We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
COOOOOOWL!!! Lionclaw(Shadowheart ook) Zit naast me en we krijgen bijna een hartaanval omdat we het zo cool en epic vinden!!!! *Reanimeert Lionclaw omdat hij flauw is gevallen*
*Stares at Lionclaw* ZOMG, ME TO! *falt nep neer*
Deathpaw schreef:
Wauw, ik vind je tekeningen echt nice ;D Ik wil meer zien D=<
Patience my friend YOU WILL GET MORE!! WAHHAHAHHAA!!!
Lionclaw schreef:
*komt weer bij* WTF I LUV IT! maaruuh Lionclaw heeft een langharige vacht en staart zou je dat kunnen maken? owwja en hij is een beetje klein. Zou je hem wat groter willen maken? VOOR DE REST AWSOMENESS!!! *valt weer flauw*
*staat ook op* Thanks for the tip! Ik was net met de maan bezig te tekenen :3 Dus ik kan 'em wat groter maken :3 *kijkt weer naar Lionclaw* *valt weer neer*
Silverpool schreef:
Meh love that «33 Only better :3 Sorry, kan disdag pas aan setje D:
Maakt nie uit~ Take your time!
Minnie schreef:
Hoe staat het met de dood van Palominokit,s broertje?
Ik ben niet ongeduldig, enkel nieuwsgierig ---Later---Emmmm? Je mag zelf kiezen wat je wilt. Computer of met hand.
D: Ben er nog niet aan begonnen... Ben eerst met de andere tekeningen nog bezig D: OMG THEN YOU WILL SEE HOW IT IS GOING TO LOOK LIKE AT THE END OF THE WEEK (...OR NEXT WEEK!!!) 8D
--- TO MUCH MAIL AT ONCE!!! ZOMG LLOLWHUTGAWEERVERDERTEKENEN!!!
*staat weer op en wandeld weg* *kijkt achterom* ... (hij ligt er nog steeds) *Lé gasp!* *Haalt schouders op* *Wandeld verder* *Grins*
//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
...INDEH MAANESCHIJNE! IN DEH MAANEHSCHIJN KLOMEN 2 POEZEN NAAR 'ET RAAM KOZIJN!!! EN JEH RAAD HET NIET!!! EN YEH RAAD HET NIE!! ZO DOEN EEN VOGEL *Valt 45 meter* EN ZO DOET EEN VIS!! (Despairheart: 'kan niet zwemmen') *verdrinkt* ~
//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 10 sep 2011 - 9:05
Omg WTF WTF WTF WTF WTF WTF *loopt vast* WTF WTF *krijgt klap op rug. Thanks *kijkt weer naar tekening* WTF WTF WTF WTF WWTTTTTTTTTTTFFFFFFF !!!!!! ITS SO BUETIFULL!!!!! I LUV IT I LUV IT I LUV IT!!! gebruik je tablet? IK GA HEM IN MIJN ONDERSCHRIFT PROPPEN >3
Lucy
Member
Gail 952
CAT'S PROFILE Age: Arround 30 moons I guess.. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 10 sep 2011 - 9:19
Omg O.o
its so so so AWSOMEEEEEEEEEEEEEEE 100000000x TTHANKS C: als k een comp tot beschikking krijg smijt k m in dreamy's onderschrift
Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey. Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 10 sep 2011 - 12:11
Lionclaw schreef:
Omg WTF WTF WTF WTF WTF WTF *loopt vast* WTF WTF *krijgt klap op rug. Thanks *kijkt weer naar tekening* WTF WTF WTF WTF WWTTTTTTTTTTTFFFFFFF !!!!!! ITS SO BUETIFULL!!!!! I LUV IT I LUV IT I LUV IT!!! gebruik je tablet? IK GA HEM IN MIJN ONDERSCHRIFT PROPPEN >3
*Happy* :3 Jep 'k gebruik een tablet ^^
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 10 sep 2011 - 16:38
Wooh! doe je een request? XD Ik geloof van wel? T' ging alleen lang duren, toch? >3 Ah joh, maakt niet uit, zou je Deathpaw kunnen tekenen die tegen Tigerpaw aan ligt? 8D Tigerpaw kijkt liefdevol neer op Deathpaw die tegen hem aan ligt te snuggelen. (snuggelen ... knuffelen.. soort van XD) De omgeving mag gewoon in het bos zijn :3
Note: Tigerpaw heeft een tijgergestreepte vacht (obvious) en Deathpaw heeft de vacht van een grijze Tabby ;3 Daarbij is Deathpaw klein en Tigerpaw echt HUGE =D
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 10 sep 2011 - 16:43
Deathpaw schreef:
Wooh! doe je een request? XD Ik geloof van wel? T' ging alleen lang duren, toch? >3 Ah joh, maakt niet uit, zou je Deathpaw kunnen tekenen die tegen Tigerpaw aan ligt? 8D Tigerpaw kijkt liefdevol neer op Deathpaw die tegen hem aan ligt te snuggelen. (snuggelen ... knuffelen.. soort van XD) De omgeving mag gewoon in het bos zijn :3
Note: Tigerpaw heeft een tijgergestreepte vacht (obvious) en Deathpaw heeft de vacht van een grijze Tabby ;3 Daarbij is Deathpaw klein en Tigerpaw echt HUGE =D
Zal dat gaan lukken, eventueel? C:
Jep gaat lang duren ^^ maar ik neem nogsteeds requets aan. Geef alseerst een schets aan je dan ga ik 'em later inkleuren :3 Over een week of zo.. Alseert zijn de anderen aan de buurt ^^"
--------
DAN DHAN DHAN!!! Thunderheart!!!! It's DONE!!!
Spoiler:
:3 -Despairheart
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 12:14
DANG DANG ITS AWSOMENESSS! IK GA HET IN ME ONDERSCHRIFT SMIJTEN EN HET NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT WEG HALEN!! *Valt flauw, danst cha cha cha en valt weer flauw*
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 12:24
ZOu ik ook een aanvraggje mogen doen? Nog een Shadowheart en Thunderheart (xD) die met hun neusjes tegen elkaar aan staan in het maanlicht? Shadowheart een beetje verlegen dan prop ik die erbij!
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 12:30
Shadowheart schreef:
ZOu ik ook een aanvraggje mogen doen? Nog een Shadowheart en Thunderheart (xD) die met hun neusjes tegen elkaar aan staan in het maanlicht? Shadowheart een beetje verlegen dan prop ik die erbij!
Ahw, Maar natuurlijk. Ik ben nu met de tekening van Palominokit bezig. En er zijn nog 3 anderen die aan het wachten zijn. Dus ik gok over een week dat ie ongeveer klaar is ^^"
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 12:46
Despairheart schreef:
Shadowheart schreef:
Ahw, Maar natuurlijk. Ik ben nu met de tekening van Palominokit bezig. En er zijn nog 3 anderen die aan het wachten zijn. Dus ik gok over een week dat ie ongeveer klaar is ^^"