We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:22
Looks like its working again .. -has hope-
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:26
Over twee uur komt de can't find userinfo bug weer. Sws. ._____.
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:28
Tigergaze schreef:
zeg dat nou niet Linn zeg dat nou niet *cries*
Oh god sorry, ik wist niet dat dit trauma's zou ophalen ;v;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:29
I'm so sorry ;v; -runs off with lionroar-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:34
omg ik vind het zo moeilijk om white's deputy plaatje te bewerken, de nostalgie is killing me ;-; (deze bedoel ik dan btw -> https://i.servimg.com/u/f58/19/68/56/30/the_gu10.jpg ) edit; also, ik moet gaan joggen nu so tot straks ofzo :')
Whitenight
Member
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
CAT'S PROFILE Age: 29 long ass moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 19:48
Sorry Buns (a)
Yay White zijn naam hehe nu even wat topics met deze knul openen, iemand zin?
Laatst aangepast door Whitenight op za 6 mei 2017 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Tigergaze
Member
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:00
Tigergaze schreef:
Dawh Bunny
Stiekem vind ik het zo leuk dat Tiger al die floofsels heeft <3
HE NEEDS MORE.
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Tigergaze
Member