|
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:49 | |
| Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^' |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:49 | |
| - Acefray schreef:
- Marijn ~ Omfg ik denk het niet maar ik heb wel een musical topic nodig nu *hugged al haar musicals*
Hannah ~ Hell yes >333 Ik heb opzich Leopard wel dan B) Want hij gaat ook zo obessive zijn in een relatie, miss nog wel erger xD Of we wachten tot Owl een grote jongen is. Dan kan ik Abysshowl oppakken xD Nouja, Owl heb ik al uitgestippeld dus idk, maar ik kan wel iemand aanmaken als Veronica of JD :'3 |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:54 | |
| - Rousepaw schreef:
- Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'
Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^
Laatst aangepast door Cliff op vr 30 jun 2017 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:54 | |
| Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:55 | |
| - Cliff schreef:
- Rousepaw schreef:
- Marijn en Kaiden ik zou het toch wel appreciëren als iemand op mijn post op jullie topic zou reageren want die heb ik ook met een reden geschreven en dan is het niet echt fijn als daar niet op wordt gereageerd ^^'
Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^ Ah okay dat is helemaal prima, zo lang ik het maar niet allemaal voor niets heb geschreven :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:55 | |
| - Acefray schreef:
- Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:56 | |
| - Acefray schreef:
- Marijn ~ The Heathers, Hamilton, dear evan hansen (ben ik nu veel in aan het komen) en Waitress :3 What about jou?
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) Oh dang xD Ik heb een stukje van Heathers gezien (bootleg), maar k vond het niet zo veel. Hamilton was echter mijn obsessie voor een tijd xD Op 't moment Be More Chill en Book of Mormon ^^ |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:56 | |
| - Acefray schreef:
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) Oeh musicals! Ik hou van Hairspray, Les Miserables, Grease, The Little Mermaid, The Lion King, Beauty and the Beast, Hamilton, Heathers, Wicked en meeeeeer |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 18:58 | |
| - Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD Dove dan? Want de rest van mn kitties zijn Shadowclanners B) Eventueel kan je jouwe al net warrior zijn of ook apprentice :33 Gosh we zouden eigenlijk wat pesters - Heathers moeten vinden OMFG HAIRSPRAY, die is ook leuk. Les Miserables zoek ik nog een goede versie voor die ik kan kijken maar ik hou van het liedje lovely ladies xD Oeewhh ik moet beiden nog eens kijken B) Heathers vind ik het psychologische gedeelye leuk van xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:00 | |
| Ik had ooit ergens een Heather Chandler liggen maar die ben ik kwijt XD En is goed, ik maak hem zo aan uwu |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| - Rousepaw schreef:
- Cliff schreef:
- Rousepaw schreef:
Oh sorry, ik dacht de meeste reacties gingen naar de meningen van Kai, aka dingen die ik niet goed kon uitleggen omdat dat zijn deel van de essay was zegmaar. Hij zei dat hij later vanavond zal gaan reageren ^^ Ah okay dat is helemaal prima, zo lang ik het maar niet allemaal voor niets heb geschreven :') Hoevaak ik wel niet ellenlange reacties voor niks heb geschreven omfg.... :') |
|
| |
| |
| - Acefray schreef:
- Owlkit, schreef:
- Acefray schreef:
Hannah ~ Kan jij een JD maken? Want voor Veronica heb ik Abysshowl (WC), Wanderlust (SC) of Dovepaw-call (RC) B) Yasssss <333 Misschien kunnen we iets met Dove of Wander doen? Heb al genoeg WindClanners XD Dove dan? Want de rest van mn kitties zijn Shadowclanners B) Eventueel kan je jouwe al net warrior zijn of ook apprentice :33 Gosh we zouden eigenlijk wat pesters - Heathers moeten vinden
OMFG HAIRSPRAY, die is ook leuk. Les Miserables zoek ik nog een goede versie voor die ik kan kijken maar ik hou van het liedje lovely ladies xD
Oeewhh ik moet beiden nog eens kijken B) Heathers vind ik het psychologische gedeelye leuk van xD Zeker doen! Be More Chill heeft helaas alleen een audio bootleg + script though, en de musical komt uit 2015, dus hij speelt ook niet meer B( Heathers is like, from 0 to 100 real quick xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:02 | |
| Ik moest huilen en lachen toen ik Blue voor het eerst luiserde :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:07 | |
| Dawww dat is wel jammer :CC En idd omfg xD Van "owh highschool" naar "Murder" in een paar minuten xD
Yeshhh ik zal Dove eens naar boven halen en haar een update geven B) En nogal omfg, er zijn ook zulke goede animatics van |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:09 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:18 | |
| weet iemand nog een leuke film die op Netflix staat? c: |
|
| |
hannah 19 Actief We're what killed the dinosaurs
We're the asteroid that's overdue
The dinosaurs choked on the dust
They died because God said they must
The new world needed room
For me and you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:20 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| - Amberpaw\" schreef:
- @Jamie; van Les Misérables vind ik de beste versie die van het 10 jaar dinges, en die staat helemaal op youtube hierzo -> https://www.youtube.com/watch?v=dYUYhH6NpvU&t=775s
Ik vind 25th concert beter persoonlijk. Ik hou gewoon zo van Samantha Barks en Ramin Karmloo (of hoe die ook heet) en Lea Salonga. Die laatste spreekt ook de Engelse Jasmine en Mulan in <3 |
|
| |
330 Actief
| |
| Wacht Heathers, is dat niet van die school die wordt opgeblazen? xD |
|
| |
hannah 19 Actief We're what killed the dinosaurs
We're the asteroid that's overdue
The dinosaurs choked on the dust
They died because God said they must