Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:07

Badland schreef:
Rousepaw schreef:
Maple is zo mooi omg
En ik zie Annie <3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 3439736193

@Nath; alright, rustig aan doen vandaag he
Yess, zal ik doen, thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:17

Wolfdance schreef:
Spoiler:

Hahah ik had altijd zo'n coole band met Vosje. xD
Echter was dat zo'n bitch vermomd als een lief beesje. :')

En dan heb je wel geluk haha, ik ben de enige die die paarden rijd. Steve rijd vooral de zijne en en af en toe als er echt een buitengewone tussenzit die ik zegmaar nog niet aan zou kunnen rijd hij die ook af en toe. Dus eigg wel logisch dat ze dan hevig zijn, maar het ligt ook aan hun bloedlijn hoor. Andiamo's zijn zo de %*¨*£dlsf paarden ooit xD Moest in de winter ene Aster rijden, drie jaar, nakomeling van Andiamo. Iedere keer als ik die in galop zette bokte die like echt hárd. Zo hard dat ik echt een mental breakdown had gekregen een keer toen steve er bij was. En hij werd kwaad maarja zo eerder drillkwaad. Hij zei dat ik kon kiezen tussen rond te sjokkelen of bij te leren. En als ik ze niet terug in galop zette dan mocht ik ze terug in de stal zetten maar dan liet 'ie me voortaan alleen rond sjokkelen ipv serieus te laten rijden. Dusja, wss was dat gewoon een karaktertest maar ik terug in galop gezet - een bok overleefd - en hij was content. Was ook met die dressuurknol vorige week. Ging super slecht en hij kei kwaad van ja rijd nog meer tien minuten alleen mss leert gij dan nog eens iets bij. Hij was echt pissed:') Dus hij ging naar binnen en ik echt serieus bezig, galopwissels, binnen en buiten stelling, en ineens hoor ik een raam open gaan en ik kijk naar boven. Staat ie daar en roept die van ja dat was wel al stukken beter he. En dan zo van niet zo twijfelen aan jezelf, yes you can! XDD

Soms ben ik echt zoooo blij dat ik bij Steve en shirley terecht ben gekomen. Ze zijn streng, maar zo verleg je wel je grenzen.
Hahhahaha, en dan ook nog zo'n schattige naam als Vosje. Totaal geen schattig karakter. Ken je ook paarden met zo'n echte merrie karakter?! We hebben er een paar op onze manege. Zoals Panini. Een nono voor beginners hahaha. :")

Ik werd wel vaak op paarden gezet die nog niet echt geschikt waren voor in de les. Zoals de fjord Ziggy. Gevaarlijk maar geweldig leuk fjordje. Hij kon gewoon in volle galop op een ander paard af rennen zonder dat je hem terug kreeg en dan ineens stil staan. Rodeo paardje... Ik was meestal een halve minuut bezig om hem op mijn hulpen te krijgen en dan gedroeg hij zich wel weer maar zijn galop was altijd..op passen. Extra veel doen hielp wel maar halverwege de les begon hij het te veel te vinden en wou hij vechtten en los dat maar even op.. xD
Bij mij wordt mijn leraar niet kwaad maar schreeuwt hij wel altijd tips naar mij toe en dan voer ik die gewoon uit. Meestal werkt dat wel goed. Sam is ook lastig. Hij is al niet zo makkelijk in galop, wel makkelijker dan Ziggy (de laatste hield trouwens ook van zigzaggen). Echter als ik dan een galopwissel oefening moest doen dan draaide hij door. Bokken en gewoon ineens stil staan. Springen en zijn hoofd willen gooien etc. De meeste die hem dan streng aanpakten belanden op de grond en ik blijf gewoon rustig zitten druk mijn benen er aan en vraag hem heel rustig weer aan te galoperen en zet hem op een volte voordat ik die oefening weer doe. Hielp wel wat maar slalom was toch nog wat veel gevraagd omdat hij afgeleid raakte van de anderen om hem heen. Dat dier ziet een ander in de buurt en meteen is hij daarop gefocust. Zeker als een oefening niet echt zijn ding is... Ik vond die ene les op Sam echt slecht gaan en dan stap ik af en krijg ik van alle kanten complimenten. Want normaal zouden er gewonde zijn gevallen en nu was er enkel een slalom die niet geheel afgemaakt kon worden. Nu kleine verbetering. 
Ook Princess was heel leuk. Ondeugende haflinger.. Dat beest vond het vaak lastig goed om de benen heen te lopen en buigen. Deze was overigens wel makkelijker dan Ziggy en Sam en heel snel.
Moet wel zeggen dat ik graag met Ziggy sprong. Hij had een mooi vloeiende beweging dat het voor mij makkelijker maakte de juiste houding te behouden. En vond dat zelf ook leuk omdat hij dan wat meer energie kwijt kon op een manier waar hij zelf van genoot. Sam is ook wel een aardige springer maar niet zo makkelijk van de sprong weg te halen.
Moet wel zeggen dat ik springen nog steeds eng vindt aangezien ik mijn eerste les tijdens springen een pony had die bij elke sprong struikelde...stond sowieso niet al te best op haar benen en nu ja.. Zet er een onervaren ruiter op en gaan springen is dan te veel gevraagd.
In het bos rijden is wel leuk. Echter volle galop in het bos wat minder op sommige ponys omdat je dan over oneffen grond heen denderd en soms als je niet snel genoeg bukt een tak tegen je aan hebt zwiepen. En om nu te zeggen dat mijn verlichtte zit goed is, is een leugen. Bij een lerares leerde ik die redelijk maar voordat ik die goed onder de knie had kreeg ik een andere leraar die er niet zo actief aan werkt. Ik mag kritische rustige leraren erg. (die niet meteen schreeuwen maar wel kritisch en duidelijk zijn.) Daar leer je zoveel van.
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:19

Het moment dat je een awesome naam weet en er een awesome nestje is maar het niet kan xD
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:23

Acefray schreef:
Het moment dat je een awesome naam weet en er een awesome nestje is maar het niet kan xD
Hoezo kan het niet?
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:24

Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Hoezo kan het niet?

