| Animation (Closed voor making) | |
|
|
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 16:49 | |
| - Darkfire schreef:
- Ik zou best in willen spreken bij je animatie ^^
xD met de animatie bedoel ik niks met inspreken. Het is een soort van AMV voor Warrior cats ^^ ik zou het ff beter uitleggen. Ik heb poezen nodig die in de animatie willen spelen, ik ga alles tekenen stapje voor stapje dus het gaat lang duren. er hoeft dus niks ingesproken te worden. :3 dus, wil je der dan gewoon inkomen (Het muziekje "We're all to blame" van Sum 41.) ^^ hoeft natuurlijk niet, mag. - Silver schreef:
- (kita here ^w^)
Oelala! Kita wil ook in de animatie en schets is awsome ^w^ Maaruuh voor ALS ze erin mag, Ze is geen monster. Ze weet niet of je echt slecht of goed is ^w^ :3 ok~ "From Pride to shame" is een stukje uit de tekst daar kan ik wel Kita in maken ( en meer natuurlijk) ^^ Je zit in dus! Ze word heust geen monster xD - Morningpaw schreef:
- (Dreamy here)
zou inplaats van dreamy Morningpaw het kunnen worden Ofcourse! ^^ -Despairheart //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 16:52 | |
| Hmm, Morningpaw is echt een Bitchy als je karakter er in wil verwerken. Verder is ze dus helemaal wit met bruine oogjes |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 17:19 | |
| Sorry tijdje nie online geweest! de tekening is echt awsome!!! LOL!!! Ehm... Over die animatie, Kan Thunderheart daar bij? PLEASSSSEEE!!!??? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 17:21 | |
| - Thunderheart schreef:
- Sorry tijdje nie online geweest! de tekening is echt awsome!!! LOL!!! Ehm... Over die animatie, Kan Thunderheart daar bij? PLEASSSSEEE!!!???
^^ Jep kan nogsteeds! Je zit er nu bij~ :3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 18:22 | |
| Alleen poezen? want ik zou ook wel graag met Dar4k willen of Stormtail. But else mischien met Sunpelt? |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 18:25 | |
| - Darkfire schreef:
- Alleen poezen?
want ik zou ook wel graag met Dar4k willen of Stormtail. But else mischien met Sunpelt? Maakt niet uit welke poes je kiest ^^ Jij mag het zeggen :3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 18:51 | |
| Sure, ben wel al begonnen maar dat is meer met de muziek en de ideeën. Swap is geregeld! ^^" //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:00 | |
| Oh is er nog plaats voor Deathpaw? D: *Merkt dit topic nu pas echt op* |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:01 | |
| Jep ^^ Je zit er bij~ //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:55 | |
| oeh! Indien mogelijk wil ik Shinypaw aanmelden voor de Animatie, Shinypaw is een klein wit poesje met blauwe ogen een een pluizige staart |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:56 | |
| Got it, You're in! //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:56 | |
| oehh mag Snowpaw voor de animatie?? Ze is spierwit met blauwe ogen |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 19:57 | |
| Plek zat~! You're in! //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 20 sep 2011 - 20:38 | |
| je moet in de lijst Dreamy nog even veranderen voor Morningpaw X |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 21 sep 2011 - 7:34 | |
| XD oke. Doe maar met Darkfire. Hij is het bekenst hier. Zijn uiterlijk is een diep zwarte lange vacht met Vuur Kleurige ogen. Hij heeft een litteken van twee strepen over zijn oog. In elk oor zitten 2 Vtjes. Op zijn schouder een grote scharm van een klouwspoor. *3krassen*
omg. Darkfire heeft té veel litekens X'D |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 21 sep 2011 - 12:38 | |
| - Darkfire schreef:
- XD
oke. Doe maar met Darkfire. Hij is het bekenst hier. Zijn uiterlijk is een diep zwarte lange vacht met Vuur Kleurige ogen. Hij heeft een litteken van twee strepen over zijn oog. In elk oor zitten 2 Vtjes. Op zijn schouder een grote scharm van een klouwspoor. *3krassen*
omg. Darkfire heeft té veel litekens X'D ZOMG!! Veel littekens!! Maar Darkfire zit er nu bij~ ^^ -----------------------18:10 ^^ Mindweaver!!! de schets is nu af! - Spoiler:
als er iets moet veranderen, verkleint of iets anders moet worden, dan moet je het ff zeggen. Stuur een berichie of ie goed is of niet. Dan kleur ik 'em namelijk in! :3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) vr 23 sep 2011 - 15:29 | |
| Is Silverpaw nu al af D: Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) vr 23 sep 2011 - 15:33 | |
| Hij is perfect xx Mindweaver |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) vr 23 sep 2011 - 16:25 | |
| Geniale schets x'D ps kan er wat bloed van Phantoms nagels druipen x'D |