|
|
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 8:33 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Handig. Dan heb je een belangrijke toets op het eerste uur en besluit een trein voor je een storing te veroorzaken die pas vijf minuten voor dat station wordt gemeld. Ja in Deventer moet iedereen uitstappen in Zutphen is storing. Wat een feest. Gelukkig heb ik school kunnen bereiken maar dit is echt een lekker begin van de dag. Deze hele week is al een reis en school ramp. En dan ook nog een onofficiële toetsweek.. Gelukkig voor de afgelopen toetsen al een 9,1 en een 10 gehaald dus daar gaat het wel goed mee.
Natuurlijk is er altijd in mijn stad storing :') Hoop dat je snel weer verder kunt Butter! c: Ik ga lekker strugglen op stage met deze hitte. Bleh. |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 8:44 | |
| Laatste coaching moment, laatst moment van pure paniek omdat niets werkt zoals ik wil dat het werkt.
Ik ben zo klaar met deze gezeik, ik wil hier vanaf, ik wil naar bed, ik wil een goede pot kunnen janken, want m'n anxiety trekt dit niet |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 8:45 | |
| - Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Handig. Dan heb je een belangrijke toets op het eerste uur en besluit een trein voor je een storing te veroorzaken die pas vijf minuten voor dat station wordt gemeld. Ja in Deventer moet iedereen uitstappen in Zutphen is storing. Wat een feest. Gelukkig heb ik school kunnen bereiken maar dit is echt een lekker begin van de dag. Deze hele week is al een reis en school ramp. En dan ook nog een onofficiële toetsweek.. Gelukkig voor de afgelopen toetsen al een 9,1 en een 10 gehaald dus daar gaat het wel goed mee.
Natuurlijk is er altijd in mijn stad storing :') Hoop dat je snel weer verder kunt Butter! c:
Ik ga lekker strugglen op stage met deze hitte. Bleh. Oeh. Jij woont in Zutphen? Daar kom ik dan dagelijks langs.. Ja nu de trein stopt altijd bij Deventer want of in Zutphen is storing of in Olst is een probleem. En af en toe in Deventer zelf maar daar zijn genoeg perrons van NS om te stoppen. Ja naar een half uur kon ik weer verder. Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 9:12 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Natuurlijk is er altijd in mijn stad storing :') Hoop dat je snel weer verder kunt Butter! c:
Ik ga lekker strugglen op stage met deze hitte. Bleh. Oeh. Jij woont in Zutphen? Daar kom ik dan dagelijks langs.. Ja nu de trein stopt altijd bij Deventer want of in Zutphen is storing of in Olst is een probleem. En af en toe in Deventer zelf maar daar zijn genoeg perrons van NS om te stoppen. Ja naar een half uur kon ik weer verder.
Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. Jaa! Ik woon in Zutphen c: Is wel altijd wat rond dat traject, vooral de laatste tijd. Klasgenoot van me was ook te laat op stage :c |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 9:13 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Ik ga lekker strugglen op stage met deze hitte. Bleh. Oeh. Jij woont in Zutphen? Daar kom ik dan dagelijks langs.. Ja nu de trein stopt altijd bij Deventer want of in Zutphen is storing of in Olst is een probleem. En af en toe in Deventer zelf maar daar zijn genoeg perrons van NS om te stoppen. Ja naar een half uur kon ik weer verder.
Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. Ik woonde ook in de gemeente Zuthpen (Warnsveld) maar nu woon ik ietsje verderop. Ik ga nog steeds in Zutphen shoppen though en de helft van mijn klasgenoten woont in Zutphen. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 9:45 | |
| - Glazeheart schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. Ik woonde ook in de gemeente Zuthpen (Warnsveld) maar nu woon ik ietsje verderop. Ik ga nog steeds in Zutphen shoppen though en de helft van mijn klasgenoten woont in Zutphen. Ik hoor het al.. tijd voor een Warrior Cats Zutphen meeting! B) |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 9:48 | |
| - Mistgaze schreef:
- Glazeheart schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. Ik woonde ook in de gemeente Zuthpen (Warnsveld) maar nu woon ik ietsje verderop. Ik ga nog steeds in Zutphen shoppen though en de helft van mijn klasgenoten woont in Zutphen. Ik hoor het al.. tijd voor een Warrior Cats Zutphen meeting! B) Zou wel ideaal zijn want ik mag niet ver reizen voor een meeting ^^ |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 9:52 | |
| Stomme kinderen. De basisschool voor mijn huis heeft pauze. Gillen, krijsen, schreeuwen, ahhh |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:03 | |
| - Smokegaze schreef:
- Stomme kinderen. De basisschool voor mijn huis heeft pauze. Gillen, krijsen, schreeuwen, ahhh
Arme jij *sending medelijden* |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:21 | |
| Ohwell, mijn wekker ging toch een kwartier later~
Ik ben zo'n vaste slaper dat ik zelfs, wanneer ik kan uitslapen, een wekker zet en 10:00 vind ik uitslapen |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:27 | |
| - Mistgaze schreef:
- Glazeheart schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Mistgaze schreef:
- Oceanbreeze schreef:
Awh.. Struggle ze. Ik mag hard werken met lange broek, dichte schoenen en labjas aan zodra ik in de praktijkruimte ben. Die denk ik nu zo'n 35 graden is. Ik woonde ook in de gemeente Zuthpen (Warnsveld) maar nu woon ik ietsje verderop. Ik ga nog steeds in Zutphen shoppen though en de helft van mijn klasgenoten woont in Zutphen. Ik hoor het al.. tijd voor een Warrior Cats Zutphen meeting! B) Hahaha... Ik woon totaal niet in de buurt van Zutphen.. Ga gewoon ver weg naar school. Ben niet de slimste daar in xD. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:40 | |
| NOg één examen. Aaaaah! <'3 |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:41 | |
| Goodluck Yanthe! You can do it and then Yanthe Dobby is free~ |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:44 | |
| Yanthe Dobby will be freeee
Thanks Nath!! |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:46 | |
| - Lizardpath schreef:
- NOg één examen. Aaaaah! <'3
ik ook <3 Wat heb jij nog? ^^ Ik heb alleen nog chemie te gaan woeh x3 |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:48 | |
| Jij ook succes met je examen, Bun~ |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:52 | |
| Whoop whoop 1 uur eerder vriiij |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 10:57 | |
| Ik heb nog Globaliseren en verkeer. ^^
Ik ga me omkleden en vertrekken. Wish me luck! |
|
| |
Bunny 415 Actief "Small steps every day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 11:10 | |
| Ah, succes yanthe ^^ @Nath; thanks ;3 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 11:10 | |
| Daaamn een 5.3 voor rekenen ;^; whyy |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|