|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:41 | |
| - Acefray schreef:
- Oeewhhh idd >333 Gaat Lion ook netjes vertellen wat er allemaal is gebeurd?
M-maybe ;v; I don't know yet. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:41 | |
| - Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
M-maybe ;v; I don't know yet. ........ Ace is te vertrouwen en zal Lion een hug geven D: genoeg rede eerlijk te zijn. Alright zijn er mensen die interesse hebben in een Sharing tongue? Want dan doe ik het gewoon |
|
| |
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:42 | |
| Ik vraag me eigenlijk af hè, als Icyrose nog in leven was geweest voordat Lion uit de clan werd gezet, of ze hem gevolgd zou zijn :') Cuz she loved him way more then she ever loved White no offence xD |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:43 | |
| - Acefray schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
M-maybe ;v; I don't know yet. ........ Ace is te vertrouwen en zal Lion een hug geven D: genoeg rede eerlijk te zijn.
Alright zijn er mensen die interesse hebben in een Sharing tongue? Want dan doe ik het gewoon Awwwhh <3 Thanks Ace, very much appreciated by linn, not by LionQ: Awwh ;v; Lion would have needed her there, probably. |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:44 | |
| Yeas Jamie make that sharing tongue <33 |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| - Acefray schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
- Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :") omfg XDDD Dan is het idd verwarrend.
Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar" Ace forcing everyone to be nice to eachother lol xD Wij moeten na het everxlion topic een lionxace topic eigenlijk ;3; Ja, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn levensdoel is. Hij zou ook 100% teambuilding exercises doen enzo met de clan. B) Grouphugs iedere avond. Yes. Oeewhhh idd >333 Gaat Lion ook netjes vertellen wat er allemaal is gebeurd?
Bo watch out, he's going to hug Out once Wil je ace dood? XD |
|
| |
| |
| - Lionroar schreef:
Q: Awwh ;v; Lion would have needed her there, probably. Ye, daarom xD And she would probably like it in Shadowclan (A) |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:45 | |
| - Spottedkit. schreef:
- Lionroar schreef:
Q: Awwh ;v; Lion would have needed her there, probably. Ye, daarom xD And she would probably like it in Shadowclan (A) Hhaha alsof Shrewstar haar ook had opgevangen als gevangene xD Ik denk dat ze Icy juist terug had gestuurd naar WC ;p |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:46 | |
| @Q; omg Xayah in je mini avatar <3 ook dat stukje waar ze met dr ogen rolt love it hahaha. Xayah & Rakan zijn echt goals
also Bear komt wel eens kijken op de sharing tongues. omdat Ace het hem heeft gevraagd ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:46 | |
| - Lionroar schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Lionroar schreef:
Q: Awwh ;v; Lion would have needed her there, probably. Ye, daarom xD And she would probably like it in Shadowclan (A) Hhaha alsof Shrewstar haar ook had opgevangen als gevangene xD Ik denk dat ze Icy juist terug had gestuurd naar WC ;p Probs xD But she won't leave her little lion. Not without a fight, anyways xD She would like to prove that she was worthy :') @Hierboven; Ja <3 Spootsie is half based op Xayah xD |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:47 | |
| Yes. Ace heeft een doodswens. Out en Ever proberen te bevrienden, Lion huggen. (en Ever wss ook) Gowd die kat word geen elder.
Daww yesh Bear is aardig <3
Alright ik ga er een maken B) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:48 | |
| Geen enkele van mijn chars hebben ooit deelgenomen aan een Sharing Tongues XD Ze zijn allemaal zo contact gestoord ofzoiets
En waarom is Ace zo knuffelbaar help |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:49 | |
| @Q; awesome ghehe @Jamie; Bear word een softie door Ace goddom hoor |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:50 | |
| Challenge be like; befriend out gvd ook drie letters whatever
do it james |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:52 | |
| Q: hahaha ja ik zie het wel voor me hoor <3 I miss Icy ;v; Lion does too Jamie: Hij heeft al een doodswens door met Ever te praten over een partner. Maar I agree with you, Ever needs some love! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:53 | |
| Warrior Cats Goals: Give Ever a Partner!
Also Linn, Ik mis d'r ook :c ze was leuk om te spelen... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:54 | |
| Ace is knuffelbaar want hij is vol liefde en pluis en heeft te weinig verstand om te weten wie hij wel of niet zou moeten knuffelen <3
B) Bear is stiekem super liefdevol, Ace gaat hem ermee helpen.
YES I ACCEPT THE CHALLENGE. Ik wil een topic. Of drop hem ook in de Sharing Tongue later IDC
Ik zei het toch, hij is niet slim xDD Stiekem gaat hij een datingsding opzetten om voor Ever een partner te fixen..... en tjah hij is haar nu ook aan het huggen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:55 | |
| Allright ik drop hem dan wel in die sharing tongues james, kan je hem daar zoveel liefde geven als je wilt <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:56 | |
| Miss post k vanavond nog ff c: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:57 | |
| Pft Snowy voelt zich speciaal door dat geknuffel XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|