Omdat het voor het nest van Raptor is en daar mag je alleen roofvogel namen xDD Ik al heel casual gehoopt dat er een roofvogel was met die naam but no xD
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:30

Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Hoezo kan het niet?

Omdat het voor het nest van Raptor is en daar mag je alleen roofvogel namen xDD Ik al heel casual gehoopt dat er een roofvogel was met die naam but no xD
Ahw, sorry, maar er komt vast een ander leuk nestje binnenkort c:
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:32

Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Hoezo kan het niet?

Misschien een roofvogel met een naam die erop lijkt?
Als die er niet zijn wordt het een stuk lastiger idd XD
Demonslayer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:33

Ik het voor het nestje eerst de naam Shikrakit en like 5 min later had Daan een Shikrakit aangemaakt :') toen moest ik alles opnieuw maken lol maar ben ook wel blij met de naam Eaglebait
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:35

Demonslayer schreef:
Ik het voor het nestje eerst de naam Shikrakit en like 5 min later had Daan een Shikrakit aangemaakt :') toen moest ik alles opnieuw maken lol maar ben ook wel blij met de naam Eaglebait
Dat is puur toeval en kan gebeuren (:
Spiderweb
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Tumblr_ora0yjHguF1s6bxzqo4_r1_400
Daan
55
Actief
She who tells lies that are truths and truths that are lies

CAT'S PROFILE
Rank:
Spiderweb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:37

Smokegaze schreef:
Demonslayer schreef:
Oh really? XD oops

SPOODER IS BORN <3
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:37

Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Hoezo kan het niet?

*zucht* nee, Jamie. Ace is geen roofvogelnaam
Demonslayer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:39

Spiderkit. schreef:
Smokegaze schreef:
Demonslayer schreef:
Oh really? XD oops

SPOODER IS BORN <3

Haha yup xd wou net de aanmelding plaatsen toen ik het ineens zag *blowmind moment* maar de naam Eagle vind ook wel bij der passen so no worrys (a) nu wachten op de uitslag woepweop
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:40

Ik heb mijn telefoon in de badkamer gelaten en mijn broer is zo'n eikel om precies meteen de douche in te gaan en er een half uur onder te staan, waarna hij waarschijnlijk het expres nat gaat maken en dan schijnheilig gaat doen zodra mijn telefoon het niet meer doet.

Yuck
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:41

Wolfdance schreef:
Tallshadow schreef:
Shallow schreef:
@E; I'm still surviving

Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much

Hahaha xD respect dat je t zolang volhoud tho, Ik was echt op

Goodmorning guys! How's Life??

Also @Christy, probeer dubbelposten te vermijden ;D

Yesyes baas maar als ik over een post heen gekeken heb en ik geen mensen wil negeren dan doe ik liever dat dan edit te zetten want meestal kijken ze er dan over heen lol

Snap ik, blijft helaas tegen de regels ;D In het ergste geval kan je altijd een pm sturen naar iemand ^^

@hierboven, dat klinkt alsof je je telefoon nog wel even kwijt bent xD
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:41

Ik heb Jinx, alleen dies wel een beetje bot (A)
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:42

@E; Jah ;w; maar ik krijg wel een iphone 6, maar mijn ma moet het nog geven aan mijn stiefvader zodat hij het voor mij klaar kan maken, maar dat wilt ze niet omdat ze nog daar op whatsapp zit :'D
Maar laatst gecheckt zat ze op whatsapp op haar nieuwe telefoon dus welk excuus wordt het nu

Also, telkens al ik Swiftclaw zie denk ik aan Taylor Swift, why
Perdi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Aviary10
Rivkikker
131
Actief
"The world gives me nothing, besides spines"

CAT'S PROFILE
Rank:
Perdi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:44

Hoe groot mag de signature ook al weer zijn? Ik vergeet het elke keer xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:48

Houd ongeveer max 500x200 aan, dan zit je meestal weg goed.

lol dat moest ik echt niet opzoeken hoor (A)

@Hannah, oh wel chill! Iets om naar uit te kijken (:

Over uitkijken gesproken, wie heeft wonder woman al gezien??
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:48

https://www.warriorcatsnl.com/t33385-open-unforgettable

Iemand die wil posten op Vole's topic? Ik wil haar weer actief ^^
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:49

Shallow schreef:
Acefray schreef:
Oceanbreeze schreef:
Acefray schreef:
Hoezo kan het niet?

*zucht* nee, Jamie. Ace is geen roofvogelnaam

Ace is de beste roofvogel ooit xD

Maar de enige vogel die ik kon vinden was een finch met die naam xD Dus ik lig eruit
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: