Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Snakesong
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 RB4Qe0W
Bunny
128
Actief
"If the whole world was watching, I'd still dance with you"

CAT'S PROFILE
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:00

Oceanbreeze schreef:
En dan naar maar een jaar of 4 gaan tekenen. Innerstar die op een rat jaagt. Lekker makkelijk in te kleuren... (maar enkele kleuren te gebruiken.) Aftekeningen ben ik namelijk echt zooo slecht in.
psst vergeet little niet als je tijd hebt hee ;3
niet dat ik ongeduldig ben ofzoiets hehehehe ^^" Maar doe maar rustig aan hoor, ik wil je niet opjagen ^^

-gaat verder wiskunde doen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:11

Snakesong schreef:
Oceanbreeze schreef:
En dan naar maar een jaar of 4 gaan tekenen. Innerstar die op een rat jaagt. Lekker makkelijk in te kleuren... (maar enkele kleuren te gebruiken.) Aftekeningen ben ik namelijk echt zooo slecht in.
psst vergeet little niet als je tijd hebt hee ;3
niet dat ik ongeduldig ben ofzoiets hehehehe ^^" Maar doe maar rustig aan hoor, ik wil je niet opjagen ^^

-gaat verder wiskunde doen-
Oh, wel weer vergeten lol...
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:33

Oceanbreeze schreef:
<3 Ahw wat lief
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:36

Innerstar schreef:
Oceanbreeze schreef:
<3 Ahw wat lief
Ik heb Innerstar bijna klaar. Enkel de rat zo nog en afkleuren. Hoop dat de oogkleur etc goed is xD
En graag gedaan hoor, ze is zoveel makkelijker dan Ocean tekenen.. en ik had er gewoon even zin in.. alleen het inkleuren verveeld op den duur, heb daar altijd last van op de een of andere manier haha.
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:41

@Butter; ah ja, dat herken ik. Ben benieuwd <3

https://www.warriorcatsnl.com/t33420-open-a-place-to-feel-young#759284
En dit topic was bedoeld om vrolijk en Starclanish te worden, ipv blijft Inner een depressief balletje tussen de sterren ._.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:42

Innerstar schreef:
@Butter; ah ja, dat herken ik. Ben benieuwd <3

https://www.warriorcatsnl.com/t33420-open-a-place-to-feel-young#759284
En dit topic was bedoeld om vrolijk en Starclanish te worden, ipv blijft Inner een depressief balletje tussen de sterren ._.
Ja zodra ik hem af heb stuur ik hem op!!
Hahaha, ehm... Misschien is Flintpaw de verkeerde om haar dan gezelschap te houden xD
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:43

Is goed, ik zie 'm wel verschijnen <3

Ach, zorgt wel weer voor spanning, nu Jamie zien te porren voor een kleine prophecy~
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:52

Echt ik moet enkel de laatste lijntjes inkleuren van Inner!!!
En dan is hij klaar. De rat is ingekleurd... Echt die rottige lijntjes nog!! Ik vier nu al feest.
Ja echt he... Inner en Flint moeten Ace zien te bereiken... xD
Het zou helemaal grappig zijn als ze Ace niet kunnen bereiken en daarom een andere clan moeten proberen, zeker als het Windclan is.... Inner en haar haat voor Windclan. Waarom haat ze Windclan eigenlijk?
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:55

Oceanbreeze schreef:
En dan is hij klaar. De rat is ingekleurd... Echt die rottige lijntjes nog!! Ik vier nu al feest.
Het zou helemaal grappig zijn als ze Ace niet kunnen bereiken en daarom een andere clan moeten proberen, zeker als het Windclan is.... Inner en haar haat voor Windclan. Waarom haat ze Windclan eigenlijk?
Oeff daar zijn veel redenen voor. Whitelion heeft kitten gehad met Fallentear, de tweeling van Innerstar.
Een windclan kat (volgens mij ook Whitelion) heeft haar dochter, Littlewish aangevallen en er waren ook nog een hoop dingen met andere Windclan katten. En er heeft eens een Windclan apprentice gejaagd op Shadowclan gebied en Innerstar is fel en direct en heeft Everstar daar ook op aangesproken, die twee zullen nooit vriendinnetjes worden en mosballetjes gaan overgooien in Starclan, of zo.
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:57

Wait innerstar heeft een dochter genaamd Littlewish??? Wat xD
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:58

Burnetkit schreef:
Wait innerstar heeft een dochter genaamd Littlewish??? Wat xD
Nee, sorry haha, Littlestream (A)
Al die verschillende namen hiero. Littlewish was de beste vriendin van mijn Brightspots, oeps
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 17:00

Ik moet mijn naam gewoon op elk forum/social media veranderen op 'procrastinator #1'
Snakesong
StarClan
Bunny
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 17:13

Smokegaze schreef:
Oceanbreeze schreef:
Oeff daar zijn veel redenen voor. Whitelion heeft kitten gehad met Fallentear, de tweeling van Innerstar.
Een windclan kat (volgens mij ook Whitelion) heeft haar dochter, Littlewish aangevallen en er waren ook nog een hoop dingen met andere Windclan katten. En er heeft eens een Windclan apprentice gejaagd op Shadowclan gebied en Innerstar is fel en direct en heeft Everstar daar ook op aangesproken, die twee zullen nooit vriendinnetjes worden en mosballetjes gaan overgooien in Starclan, of zo.
hmmm ik zal white maar niet in dat topic gooien dan zeker hahah (a)
Ik kan wel Winddancer aanbieden though x3
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 17:28

Snakesong schreef:
Smokegaze schreef:
Oceanbreeze schreef:
hmmm ik zal white maar niet in dat topic gooien dan zeker hahah (a)
Ik kan wel Winddancer aanbieden though x3
Als ze ace gaan meppen ermee komt lurk er als afleidingsfactor naastzitten
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 17:38

Tekening is af!!!!! WHOOOO
Snakesong
StarClan
Bunny
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:19

Okay ik ben klaar met wiskunde voor vandaag :')
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:20

Iemand nog een topic met Shal?
Stag •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:20

Shallow schreef:
Eentje met Lola?
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:21

Stag • schreef:
Shallow schreef:
Eentje met Lola?
Omg yaaa <3
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:21

Wie bespeeld hier River uit TORW
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: