|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 15:48 | |
| - Honeyscent schreef:
- Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :') Stiekem was ze altijd al een kater If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 15:50 | |
| - Honeyscent schreef:
- Ik zie nu pas dat ergens randomly het geslacht van Lizardtail veranderd is van vrouwelijk naar mannelijk en idk hoe dat komt xD
In de RPG trouwens :') Lolll quinty xD Way to go xD |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 15:55 | |
| Wat ontzettend veel nesten ineens c': |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 15:56 | |
| Zoveel nestjes en mijn accounts zijn nog steeds forever alone :') Behalve Winterplume dan.. als er op m'n topic gereageerd wordt ha xD |
|
| |
Linn 108 Actief Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:04 | |
| Ah boy ik hou nu al van mijn twee nieuwe kittens. Ik vraag me af of ik ze naar 1 moon zou zetten en gewoon met ze ga rpg'en of dat ik moet wachten tot the journey voorbij is. Hmmm. |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:09 | |
| Ik vraag me eigenlijk af hoe de apprentices getraind worden tijdens de journey? Aangezien hun mentors het gebied niet/nauwelijks kennen en de journey eigenlijk wel uitputtend is voor zover ik weet xD |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:14 | |
| Ja dat dus ook.. Ik vraag me gewoon over het algemeen af hoe ze de clans überhaupt allemaal zo door de twolegplaces kunnen krijgen zonder like.. op te vallen? xD
Er zitten namelijk ZEKER 50 katten in een clan, als het al niet meer is, dat zijn 200 katten bij elkaar. That's a lot of cats. Ik zie het al voor me, kom je als Twoleg opeens de hoek omgelopen, zie je dan 200 katten in een soort van rij achter elkaar aanlopen. Like nope. of althans, ik zou denken HEAVEN en me in de katten storten maar goed.
Oh en kijk mijn super charmante signature <3 I love my cat xD |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:16 | |
| - Lionroar schreef:
- Honeyscent schreef:
In de RPG trouwens :') Lolll quinty xD Way to go xD Het is niet eens mijn schuld D: Ik kreeg Lizard als tom cat, maar ik zag bij Tigerspots opeens poes staan, dus k ging 't nakijken xD Ergens tussen de wissel van Chi en Lis is iets mis gegaan, geloof ik xD want daar wisselt 't opeens in de RPG xD I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:34 | |
| - Honeyscent schreef:
- Lionroar schreef:
- Honeyscent schreef:
In de RPG trouwens :') Lolll quinty xD Way to go xD Het is niet eens mijn schuld D: Ik kreeg Lizard als tom cat, maar ik zag bij Tigerspots opeens poes staan, dus k ging 't nakijken xD
Ergens tussen de wissel van Chi en Lis is iets mis gegaan, geloof ik xD want daar wisselt 't opeens in de RPG xD Lolll to be honest, ik weet het zelf ook niet meer wat het geslacht van Lizard was xD Zou best kunnen idd dat hij een poes is geweest eerst lol. Oh well. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:36 | |
| Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..
*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug* |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:39 | |
| - Cyber schreef:
- Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..
*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug* Eeyyy ik ken jou xP |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:43 | |
| - Snowywinter schreef:
- Cyber schreef:
- Cyber is altijd een kater geweest, lucky enough. Dat zou nogal wat problemen met zijn mates geven anders..
*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug* Eeyyy ik ken jou xP Eeey esmee inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? well, leuk je terug te zien! *schuilt achter persoon dat hij kent* |
|
| |
Butter 99 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:44 | |
| Ik wil liefde voor mijn characters :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:46 | |
| - Cyber schreef:
- Snowywinter schreef:
- Cyber schreef:
*steeks hoofd omhoog,.. jep ik ben terug* Eeyyy ik ken jou xP Eeey esmee inderdaad, jouw ken ik ook. Alleen ben ik (ook nu weer... help) aan het twijfelen welke esmee je nou bent haha. Ezz met het rode haar van Jeff of de andere esmee? well, leuk je terug te zien! *schuilt achter persoon dat hij kent* Andere Esmee hahaha Ik ben echt sinds gisteren ofzo net terug actief, ik was ook een behoorlijke tijd 'verdwenen' |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 16:55 | |
| "Phantergroll is nu deputy." ~ Inge 2017 all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
| |
| |
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:02 | |
| Ja ik weet het ook nog niet allemaal xD Maar ik doe m'n best
Winter en Flash zijn nu alweer adorable aah |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 17:03 | |
| Windclan is gewoon de kitten clan :') Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|