|
|
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 18:40 | |
| |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 18:55 | |
| - Everstar schreef:
- *Wolfpaw schreef:
- Rout vindt iedereen lief
behalve Ever dan dus moet wel goed komen c: En yess ik zag het, nadat ik de rest heb bijgepost post ik ook met Rout <3
Wie maakt 'm dan?
@Butter; ik had ook nog een topic Ocean x Rout geopend, remember? c: https://www.warriorcatsnl.com/t32672-when-the-stars-look-down-at-me-what-do-they-see#745470 Nou zeg, Ever is hartstikke lief ;.; Oceanbreeze is er altijd voor Ever <33 Dus een kat die haar niet vervelend vind xD |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 19:00 | |
| Ever is een van mn favoor karakters op t forum, maar Rout Is schijtbenauwd voor haar xD
Eigenlijk moeten ze eens een topic ehe |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 19:20 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Everstar schreef:
- *Wolfpaw schreef:
- Rout vindt iedereen lief
behalve Ever dan dus moet wel goed komen c: En yess ik zag het, nadat ik de rest heb bijgepost post ik ook met Rout <3
Wie maakt 'm dan?
@Butter; ik had ook nog een topic Ocean x Rout geopend, remember? c: https://www.warriorcatsnl.com/t32672-when-the-stars-look-down-at-me-what-do-they-see#745470 Nou zeg, Ever is hartstikke lief ;.; Oceanbreeze is er altijd voor Ever <33 Dus een kat die haar niet vervelend vind xD Never kan niet zonder Ever sooo.. :') |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 19:33 | |
| @Flo, Stiekem wil ik nog een topic Tiger x Ever <33 @Butter, Tiger x Ocean wacht ook nog op een reactie x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 19:50 | |
| Aww, katten houden van haar <3 Ik heb met deze verhaallijn ook veel meer inspiratie voor haar dan eerst, dat is leuk :3 Alleen minder leuk voor Ever, want het komt wel een beetje doordat alles nu drama xD Dus als iemand een topic wil: is goed :3 Ik wil alleen nog even afwachten hoe het topic met Lionroar en Barksound verder gaat, want dat gaat Evers gemoedstoestand wel een beetje beïnvloeden :') |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:33 | |
| Zelfs Rouse is bang voor Ever en die is verder voor niemand bang, no jokes X"D |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:40 | |
| - Everstar schreef:
- Aww, katten houden van haar <3
Ik heb met deze verhaallijn ook veel meer inspiratie voor haar dan eerst, dat is leuk :3 Alleen minder leuk voor Ever, want het komt wel een beetje doordat alles nu drama xD Dus als iemand een topic wil: is goed :3 Ik wil alleen nog even afwachten hoe het topic met Lionroar en Barksound verder gaat, want dat gaat Evers gemoedstoestand wel een beetje beïnvloeden :') Je moest nog posten op ever x never dacht ik ^^ tenzij je al gepost hebt en ik dat gewoon niet gemerkt heb, ook mogelijk xD |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:48 | |
| Het moment dat je oude Tigergaze x Mousewish topic leest en je hartje be like #broken :C |
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:52 | |
| - Sandpaw' schreef:
- Het moment dat je oude Tigergaze x Mousewish topic leest en je hartje be like #broken :C
:c Dat heb ik ook altijd als ik Mousekit posts teruglees |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:57 | |
| - Roseburn schreef:
- Sandpaw' schreef:
- Het moment dat je oude Tigergaze x Mousewish topic leest en je hartje be like #broken :C
:c Dat heb ik ook altijd als ik Mousekit posts teruglees ja omg toen waren ze nog zo innocent tiger niet maar oke |
|
| |
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 20:58 | |
| Ik ga dan maar weer es, tot morgen guys! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 21:03 | |
| - Leopardkit** schreef:
- Everstar schreef:
- Aww, katten houden van haar <3
Ik heb met deze verhaallijn ook veel meer inspiratie voor haar dan eerst, dat is leuk :3 Alleen minder leuk voor Ever, want het komt wel een beetje doordat alles nu drama xD Dus als iemand een topic wil: is goed :3 Ik wil alleen nog even afwachten hoe het topic met Lionroar en Barksound verder gaat, want dat gaat Evers gemoedstoestand wel een beetje beïnvloeden :') Je moest nog posten op ever x never dacht ik ^^
tenzij je al gepost hebt en ik dat gewoon niet gemerkt heb, ook mogelijk xD Volgens mij had ik daar al gepost :3 |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 21:35 | |
| Roseburn is zo onwijs koud en bitchy, ik mag d'r c': |
|
| |
Esmee 35 Actief People are so naive my dear.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 21:46 | |
| WC is even uitgestorven :') Waar is iedereen? :p |
|
| |
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 21:46 | |
| - Routpaw schreef:
- Roseburn is zo onwijs koud en bitchy, ik mag d'r c':
<3 |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:26 | |
| niet zo'n zin om te posten vandaag .-. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:41 | |
| Ik heb ook echt super veel inspiratie gekregen voor Lion door die verhaallijn man. Super gaaf <3 Al is hij helemaal anders gelopen dan verwacht. Lionroar zou eigenlijk rogue worden en sterven ofzo I really didn't care anymore. Maar toen kreeg ik nieuwe inspi voor meer drama en SC happened <3 But deep down inside lion is still head over heels with Everstar no just kiddin, or maybe not? |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:46 | |
| Ohgod x3
Ik voel me verplicht om te posten, maar deadlines D:
Ik zal tussen het werken voor school door wat proberen te posten ^^
|
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:47 | |
| Ik heb echt geen idee hoe Lionroar in SC terecht is gekomen hahaha Ik moet wat verzinnen voor Kestrel die arme jongen is al zo lang inactief |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|