|
|
Ammehoela 15 Actief breathing in snowflakes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:26 | |
| Is deze weer opgefrist uwu
jammer dat ze doodgaat rip
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:28 | |
| @Loïs; ik heb Deerkit voor je? c: misschien dat Otter haar kan opvrolijken gezien Deer bij de volgende ceremonie elder zal worden en dat voor zo'n jong iemand nog best wel saai is? ^^ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:29 | |
| Lijkt me goed @ Lolo haha, wie maakt? c: |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:33 | |
| @Nath: https://www.warriorcatsnl.com/t33453-can-t-remember-to-forget-you@Nynke: Is goed, al is Otter niet echt het opvrolijken type. Maar ze heeft wel echt een moeder instinct, dus als Deerkit nou valt of zo dan kan ze wel ten actie schieten c: @Bo: Zou jij 'm willen maken? Dan kan ik nog even mijn wiskunde leren voor morgen rip x.x |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:35 | |
| Ik zal hem wss dan volgende week maken want ik struggle nu al wat met dingen bijhouden en leren voor tentamens en proberen te overleven in deze hitte met een been lmao |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:36 | |
| @Lo; Hahaha is goed c: ze is ook al een beetje gemoederd door Puffincliff, maar gezien die het atm druk heeft met haar eigen nest, kan een tweede kat die voor haar zorgt geen kwaad x3 een topicje dan maar? ik kan opzich wel maken, maar dan komt het waarschijnlijk ergens aan het einde van deze week c: |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:37 | |
| Dan kan ik hem wel ergens tussendoor maken denk ik ghehe. Dan stuur ik de link wel door! En één been? Dat klinkt niet goed, wat heb je gedaan?
@Nynke: Komt goed c: Ik kijk wel of ik hem eerder aan kan maken of niet, zo ja dan stuur ik de link door (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:39 | |
| Ik heb mezelf van de trappen gewerkt en over een vuilbak op mn examen waardoor mn knie niet zo goed zat en ik met een kruk moest gaan lopen. Ik voelde me vandaag wat beter dus ik dacht ik laat de kruk en ga wat gaan lopen, beetje te wild geweest en heb mn voet omgeslaan waardoor mn voet echt dieveel pijn doet en ik er nie op kan steunen maar durf het nie echt te zeggen tegen de persoon waar ik atm bij woon dus ik ben van fuuuuu XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:41 | |
| Oké, dan zien we wel c: @Lolo
Well, ik ga maar naar bed toe c: slaaplekker guys <3 |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:48 | |
| Aah da's echt heel Foxdung Bo :c Kan je naar een huisarts toegaan of kost dat veel geld?
Slaap lekker nyn! |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 22:55 | |
| Swiftclaw is zo verbitterd, die mag wel even wat positiever worden~ |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 23:23 | |
| Ik ben dus die pixel aan het maken met Ace met de bloemen en het word steeds meer disturbing. Sorry Ace |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 23:29 | |
| yes jamie yes disturbing is just the shizz man
en well... @ Loïs het probleem is dat mn ouders zijn van "oh well its probs nothing" en zij betalen hahaa
en dan eindig je wss weer 5412485485 op de spoed BUT OH WELL WHO CARES |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 23:35 | |
| Smoke is ook zo'n charmeur~ |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 23:42 | |
| - Smokegaze schreef:
- Smoke is ook zo'n charmeur~
Zeker, zeker, ik post morgen weer, ben dan toch vrij en nu rii bed :"D of miss nog een phone post, maar dan zie je dat vanzelf wel xD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 jun 2017 - 23:43 | |
| - Chillybreath schreef:
- Smokegaze schreef:
Zeker, zeker, ik post morgen weer, ben dan toch vrij en nu rii bed :"D of miss nog een phone post, maar dan zie je dat vanzelf wel xD Hahaha geen probleem hoor~ Maar echt typisch Smoke; euh, ongemakkelijk, lets swim~ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 0:01 | |
| en het was weer middernacht B) |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 0:08 | |
| |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 0:10 | |
| - Smokegaze schreef:
- Chillybreath schreef:
- Smokegaze schreef:
Zeker, zeker, ik post morgen weer, ben dan toch vrij en nu rii bed :"D of miss nog een phone post, maar dan zie je dat vanzelf wel xD Hahaha geen probleem hoor~ Maar echt typisch Smoke; euh, ongemakkelijk, lets swim~ Zwemmen in dat lage beekje heck yes xD |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 jun 2017 - 0:11 | |
| - Chillybreath schreef:
- Smokegaze schreef:
- Chillybreath schreef:
- Smokegaze schreef:
Zeker, zeker, ik post morgen weer, ben dan toch vrij en nu rii bed :"D of miss nog een phone post, maar dan zie je dat vanzelf wel xD Hahaha geen probleem hoor~ Maar echt typisch Smoke; euh, ongemakkelijk, lets swim~ Zwemmen in dat lage beekje heck yes xD Gewoon lekker met water spetteren enzo~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|