|
|
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 22:17 | |
| Shark is een topf*ckboi
En jaaaaaaaaaa omfg ;3 Ik heb al terug gereageerd tho gheghe. Heb toch alles al bij gepost (: dat wil zeggen alles al één keer beantwoord in minder dan een week |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 22:22 | |
| Ik ga nu slapen anders ga ik huilen morgen, maar zodra ik weer thuis ben reageer ik als allereerst op dat topicje uwu |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 22:32 | |
| Oké is goed slaap lekker ;3 Ik ga ook van WC guys. Bye! ;D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 22:42 | |
| En toen had ik mijn kamer netjes, jezus wat ben ik een trage opruimer, oeps~ |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:28 | |
| |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:35 | |
| - Mazelock schreef:
- HET IS ZO WARM I C A N T
Ja E R G ik trek t niet meer ._. en ik zit bijna naakt but idc want heb tape op de webcam geplakt dus mochten mensen al de mogelijkheid hebben om via mijn cam me te bespioneren heb ik hun dat afgenomen dus ik kan zo goed als naakt op mijn laptop zitten huey~ #tewarmvoorkleding #teveelwoorden |
|
| |
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:39 | |
| - Smokegaze schreef:
- Mazelock schreef:
- HET IS ZO WARM I C A N T
Ja E R G ik trek t niet meer ._.
en ik zit bijna naakt but idc want heb tape op de webcam geplakt dus mochten mensen al de mogelijkheid hebben om via mijn cam me te bespioneren heb ik hun dat afgenomen dus ik kan zo goed als naakt op mijn laptop zitten huey~ #tewarmvoorkleding #teveelwoorden HAHAHA lekker mjan lekker maar ik zit hier in bikini midden in de nacht buiten op een pc lmao what am i doing with my life |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:40 | |
| Ik heb een topje aan van dat ik nog veel dikker was en nu zwem ik dr in xD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:46 | |
| @Bo2; Ook chill~ Ik heb mijn raam wagenwijd open en net een insectenhor voor mijn raam geplakt zodat er geen muggen naar binnen kunnen komen maar ik wel enigszins frisse lucht kan ontvangen.
@Mimi; Dát is ook lekker luchtig c: Daar zijn te grote shirts écht perfect voor~ |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:47 | |
| - Smokegaze schreef:
- @Bo2; Ook chill~
Ik heb mijn raam wagenwijd open en net een insectenhor voor mijn raam geplakt zodat er geen muggen naar binnen kunnen komen maar ik wel enigszins frisse lucht kan ontvangen.
@Mimi; Dát is ook lekker luchtig c: Daar zijn te grote shirts écht perfect voor~ Alleen mn boobs proberen dr uit te rollen xD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:48 | |
| - Butterstar schreef:
- Smokegaze schreef:
- @Bo2; Ook chill~
Ik heb mijn raam wagenwijd open en net een insectenhor voor mijn raam geplakt zodat er geen muggen naar binnen kunnen komen maar ik wel enigszins frisse lucht kan ontvangen.
@Mimi; Dát is ook lekker luchtig c: Daar zijn te grote shirts écht perfect voor~ Alleen mn boobs proberen dr uit te rollen xD HAHAHAHA, die hebben ook gewoon even behoefte aan wat frisse lucht joh~ xD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 23:58 | |
| net het nieuwe seizoe van Orange is the New Black afgekeken ;w; |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 0:12 | |
| Demi, wat betekend het topic titel van het topic die je hebt gemaakt voor Talon? HEBREWS 11:40 ._. |
|
| |
Demi 24 Actief "Smile and make a bitch mad."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 0:14 | |
| - Talon • schreef:
- Demi, wat betekend het topic titel van het topic die je hebt gemaakt voor Talon? HEBREWS 11:40 ._.
ik weet nooit titels dus gebruik ik vaak de titel van een nummer dat ik luister/naam van een aflevering die ik kijk/naam van iets dat ik aan het eten ben voor m'n topictitel c': |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 0:18 | |
| @Nath: Since God had planned something better for us so that only together with us would they be made perfect.
Bijbelvers, Demi is aan het evangeliseren much xD |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 0:20 | |
| Wow, very intense :') Maar wel pretty~ @Demi; ja dat doe ik ook wel eens c: Of ik pak een boektitel die in mijn boekenkast staat~ |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 0:20 | |
| Of ik heb een religieuze openbaring gehad B) |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 6:59 | |
| |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 7:16 | |
| Voorlaatste examen yess <3 Dus morgen wss posten c: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 jun 2017 - 8:21 | |
| Handig. Dan heb je een belangrijke toets op het eerste uur en besluit een trein voor je een storing te veroorzaken die pas vijf minuten voor dat station wordt gemeld. Ja in Deventer moet iedereen uitstappen in Zutphen is storing. Wat een feest. Gelukkig heb ik school kunnen bereiken maar dit is echt een lekker begin van de dag. Deze hele week is al een reis en school ramp. En dan ook nog een onofficiële toetsweek.. Gelukkig voor de afgelopen toetsen al een 9,1 en een 10 gehaald dus daar gaat het wel goed mee. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|