We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 15:27
Schets voor Palominokit. ^^
Spoiler:
Stuur ook snel een bericht of dit goed is. Zo niet dan verander ik wel een paar dingen voor je. Ga nu met de andere schets beginnen ^^ Als deze schets goed is gekeurd kleur ik hem in.
(Tijd) _19:03_
Geen bericht of wat dan ook van Palominokit gekregen D: Dus ben ik aan de slag gegaan met Blacksoul's Tekening Hijs nu af!!!
Ps: Fireheart... Je bent ook in deze tekening te klos D:
Spoiler:
^v^
Note1: D: D: D: D: Ik was vergeten om een schets te sturen D: Ik was te druk bezig met "ZOMG paint it, PAINT IT, PAAAIIIINT ITTTT!!! Dus ywah, Ik hoop dat hij goed is... Zo niet, dan kan ik het anders maken...
Note2: Fireheart...I'm so sorry! D:
//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 11 sep 2011 - 23:05
ikke wil ook een aanvraagje doen =) Zou je Flameclaw kunnen tekenen terwijl hij op de rand van een klif zit met een waterval voor hem. Zijn blik triest en zijn blik omhoog richting de sterren gericht. En misschien als het kan in de sterren de vaga lijnen van een kat die op de kater neerkijkt. Ik hoop dat ik het niet te moeilijk heb gemaakt xD
Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) ma 12 sep 2011 - 8:41
Flameclaw schreef:
ikke wil ook een aanvraagje doen =) Zou je Flameclaw kunnen tekenen terwijl hij op de rand van een klif zit met een waterval voor hem. Zijn blik triest en zijn blik omhoog richting de sterren gericht. En misschien als het kan in de sterren de vaga lijnen van een kat die op de kater neerkijkt. Ik hoop dat ik het niet te moeilijk heb gemaakt xD
Natuurlijk wil ik het wel doen :3 Eerst krijg je een schets van me daarna kleur ik hem in ^v^ alleen moet ik alseerst de andere tekeningen afmaken... ^^"
//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Dat is niet de website die ik ken... Maar het is wel dezelfde Painttool Sai wat ik op de plaatje zie, dezelfe Layer's en andere knopjes die ik ook heb. Kan natuurlijk niet zeggen of der een virus of zit ja of nee... ^^" Als iemand dat heb gedownload en het is virusvrij, kan ik wel helpen met hoe alles werkt.
^v^ Weer een request! Ben nogsteets bezig met Redeye's Tekening, sorry dat het zo lang duurt... En ik ben ook een gewoone random tekening aan het maken (Crossover met Warriors) Hijs vet raar aleen...