen ;3 Als je in Shallow's zwarte lijst wilt zitten moet je haar vrienden of familie pijn doen maar dan is de kans nog steeds behoorlijk klein uwu Shallow zal gewoon nooit een volleerde Elite cat worden 3
--
Crowfur is echt boos omdat iemand met zijn dochter aan het flirten was waar hij bij zat. Het helpt niet bepaald dat diegene uit RC kwam looooool Tja, er is geen verdere optie dan haar eruit sturen, ze is goed in kruiden en stuff maar niet in vechten :') |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:05 | |
| Eenmaal je in de Elite bent, word je er niet meer uitgestuurd en Shark gaat haar al zeker niet meer laten gaan ;3 Dus hij gaat zoiets hebben van: kom op, we vinden wel een manier xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: !' za 1 jul 2017 - 16:07 | |
| - Crowfur schreef:
- Eenmaal je in de Elite bent, word je er niet meer uitgestuurd en Shark gaat haar al zeker niet meer laten gaan ;3 Dus hij gaat zoiets hebben van: kom op, we vinden wel een manier xD
Tenzij Claw wanhopig wordt XD 'Oké, doe alsof ik een vreemdeling ben.' 'Hoi, vreemdeling!' 'Nee, ik bedoel een vreemdeling doe je pijn wilt doen. Wat doe je dan?' 'Praten en zorgen dat ik bevriend word :3' 'Oh God. En wat als hij je aanvalt?' 'Ik blijf glimlachen en doe niets, dan geeft ie toch al op' -- - Whahaha Shallow in het Chawl topicje :'D:
|
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:09 | |
| Ik denk dat de enige reden dat Claw haar dan niet per direct vermoord is omdat ze de dochter van zijn vriend is omfg hahahaha
"Shark, your daughter is an idiot." "Stfu, I'm trying something here." xD |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:11 | |
| - Crowfur schreef:
- Ik denk dat de enige reden dat Claw haar dan niet per direct vermoord is omdat ze de dochter van zijn vriend is omfg hahahaha
"Shark, your daughter is an idiot." "Stfu, I'm trying something here." xD goed dat die Yoka nog heeft die tenminste het evenbeeld is van een bloodclanner 8) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:14 | |
| Yoka is schattig en gestoord tegelijkertijd. Heel creepy
En omfg waarom wordt Thistlepaw zo hard afgewezen door iedereen? ;( |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:19 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:20 | |
| ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 |
|
| |
Derps 84 Actief "Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:22 | |
| - Shark schreef:
- ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 Ja he Butter heeft het idee dat Redpetal met Jaytail Snowdrop naar de dood hebben gebracht xD Buttertje heeft Butterpack laten janken Buttertje is in een hele egy state nu xD Daar zou dus dat 2 topic van ons over gaan xDDD Die we nog moeten hebben |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:29 | |
| |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:30 | |
| Heuuuyyy Yanthe
Okay idk what to do with my life gaat maar kamer opruimen |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:31 | |
| - Shark schreef:
- Yoka is schattig en gestoord tegelijkertijd. Heel creepy
En omfg waarom wordt Thistlepaw zo hard afgewezen door iedereen? ;( Hij noemde Silverpaw een kitten, that's why. |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:42 | |
| slecht idee van de dag: Grease maar dan met katten van dit forum
|
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:44 | |
| Ik haat Dear evan Hansen en zijn STOMME LIEDJES >C
Ik denk dat Shallow allern goed is met jagen, maar haar astma zit er ook tussen dus rip. |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 16:59 | |
| - Silverpaw' schreef:
- Shark schreef:
- Yoka is schattig en gestoord tegelijkertijd. Heel creepy
En omfg waarom wordt Thistlepaw zo hard afgewezen door iedereen? ;( Hij noemde Silverpaw een kitten, that's why. woeps leo doet dat ook xD ik zie leo echt nog als iemand die silver zou pesten though ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|