Animation (Closed voor making) - Pagina 16

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Animation (Closed voor making)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
Suntail
StarClan
Animation (Closed voor making) - Pagina 16 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimeza 12 nov 2011 - 16:56

ik vind het nog steeds awesome!

Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 19:26

*Awesome update* (Omdat ik er zin in heb, maar ook om het slechte nieuws)

:/
Eerst het goede nieuws!
>:3 Ben nu weer druk aan het tekenen! Op dit moment ben ik bezig om Chikita te tekenen omdat ze in de preview er niet in zat. (D: Sorry daarvoor...)

Maar! Ik heb dus ook helaas slecht nieuws.......

Over de hele animatie...
Ik denk dat het voorlopig niet uitkomt. Jup, ik ben slecht in plannen met dit soort dingen.
Ik had nooit gedacht dat het zo veel tijd koste
Dus hoop ik dat het in December klaar is. Zo niet... D: D: D:
Dus haal ik het niet meer om in novenber uit te brengen.
Ik zal het afmaken! Dat zweer ik!!! >;D

...Waarvoor praat ik altijd met "Ik" of "Dus" in het begin?

-Despairheart
PS: Thanks Suntail! en sorry voor teh late replay! D:

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 19:31

Heeiizz ik heb een filmpje gemaakt met je drawings derin :3

Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Nyg0h1

Animation (Closed voor making) - Pagina 16 M9EKCDX  Animation (Closed voor making) - Pagina 16 MKN7vHE  Animation (Closed voor making) - Pagina 16 PgKKyjM  Animation (Closed voor making) - Pagina 16 EjrsROF
Spooky
Member
39

CAT'S PROFILE
Spooky
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 19:35

Whoot! *danst in de rondte* Dat vind ik al snel! xD *Valt flauw* (Ben ook Thunderheart!)

Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Spookysig
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 19:39

@Lionclaw,
^^ Really? >:3 SuperSpecialAwesome!!

*Looks around*

"Where?"

*panics*

xD *Still thinks it's awesome!*

@Thunderheart/Spooky,
Ok!! :3 ya guys are awesome. Did you knew that? xD *Danst in de rondteh*

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 19:28

Dah, dah, dah! *epic awesome music*

I'M BACK!! Na een maand niet meer op de computer zijn geweest. ben ik terug!
Ik had (weer) problemen met school en dit keer erger dan de vorige keer en wil er ok niet liever over hebben.

En ja.. De animatie komt voorlopig niet uit. Het is nu nog steeds op dezelfde punt dat het was.

En het spijt me...
Probeer het zo snel mogelijk af te maken. (raffel het alleen niet af Razz )

Spoiler:
Skywalker
Member
198

CAT'S PROFILE
Skywalker
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 17:58

YAY!!! YOU'RE BACK!!! *Danst ook in de rondte* Niet afraffelen! Dat is zonde van je mooie tekenkunst!!!

Yup, ik ben Thunderheart!

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Rainbowdashx

Animation (Closed voor making) - Pagina 16 1198ked
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitimedi 7 feb 2012 - 19:23

~Update.....~

*Zucht* De laatste paar maanden gaat het gewoon niet meer, geen zorgen de animatie is nog steeds in (volle?) gang, na 4 weken weer slechte presentaties krijgen op school hebben mijn ouders besloten om een computer tijd in te schakelen.

Dat betekend dat ik maar 2 uur per dag op de computer mag.

Dat is ook niet de enigste rede, ikzelf vind het heerlijk om te tekenen maar de laatste tijd heb ik ook geen inspiratie meer. Ik kan niks meer bedenken wat ik wil gaan tekenen.

Het spijkt me heel erg dat ik telkens de datum verander wanneer ik denk dat de animatie ongeveer klaar is. Eerst was het eind november, daarna december en daarna dacht ik in mijn eigen "Januari iz ie klaar!" Maar nee, in december kon ik niet eens meer op de computer en later in januari 2 weken niet meer. ( I.v.m. Thuis + school problemen)

Geen zorgen De Animatie is zo en zo dit jaar klaar! Problemen of nie~ Ik ga er wel voor om zo veel mogelijk er aan te werken.

PS: Als iemand leuke ideeën heeft hoor ik het graag.

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 16 Icon_minitime

Animation (Closed voor making)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: