|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:31 Innerstar schreef: Inner is geen pedo, Flame had haar baby kunnen zijn~ @Bo2; ja, heel ergXD Is ie ook (a)
'Ik ben verliefd op je moeder' uwu
Swift geeft hem een hele stomp
@F; gaat ni gebeuren hoor (a)
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument" CAT'S PROFILE Age :
I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:33 Flameleap schreef: Innerstar schreef: Inner is geen pedo, Flame had haar baby kunnen zijn~ @Bo2; ja, heel ergXD Is ie ook (a) 'Ik ben verliefd op je moeder' uwu Swift geeft hem een hele stomp @F; gaat ni gebeuren hoor (a) Swift geeft niet alleen een stomp, bijt ook zijn oor er af xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:35 Innerstar schreef: Flameleap schreef: Innerstar schreef: Inner is geen pedo, Flame had haar baby kunnen zijn~ @Bo2; ja, heel ergXD Is ie ook (a) 'Ik ben verliefd op je moeder' uwu Swift geeft hem een hele stomp @F; gaat ni gebeuren hoor (a) Swift geeft niet alleen een stomp, bijt ook zijn oor er af xD Ik heb het random woord opgezocht en kwam op dit uit en ik kan niet stoppen met lachen
VIDEO
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:36 Ohmygod :'D Inner rend nu toch maar gewoon en verstopt zich ergens in de Dark Forest ofzo... Dat er nog serieus een liedje van is ook, omg
Freedje 197 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:38 VIDEO Dan ga je deze ook leuk vinden, dit is een parody daarop
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:38 Innerstar schreef: Ohmygod :'D Inner rend nu toch maar gewoon en verstopt zich ergens in de Dark Forest ofzo... Dat er nog serieus een liedje van is ook, omg Ik moet huilen echt, dit is gewoon hilarisch whahaha
Flame's new theme more like
@F; ik ga het nu beluisteren, omg, ja oma WHAHAHA
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:40 Ohmygod wat slecht, hahahhaha x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:40 Why are we like this Waarom kom hier nu pas achter ik kan niet meer ademen
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:42 Dit is zwaar entertainment
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:43 Het is zo ontzettend slecht hahaha xD Hoe kan Innerstar nou een clan in zulke toestanden achterlaten... xD
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 13:57
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:01 Snowtip schreef: hahahahah wat is dit xD Een zeer serieus gesprek over een jonge kater die op een gestorven leider, die ook nog eens moeder is, verliefd wordt~
[ ❁ ] Beertje 61 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:03 Innerstar schreef: Snowtip schreef: hahahahah wat is dit xD Een zeer serieus gesprek over een jonge kater die op een gestorven leider, die ook nog eens moeder is, verliefd wordt~ wauw xD heftig hahaaha
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:09 Ja nogal c: Ik zal zo maar eens naar mijn pa en nog even een paar wiskunde opdrachten maken. Tot later~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:21 Better love story than Twilight uwu
Freedje 531 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:22 Of Flame en Thorn worden gewoon een koppel idk
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:24 Thornfang schreef: Of Flame en Thorn worden gewoon een koppel idk PFF THORN IS VEEL TE OUD
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 14:26 Flameleap schreef: Thornfang schreef: Of Flame en Thorn worden gewoon een koppel idk PFF THORN IS VEEL TE OUD *Facepalm*
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 15:40 Nou met Seaweed bijgepost, lekker makkelijk als je maar een topic hebt xD
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 15:57 En dan naar maar een jaar of 4 gaan tekenen. Innerstar die op een rat jaagt. Lekker makkelijk in te kleuren... (maar enkele kleuren te gebruiken.) Aftekeningen ben ik namelijk echt zooo slecht in.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic