Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:01

Ik ben vegetariër geweest voor een tijdlang, maar het lukt echt niet meer aangezien het met koken gewoon niet uitkomt. Ik hou helemaal niet van vlees, ik vind het niet bepaald lekker en de gedachten dat je een levend wezen eet maakt me soms echt misselijk. Maar mijn moeder kookt bij mij thuis en ze kan moeilijk een dubbele maaltijd gaan koken, en ik heb zelf de tijd/energie er niet voor om zelf te koken. Dus nou ja, wachten tot ik uit huis ben dan maar c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:01

Snowkit~ schreef:
Er schijnt zelfs een vleesproduct in kaas vermengd te zitten, je hebt nu ook vegetarische kaas.

En ik drink/eet geen zuivel, want ik ben geen kalfje xD Nee, maar, ten eerste vind ik het idee van moedermelk van een koe drinken vies, ik ben geen baby meer en t is ongezond voor de botten, plus de zuivelindustrie is zo slecht voor het milieu.
Ik eet geen eieren omdat ik de legkip vreselijk vind in alle opzichten en eieren zijn voor de kip zelf, de kip zelf heeft het ei weer nodig namelijk (daarom dus ook geen eieren van de kinderboerderij bijvoorbeeld).
En vlees, spreekt waarschijnlijk voor zich~

Ik mag niet veel melkproducten nemen omdat ik lichtelijk lactose intolerant ben. Ik kan wel normaal brood enz eten maar geen echt melk of muffins of ijs, want daar zit echt te veel melk voor mijn buikje. Of anders moet ik echt extreem langzaam eten om te voorkomen dat ik over mijn nek ga :')
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx

Djinn schreef:
Jinx schreef:
Ik zou zelf geen vegetariër willen/kunnen worden omdat t nogal lastig is in mijn familie en ik t soms toch wel heel lekker vind. Wel eten we altijd biologisch 3 sterren vlees, heb ik voor gezorgd :>

En ofourse was mijn opmerking op de vorige pagina puur sarcastisch c':

ik ben te arm voor biologisch vlees lol

Logisch lol, het is ook pittig duur :<

Ik wil heel graag minder vlees eten omdat het voor mij ook gewoon niet zo nodig is, maar mn vader en broer eisen dat we basically iedere dag vlees eten :")
Snowleopard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 UfHwney
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:03

Shallow schreef:
Snowkit~ schreef:
Er schijnt zelfs een vleesproduct in kaas vermengd te zitten, je hebt nu ook vegetarische kaas.

En ik drink/eet geen zuivel, want ik ben geen kalfje xD Nee, maar, ten eerste vind ik het idee van moedermelk van een koe drinken vies, ik ben geen baby meer en t is ongezond voor de botten, plus de zuivelindustrie is zo slecht voor het milieu.
Ik eet geen eieren omdat ik de legkip vreselijk vind in alle opzichten en eieren zijn voor de kip zelf, de kip zelf heeft het ei weer nodig namelijk (daarom dus ook geen eieren van de kinderboerderij bijvoorbeeld).

Ik mag niet veel melkproducten nemen omdat ik lichtelijk lactose intolerant ben. Ik kan wel normaal brood enz eten maar geen echt melk of muffins of ijs, want daar zit echt te veel melk voor mijn buikje. Of anders moet ik echt extreem langzaam eten om te voorkomen dat ik over mijn nek ga :')
In heel veel brood zit niet eens melk. Maisbrood dan weer wel, maar heel veel niet eens. En dat mensen/dieren(bijna alle dieren, volwassen dieren, zijn lactose intolerant) intolerant worden zegt eigenlijk ook al dat melk/zuivel een overbodig product is

Laatst aangepast door Snowkit~ op zo 18 jun 2017 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:03

Snowkit~ schreef:

Ik laat dit aan mensen over om te bekijken haha:

en yea ik heb mn eigen legkipjes, maar het is dus zo dat onze raskippen eig zo zijn opgefokt dat ze die eieren niet meer nodig hebben... Wat eig echt slecht is. Legkippen kunnen namelijk amper broeds zijn en dat zorgt ervoor dat die kippen dus heel slechte moeders zijn echt sneu :<
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:05

Snowkit~ schreef:
Shallow schreef:
Snowkit~ schreef:

In heel veel brood zit niet eens melk. Maisbrood dan weer wel, maar heel veel niet eens.

Ik ben eigenlijk een heel erg kieskeurig mens als het om eten gaat. Vooral vlees. Ik lust kip wel, maar andere dingen zoals biefstuk of filet vind ik echt niet te vreten. Niet alleen om het irritante gekauw. Maar de smaak is gewoon echt niet prettig.
Verder ben ik letterlijk het enige mens in de familie dat groente over vlees neemt, en omdat ik ook nog lactose intolerant ben zijn we minder spaghetti gaan eten want dan moet mijn moeder twee verschillende maken aangezien ik bolognese lekkerder vind
Snowleopard
Member
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:07

Snowdrop schreef:
Snowkit~ schreef:

Ik laat dit aan mensen over om te bekijken haha:

en yea ik heb mn eigen legkipjes, maar het is dus zo dat onze raskippen eig zo zijn opgefokt dat ze die eieren niet meer nodig hebben... Wat eig echt slecht is. Legkippen kunnen namelijk amper broeds zijn en dat zorgt ervoor dat die kippen dus heel slechte moeders zijn echt sneu :<
Ja precies en daarom eet ik dan weer geen ei. In jouw geval heb je ze en weg gooien is ook weer zoiets, maar het steunen zal ik niet meer doen, via de supermarkt o.i.d.
+Als veganist wil ik een soort van het goede voorbeeld geven xD

