|
|
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 8:16 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 8:38 | |
| Goedemorgen!
@Jamie: Wil ik weten hoe Ace met een bloemenkrans disturbing kan zijn? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 8:57 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 9:14 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 9:48 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 10:54 | |
| - Thornface schreef:
- Goedemorgen!
@Jamie: Wil ik weten hoe Ace met een bloemenkrans disturbing kan zijn? .... de bloemenetjes die veranderen in slangen die hem half wurgen? Dat telt (a') |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:02 | |
| |
|
| |
Wolf 223 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:20 | |
| aaaaye raad eens wie klaar is met examens deze boi B) nu lekker posten ghehe |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:25 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:26 | |
| oke een huisstijl optie klaar en heb nog een half uur. tijd om even wat te posten c: vanmiddag hopelijk tweede huisstijl deels maken 8) k ga goed |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:31 | |
| Echt, ik ga dood door deze warmte :c |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:39 | |
| Ik ben erg, er is een dikke fight in mn klas en ik g e n i e t toch zo hard XDD |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:40 | |
| Ik heb zoveel medelijden met Rowan en Mist omg T_T |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:45 | |
| - Chillybreath schreef:
- Ik ben erg, er is een dikke fight in mn klas en ik g e n i e t toch zo hard XDD
wauw xD |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:50 | |
| - Fisheye schreef:
- Chillybreath schreef:
- Ik ben erg, er is een dikke fight in mn klas en ik g e n i e t toch zo hard XDD
wauw xD Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het is gewoon door zo'n domme gozer xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 11:53 | |
| - Chillybreath schreef:
- Fisheye schreef:
- Chillybreath schreef:
wauw xD Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het is gewoon door zo'n domme gozer xD srs die dude moet echt even stoppen met zij kinderachtig gedrag wtf |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 12:04 | |
| - Burnetkit schreef:
- Chillybreath schreef:
- Fisheye schreef:
- Chillybreath schreef:
wauw xD Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het is gewoon door zo'n domme gozer xD srs die dude moet echt even stoppen met zij kinderachtig gedrag wtf ikr lol XD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 12:13 | |
| En ik zit te niksen op school. Omdat in deze laatste schoolweek met lessen de helft van de lessen uitvalt of korter is. En ik haal een nutteloze 10 voor een nutteloos vak.. Why? |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 13:21 | |
| Bah, bah, bah. Ik vind het maar niks dat mijn kat nu al sinds zaterdag avond niet meer thuis is, dat er geen spoor van hem te vinden is, niemand in de buurt weet iets, dierenasiel niks, gemeente niks, internet niks :c Misschien maar goed ook, want dan leeft hij waarschijnlijk nog.. Maar ik hoop gewoon dat iemand hem levend vindt en dat hij dan weer thuis is. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 13:24 | |
| - Smokegaze schreef:
- Bah, bah, bah. Ik vind het maar niks dat mijn kat nu al sinds zaterdag avond niet meer thuis is, dat er geen spoor van hem te vinden is, niemand in de buurt weet iets, dierenasiel niks, gemeente niks, internet niks :c
Misschien maar goed ook, want dan leeft hij waarschijnlijk nog.. Maar ik hoop gewoon dat iemand hem levend vindt en dat hij dan weer thuis is. Komt vast goed Nath! Onze vorige kat bleef ook wel is gewoon een week weg van huis en kwam daarna weer doodleuk aankakken alsof er niks aan de hand was :"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|