|
|
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:10 | |
| - Shark schreef:
- ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 Zolang ie maar in TC blijft want anders krijg je Jaytail achter je aan oml rip < / 3 |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:11 | |
| - Leopardpaw\" schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Shark schreef:
- Yoka is schattig en gestoord tegelijkertijd. Heel creepy
En omfg waarom wordt Thistlepaw zo hard afgewezen door iedereen? ;( Hij noemde Silverpaw een kitten, that's why. woeps leo doet dat ook xD
ik zie leo echt nog als iemand die silver zou pesten though ^^" Leo is ook gemeen tegen Silver XD En poor Silver, alsof ze het niet al zwaar genoeg heeft _O- Al vind ik dit wel een goede aanleiding om op een topic Leopard x Silver te vragen ghehe |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:12 | |
| - Chillybreath schreef:
- Shark schreef:
- ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 Zolang ie maar in TC blijft want anders krijg je Jaytail achter je aan oml rip < / 3 Weet wel dat Buttertje denkt dat Redpetal en jaytail snowdrop vermoord hebben he xDD Jaytail is zo'n goede vader <333333 |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:15 | |
| - Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Shark schreef:
- ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 Zolang ie maar in TC blijft want anders krijg je Jaytail achter je aan oml rip < / 3 Weet wel dat Buttertje denkt dat Redpetal en jaytail snowdrop vermoord hebben he xDD
Jaytail is zo'n goede vader <333333 omg nooo :"( Dat zou Jay nooit doen oml XDD al heeft hij al wel andere familieleden vermoord but oh well XDDJaytail = best dad. Ik heb alleen een kleine dip met m, al hoop ik dat mn inspi voor hem binnenkort weer terug komt xD Komt omdat Chilly nu zo leuk is ;^; |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:16 | |
| - Deerpaw schreef:
- Hallo menskes,
Zijn hier HTTYD(How To Train Your Dragon)-fans in the house? Of anders Grijze jager-fanaten? J A ALLEBEI! |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:19 | |
- Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Shark schreef:
- ARM DING
No worries, Butter, Butterpact zal zich wel als vrouw verkleden en je mama worden <3 Zolang ie maar in TC blijft want anders krijg je Jaytail achter je aan oml rip < / 3 Weet wel dat Buttertje denkt dat Redpetal en jaytail snowdrop vermoord hebben he xDD
Jaytail is zo'n goede vader <333333 omg nooo :"( Dat zou Jay nooit doen oml XDD al heeft hij al wel andere familieleden vermoord but oh well XDD
Jaytail = best dad. Ik heb alleen een kleine dip met m, al hoop ik dat mn inspi voor hem binnenkort weer terug komt xD Komt omdat Chilly nu zo leuk is ;^; Hhahahaha komt door Redpetal xD Die vertelde dat Jaytail er mee te maken had lol, Dus lekker bezig met moorden xD of ja ook schijnmoorden maar toch xD We all know Jaytail would never do that Awh, hopelijk komt hij terug #bestdadever Hoe moeten we Chilly minder leuk maken xD BO MAAK INSPI met hem |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:22 | |
| - Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Shark schreef:
- ARM DING
Jaytail is zo'n goede vader <333333 omg nooo :"( Dat zou Jay nooit doen oml XDD al heeft hij al wel andere familieleden vermoord but oh well XDD
Jaytail = best dad. Ik heb alleen een kleine dip met m, al hoop ik dat mn inspi voor hem binnenkort weer terug komt xD Komt omdat Chilly nu zo leuk is ;^; Hhahahaha komt door Redpetal xD Die vertelde dat Jaytail er mee te maken had lol, Dus lekker bezig met moorden xD of ja ook schijnmoorden maar toch xD We all know Jaytail would never do that
Awh, hopelijk komt hij terug #bestdadever Hoe moeten we Chilly minder leuk maken xD BO MAAK INSPI met hem Ah, hij heeft al meerdere familieleden vermoord dus waarom Snowdrop ook niet. Stiekem was het Jaytail met die gun Ik heb atm alleen maar inspi met poezen oml XDD #lionbeat #chillybreath #crimsonpaw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:25 | |
- Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Butterkit, schreef:
- Chillybreath schreef:
- Shark schreef:
- ARM DING
Jaytail = best dad. Ik heb alleen een kleine dip met m, al hoop ik dat mn inspi voor hem binnenkort weer terug komt xD Komt omdat Chilly nu zo leuk is ;^; Hhahahaha komt door Redpetal xD Die vertelde dat Jaytail er mee te maken had lol, Dus lekker bezig met moorden xD of ja ook schijnmoorden maar toch xD We all know Jaytail would never do that
Awh, hopelijk komt hij terug #bestdadever Hoe moeten we Chilly minder leuk maken xD BO MAAK INSPI met hem Ah, hij heeft al meerdere familieleden vermoord dus waarom Snowdrop ook niet. Stiekem was het Jaytail met die gun
Ik heb atm alleen maar inspi met poezen oml XDD #lionbeat #chillybreath #crimsonpaw
Ja waarom ook niet. Nu al je kittens nog xDDD hahahaha ow wouw xD Alle poezen aan de macht! Net als op WC alle vrouwen aan de macht XD Kidding Buttertje heeft support nodig, nu is ti echt heel eenzaam |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:58 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Deerpaw schreef:
- Hallo menskes,
Zijn hier HTTYD(How To Train Your Dragon)-fans in the house? Of anders Grijze jager-fanaten? J A ALLEBEI! grijze jager <33 |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 17:59 | |
| Het is echt lang geleden sinds ik De Gijze Jager heb gelezen maar dat was m'n leven yo
Ice is op zoek naar knappe poezen *wink wink* XD nee wil iemand een topic met 'm? |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:08 | |
| - Ice • schreef:
- Het is echt lang geleden sinds ik De Gijze Jager heb gelezen maar dat was m'n leven yo
Ice is op zoek naar knappe poezen *wink wink* XD nee wil iemand een topic met 'm? Ice ziet er pwetty uit uwu Ik heb Flameleap en Lily? |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:08 | |
| @Esmee, met Fawnstep of Northdrift? Ze moeten actiever ghehe |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:12 | |
| Daaaan we moeten een Owl x North zodra die geboren is uwu |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:12 | |
| - Flameleap schreef:
- Ice • schreef:
- Het is echt lang geleden sinds ik De Gijze Jager heb gelezen maar dat was m'n leven yo
Ice is op zoek naar knappe poezen *wink wink* XD nee wil iemand een topic met 'm? Ice ziet er pwetty uit uwu
Ik heb Flameleap en Lily? Thanks <3 Kies jij maar, of allebei :3 @Daan hadden wij al een topic voor Fawn en Locked ofnie? ;o |
|
| |
♥ & ☾ 47 Actief "I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:13 | |
| Allebei kan ook, wie maakt wat? c: |
|
| |
Esmee 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:15 | |
| Ik maak die voor Flameleap wel ^^ |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:15 | |
| - Ice • schreef:
Ice is op zoek naar knappe poezen *wink wink* XD nee wil iemand een topic met 'm? met pebble? en maak jij dan hehe |
|
| |
♥ & ☾ 47 Actief "I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:16 | |
| Alrighty, dan stuur ik het topicje zo op via pb ^^ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:19 | |
| uh ik wil posten maar ben gwn kapot gvd |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 18:20 | |
| @Esmee, yeas die moet ik zo maken B) North x Ice dan?
@Hannah, aah yaas ofc <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|