|
|
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 13:08 | |
| Anyway Heeft iemand plaatjes van een zwart witte langharige poes voor mij? D: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 13:09 | |
| Ocean POWERRRRRR (i.p.v. Danoontje Poweerrrrr) <33 Want als Ace de vader is van katten dan is Ocean de moeder van katten. xD ACEE POWEERRRR ;") |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 13:14 | |
| OHHH Daarom komt die naam me bekend voor, je rpg't met Dorian right? o:
@Wölf; hij is groot, zwart en Rout vind 'm intimiderend (a) Ik niet hoor, Lexa is bae <3
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 13:20 | |
| Nog twee dingen afmaken en dan mag ik weer wat posten van mezelf ^^
Also, ben héél blij dat ik nu eindelijke (na een jaar of twee) weet wie Tallfrights vader is x'D |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 13:30 | |
| - Routpaw schreef:
- @Wölf; hij is groot, zwart en Rout vind 'm intimiderend (a)
Ik niet hoor, Lexa is bae <3
Lexa is echt bae ja en hij kan er toch niks aan doen dat het ShadowClan bloed voor 50% door zn aderen stroomt :c |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:04 | |
| Sommige mensen halen t bloed onder je nagels vandaan god hahahahha :'D |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:29 | |
| - Blackbear schreef:
- @M; super nice omg
@Jamie; can you imagine Rayan heeft nu een vaste relatie hahahahhahahahhaha *laughs into the abyss*
also Acebear. Bearfray. Blackfray. kies maar iets maar ik wil een friendship shipname voor die twee B) Omfg dat meen je niet XDDDDDD Maar Blackfray best ship. YESH Ocean is the mom of the clans and Ace the dad B) |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:30 | |
| Only ace fails to tell his first son he is his dad |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:30 | |
| - Acefray schreef:
- Blackbear schreef:
- @Jamie; can you imagine Rayan heeft nu een vaste relatie hahahahhahahahhaha *laughs into the abyss*
also Acebear. Bearfray. Blackfray. kies maar iets maar ik wil een friendship shipname voor die twee B) Omfg dat meen je niet XDDDDDD Maar Blackfray best ship. ja ik ben 100 serieus hahahahhaha met iemand die hem wilde vermoorden qjglfjgmfg gg wp maar yes Blackfray4ever |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:32 | |
| - Blackbear schreef:
- Acefray schreef:
- Blackbear schreef:
- @Jamie; can you imagine Rayan heeft nu een vaste relatie hahahahhahahahhaha *laughs into the abyss*
also Acebear. Bearfray. Blackfray. kies maar iets maar ik wil een friendship shipname voor die twee B) Omfg dat meen je niet XDDDDDD Maar Blackfray best ship. ja ik ben 100 serieus hahahahhaha met iemand die hem wilde vermoorden qjglfjgmfg gg wp maar yes Blackfray4ever Omfg dat is zo mooi xDDDD I loved Rayan so much. Hell yes. Ik vind dat ze diehard buddies moeten worden. En Ace doet een poging D: https://www.warriorcatsnl.com/t32611-dad Look |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:33 | |
| - Acefray schreef:
- Blackbear schreef:
- Acefray schreef:
- Blackbear schreef:
also Acebear. Bearfray. Blackfray. kies maar iets maar ik wil een friendship shipname voor die twee B) Omfg dat meen je niet XDDDDDD Maar Blackfray best ship. ja ik ben 100 serieus hahahahhaha met iemand die hem wilde vermoorden qjglfjgmfg gg wp maar yes Blackfray4ever Omfg dat is zo mooi xDDDD I loved Rayan so much. Hell yes. Ik vind dat ze diehard buddies moeten worden. hij heeft zn blog nog tho hahahahaha Hati mocht er zeker ook wel wezen ohmai en deal hoor B) ik ga daar maar eens posten! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:36 | |
| Oh oh dat had ik nog niet gezien poor Acefloof, must be hard ;v; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:40 | |
| I know right, Hati is een pretty boy B) Wss dat ik Warpaw hier weer eens gezellig op ga pakken. Het is gewoon heerlijk zo schaamteloos te kunnen posten :3
Yush Acepoof feels sad :C Like zijn lover is dood. Hij weet niet of zijn eerste nest hem wilt, zijn tweede nest kent hem niet eens en zijn derde moet hij nu zonder partner opvoeden 3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:43 | |
| Hahah poor floof ;3; Jammer dat Burning niet meer actief is, die zou Ace wel echt heel erg mogen 3 Not sure about light tho, denk dat hij Ace wel een beetje vreemd vindt maar hem wel respecteerd enzo.
--
Ben ik trouwens de enige die al die tattoos ziet bij the 100 en geen enkele tattoo-artist en dat echt verdacht vind? .-. Like how do they even.. get them.. ;-; |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:44 | |
| Okay ik verveel me en ik heb niks te doen.. -sighs- -zet the 100 op- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:47 | |
| omg Linn that fkd me up hahahaha wss zelf op de old school hand tapped manier?
en Ace zal wel iemand vinden die helpt de kittens op te voeden. Bear wil wel een keer babysitten, als ze stil zijn tenminste hahahhaa |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:48 | |
| Idd :C Burning zou kunnen helpen.
Yes. Al zijn zijn kits wss niet stil xD Meer van die drukke pluisjes B)
Alright Ace heeft weer een serieus setje xD |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:50 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:52 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 14:54 | |
| - Acefray schreef:
- I know right, Hati is een pretty boy B) Wss dat ik Warpaw hier weer eens gezellig op ga pakken. Het is gewoon heerlijk zo schaamteloos te kunnen posten :3
Yush Acepoof feels sad :C Like zijn lover is dood. Hij weet niet of zijn eerste nest hem wilt, zijn tweede nest kent hem niet eens en zijn derde moet hij nu zonder partner opvoeden 3 life is so hard <"3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|