|
|
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:58 | |
| Die blonde van the 100 irriteert mij xD Denkt dat ze alles beter weet enzo >> |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:59 | |
| ugh. Clarke. ugh. ik heb dr echt nooit gemogen hahaha ik vind dr echt sick manipulatief |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:01 | |
| - Blackbear schreef:
- ugh. Clarke. ugh.
ik heb dr echt nooit gemogen hahaha ik vind dr echt sick manipulatief Ik zit echt op de helft van de eerste aflevering en ik heb al geen zin meer om verder te kijken want echt iedereen irriteerd me tbh. De enige leuke is die brunette waar ze altijd naar verwijzen als diegene die zich onder de vloer verstopte ofzo :') en al de rest is gwn echt vervelend ugh |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:02 | |
| Ik moet eigenlijk ook nog verder kijken damnit. XD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:05 | |
| Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:06 | |
| - Blackbear schreef:
- Routpaw schreef:
- @Wölf; hij is groot, zwart en Rout vind 'm intimiderend (a)
Ik niet hoor, Lexa is bae <3
Lexa is echt bae ja en hij kan er toch niks aan doen dat het ShadowClan bloed voor 50% door zn aderen stroomt :c Awh, ze moeten elkaar gewoon beter leren kennen en dan komt 't wel goed <3 Alleen moet Snake dan even reageren *kijkt schuin naar Bunny* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:08 | |
| - Routpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Routpaw schreef:
- @Wölf; hij is groot, zwart en Rout vind 'm intimiderend (a)
Ik niet hoor, Lexa is bae <3
Lexa is echt bae ja en hij kan er toch niks aan doen dat het ShadowClan bloed voor 50% door zn aderen stroomt :c Awh, ze moeten elkaar gewoon beter leren kennen en dan komt 't wel goed <3 Alleen moet Snake dan even reageren *kijkt schuin naar Bunny* oh sorry is het mijn beurt? xD -gaat posten- |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:14 | |
| - Rousepaw schreef:
- Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:17 | |
| - Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
- Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship I ship it xD |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:21 | |
| Oké tijd voor een snelle postronde met mijn karakters. *kraakt vingers* there we go |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:33 | |
| Ey heb ik jullie ooit foto's van m'n kitten laten zien? |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:42 | |
| - Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Deze situatie zie ik serieus gebeuren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 15:44 | |
| - Rousepaw schreef:
- Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Deze situatie zie ik serieus gebeuren #hellacemostfloofyshipever I approve of this. Poor Hellhound. En nope, show us your kitty >3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:05 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:08 | |
| Omg wat een schattig pluisje Esmee <3 |
|
| |
Queen M ♔ 14 Actief Forever happy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:09 | |
| Heeft er iemand een killer? Ik moet wat accountjes kwijt lol |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:11 | |
| - Skullkit' schreef:
- Heeft er iemand een killer? Ik moet wat accountjes kwijt lol
Ik heb evt Outrage? Hangt ervan wie het is tho |
|
| |
Queen M ♔ 14 Actief Forever happy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:12 | |
| - Burnetkit schreef:
- Skullkit' schreef:
- Heeft er iemand een killer? Ik moet wat accountjes kwijt lol
Ik heb evt Outrage? Hangt ervan wie het is tho PM me maar :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:13 | |
| omfg it's so cute <333
Ik heb Aldrei/Warhound/Ace eventueel, ligt aan de situatie en wie enzo xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 16:14 | |
| Ace mag niemand killen anders komt Lurk hem bitchslappen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|