EDIT: @Hannah; ja snap ik. Heel goed al dat je groentes boven vlees kiest c: En t is jammer dat ouders vaak niet verder kijken in wat er is. Want heel veel dingen kan je zelf maken zonder melk en zonder dat het meer kost, of meer moeite kost (hoogstens iets meer snij werk).
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:10

ff mn mening neergooien over wat ik heb geleerd en wat ik vooral volg derp

Voor een kg biefstuk heb je zoveel water nodig, je had met al dat water al een paar kilogram groenten, granen en ga zo maar verder kunnen produceren en dat is nog nie beginnende over de methaan uitstaat die die koe ook nog es levert. Het is allemaal een vicieuze cirkel en ik vind persoonlijk dat iedereen een beetje minder vlees moet gaan eten... vooral vlees die een zware impact heeft op het milieu. Ik heb al een paar mensen kunnen overtuigen met deze visie, waaronder almost mn hele familie waar rund bijna volledig van het menu is geschrapt en vele van mn friends doen het ook, dus heel erg veel aanpassen is het ook niet als zoveel mensen het ook willen doen c:

En yes @Nath ik zou echt van alles kunnen vertellen over beestjes die helemaal zijn doorgefokt voor hun doel en das soms zo zielig. Kijk maar eens naar een dikbil like jezus :<
Djinn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:15

ik eet en drink wel dierlijke producten want ik vind het lekker en ik heb geen zelfcontrole B)
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:16

Ik vind de dynamiek tussen Djinn en Jinx echt leuk hehehe uwu
Beamspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:17

@Hierboven; we moeten een Shallow x Jinx tho uwu naja, zodra Shallie er vrij mee is.
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:17

Jinx schreef:
Ik zou zelf geen vegetariër willen/kunnen worden omdat t nogal lastig is in mijn familie en ik t soms toch wel heel lekker vind. Wel eten we altijd biologisch 3 sterren vlees, heb ik voor gezorgd :>

En ofourse was mijn opmerking op de vorige pagina puur sarcastisch c':

Je meent het? xDD Het was wel een mooie opmerking hoor (':

Ik ben geen vegetariër en dat ga ik probably ook nooit worden. Sorry guys.
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:18

heheh is goed! c: Wil je m anders maken als je tijd/zin hebt?

@hierboven; Voordat mensen echt denken dat ik een lekker chickie ben (a) wil geen valse hoop geven hahaha
Beamspark
Member

205
Actief
A heart that’s broken

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:20

Jinx schreef:

@hierboven; Voordat mensen echt denken dat ik een lekker chickie ben (a) wil geen valse hoop geven hahaha
Of course, misschien als school ever gaat dimmen met al dat werk :')

Like, seriously. School heeft een heel jaar gehad om ons werk te geven en ze gooien het allemaal op de laatste weken neer. Rip me.

But you know what my life quote is?
'The more homework, the more procrastinating.' *innapropiate wink*
Snowleopard
Member
Nath
160
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:21

Djinn schreef:
ik eet en drink wel dierlijke producten want ik vind het lekker en ik heb geen zelfcontrole B)
Alleen al 1 of 2 vega/vegan dagen inlassen zal een prachtige vooruitgang zijn
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:22

Beampaw schreef:
Jinx schreef:

Like, seriously. School heeft een heel jaar gehad om ons werk te geven en ze gooien het allemaal op de laatste weken neer. Rip me.

I FEEL YOU ON A SPIRITUAL LEVEL OML

ik had deze week 2 proefvertalingen, twee toetsen, een presentatie en twee praktische opdrachten :>

En volgende week heb ik drie toetsen en een nederlands Debat rip me
Beamspark
Member

205
Actief
A heart that’s broken

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:24

Jinx schreef:
Beampaw schreef:
Jinx schreef:

I FEEL YOU ON A SPIRITUAL LEVEL OML

ik had deze week 2 proefvertalingen, twee toetsen, een presentatie en twee praktische opdrachten :>

En volgende week heb ik drie toetsen en een nederlands Debat rip me

Ik ben van HAVO-VWO gezakt naar VMBO-t. GET ON MY LEVEL :'D

Also, ik ben echt zo'n procrastinator. Like, serieus, ik moest Donderdag iets van Engels afhebben, ben pas halverwege, maar het zit op mijn schoolcomputer, op school, of course. Dus dat is mijn enige excuus voor morgen c':
Bloody
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloody
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:27

Goedenavond iedereen C:
Hoe gaat het hier?
Blackbear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 LZ9ajdK
Wolf
479
Actief
Don’t be sorry. Be better.

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackbear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:28

je moet het pas donderdag afhebben? en je zit al halverwege? pls hahahahah ik zou daar woensdag avond aan beginnen hahahahaha

also ik ben gewoon voor een evenwichtig en afwisselend 'dieet', met vlees, vis, gevogelte en niet-vlees gerechten. dat is vgm het meest gezonde wat je kan doen, en dan moet je niet eens goed opletten ofzo dat je niks 'mis' koopt of doet
Beamspark
Member

205
Actief
A heart that’s broken

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:34

Nee ik MOEST het Donderdag al afhebben, a.ka. 15 Juni :'D

Also, ik ga slapen, trustah
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: