|
|
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:05 | |
| mmm en hoe zit het dan met de territoria? ik zeg maar iets, high rocks bijvoorbeeld? Kan men daar nog steeds rpg'en? Want well ja als men op 'reis' is naar nieuw territoria dan zouden daar nu toch geen katten meer komen?
oh het is allemaal zo moeilijk om bij te benen xD help |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:06 | |
| Rogue's enzo kunnen daar nog wel komen, maar de clankatten zitten veeeer weg c:
Also welcome back Lau! Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:07 | |
| Helluw c: Heeft iemand zin om een setje te maken voor Underkit? Hihi |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:09 | |
| dan waar RPG'en de clankatten op het moment? haha |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:13 | |
| - Cyber schreef:
- dan waar RPG'en de clankatten op het moment? haha
Alle clankatten mogen alleen nog in dit board posten: https://www.warriorcatsnl.com/f3-the-journeyAlso, welkom terug! (Al denk ik niet dat we elkaar al kennen, dus in dat geval, aangenaam! ) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:17 | |
| Elleuwww guys
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:19 | |
| Heyo c:
Ik moet posten maar m'n motivatie is uit het raam gevlogen x'D Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:20 | |
| - *Wolfpaw schreef:
- Heyo c:
Ik moet posten maar m'n motivatie is uit het raam gevlogen x'D Ah ik ken dat gevoel :') kijkt naar alle topics waar ik op moet ;-; |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:25 | |
| Ik heb veel motivatie voor Sand & Tiger but no topics x3 ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:26 | |
| - Tigergaze schreef:
- Ik heb veel motivatie voor Sand & Tiger but no topics x3
sand en red moeten een nieuw topic met haar wonde enzo :c |
|
| |
| - Bloomkit schreef:
- *Wolfpaw schreef:
- Heyo c:
Ik moet posten maar m'n motivatie is uit het raam gevlogen x'D Ah ik ken dat gevoel :')
kijkt naar alle topics waar ik op moet ;-; Ik heb 7 accounts en ze hebben allemaal te veel topics *cries* Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Als Tiger voor Elk zorgt moeten ze een topic heheh |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:27 | |
| ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:28 | |
| Oh Daan, anders kunnen we een topic Rout x Sand of Crywolf x Sand doen? c: Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:30 | |
| Rout x Sand is wel leuk? : D Nu ze met dr prachtige face zit ahaha En had gepost op Tiger x Rout <33 ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:33 | |
| Okay heb het idee dat ik achterloop met reageren op topics met Ocean. Welke stonden nog open? -Neverland -Rousepaw -Burnetkit -Narrowkit Moest ik dacht ik nog een eerste reactie geven en dan heb ik nog andere topics die wel tussen mijn lijst staan.. Wauw... Wish me luck! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:35 | |
| Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:42 | |
| |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:49 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 18:29 | |
| De pootmachine is kapot. Nu is mijn vriend hier pas om kwart over 7. Miep :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|