|
|
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:37 | |
| Rough heeft een onderschriftje <3 |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:39 | |
| Amber gaat zoo boos zijn dat bronze een kitten brindlekit heeft genoemd omg
ze moeten een topic waar bronze verteld dat ze zwanger is tbh xD |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:39 | |
| ik laat mijn ratjes 5 minuten onbewaakt in mijn kamer rondlopen en ik ben dr 1 kwijt hahahaha damn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:40 | |
| - Redpetal schreef:
- Amber gaat zoo boos zijn dat bronze een kitten brindlekit heeft genoemd omg
ze moeten een topic waar bronze verteld dat ze zwanger is tbh xD Ik weet niet of Bronze het überhaupt durft te vertellen. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:40 | |
| Roughs os is zo schattig <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:41 | |
| - Crowcall schreef:
- Roughs os is zo schattig <3
Thanks <3 |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:42 | |
| - Redpetal schreef:
ze moeten een topic waar bronze verteld dat ze zwanger is tbh xD Sweetbea gaat meehelpen B) Amber en Sweet zijn gwn goals dusss |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:46 | |
| - Demonslayer schreef:
- Redpetal schreef:
ze moeten een topic waar bronze verteld dat ze zwanger is tbh xD Sweetbea gaat meehelpen B) Amber en Sweet zijn gwn goals dusss Amber en Sweet die met fakkels en hooivorken achter Bronze aanrennen XD |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:47 | |
| - Bronzemask schreef:
- Demonslayer schreef:
- Redpetal schreef:
ze moeten een topic waar bronze verteld dat ze zwanger is tbh xD Sweetbea gaat meehelpen B) Amber en Sweet zijn gwn goals dusss Amber en Sweet die met fakkels en hooivorken achter Bronze aanrennen XD Idd Sweet gaat echt janken, ze houdt nog steeds van Bronze lol |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:48 | |
| @daan van nog een paar pagina's terug: danku danku
pfoe de fitness zit er weer op c: - @Wölf aww dat heb ik ook met mijn twee fretjes die stinkerds zijn constant kwijt. Hopelijk heb je ze al gevonden en zo niet kijk in kleine nauwe spleetjes en hoeken of iets met jouw geur aan c:
|
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 13:48 | |
| Aaah het is zo sucky dat ik alleen maar wazige foto's heb van toen mijn kitties nog redelijk 'klein' waren
Nieuwe signature ;v; |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:00 | |
| - Blackbear schreef:
- ik laat mijn ratjes 5 minuten onbewaakt in mijn kamer rondlopen en ik ben dr 1 kwijt hahahaha damn
Had ik eens met m'n hamster en die was toen door de gaatjes van de waterleidingen door de muren in mn broers kamer geglipt. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:05 | |
| - Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
- ik laat mijn ratjes 5 minuten onbewaakt in mijn kamer rondlopen en ik ben dr 1 kwijt hahahaha damn
Had ik eens met m'n hamster en die was toen door de gaatjes van de waterleidingen door de muren in mn broers kamer geglipt. xD hahaha omg, heb je hm nog teruggevonden dan ja? ik ben wel 100% zeker dat mijn ratjes niet uit mijn kamer kunnen dus dat is wel een pluspunt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:11 | |
| - Blackbear schreef:
- Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
Had ik eens met m'n hamster en die was toen door de gaatjes van de waterleidingen door de muren in mn broers kamer geglipt. xD hahaha omg, heb je hm nog teruggevonden dan ja? ik ben wel 100% zeker dat mijn ratjes niet uit mijn kamer kunnen dus dat is wel een pluspunt c: Yep gelukkig wel, m'n broer kwam hem terugbrengen. Duurde ook heel lang voor ik doorhad hoe die er zelfs was geraakt. T was ook de kat in zijn kamer die de hamster had gezien. Gelukkig was m'n broer er, anders was t dagdag hamster xD Soms mis ik m'n ratjes wel:c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:12 | |
| - Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
- Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
Had ik eens met m'n hamster en die was toen door de gaatjes van de waterleidingen door de muren in mn broers kamer geglipt. xD hahaha omg, heb je hm nog teruggevonden dan ja? ik ben wel 100% zeker dat mijn ratjes niet uit mijn kamer kunnen dus dat is wel een pluspunt c: Yep gelukkig wel, m'n broer kwam hem terugbrengen. Duurde ook heel lang voor ik doorhad hoe die er zelfs was geraakt. T was ook de kat in zijn kamer die de hamster had gezien. Gelukkig was m'n broer er, anders was t dagdag hamster xD Soms mis ik m'n ratjes wel:c omg hahaha gelukkig maar, brother MVP en ja damn ratjes zijn zo leuk, nadat mijn eerste twee overleden waren, heb ik ff zonder gezeten maar uiteindelijk was 't van 'zouden we niet toch nieuwe nemen' haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:13 | |
| Hey, ik ben benieuwd in welke Hogwarts/Ilvermorny houses jullie characters zitten.
Bronzemask=Slytherin/Hufflepuff + Wampus Glazepaw= Gryffindor/Hufflepuff + Thunderbird Roughkit= Hufflepuff + Thunderbird
Veel Hufflepuff bij mij, kan kloppen, ben ik namelijk ook XD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:15 | |
| Bitterpaw - Slytherin Cedarkit - Gryffindor Feverpaw - Gryffindor Ophelia - Hufflepuff Quietstep - Ravenclaw/Gryffindor Twirldance - Slytherin
Zo, denk ik c': Ik heb Fantastic Beasts eigenlijk nog steeds niet gekeken dus ik weet niet hoe de Ilvermorny houses werken lol c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:17 | |
| - Blackbear schreef:
- Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
- Zealspark schreef:
- Blackbear schreef:
Had ik eens met m'n hamster en die was toen door de gaatjes van de waterleidingen door de muren in mn broers kamer geglipt. xD hahaha omg, heb je hm nog teruggevonden dan ja? ik ben wel 100% zeker dat mijn ratjes niet uit mijn kamer kunnen dus dat is wel een pluspunt c: Yep gelukkig wel, m'n broer kwam hem terugbrengen. Duurde ook heel lang voor ik doorhad hoe die er zelfs was geraakt. T was ook de kat in zijn kamer die de hamster had gezien. Gelukkig was m'n broer er, anders was t dagdag hamster xD Soms mis ik m'n ratjes wel:c omg hahaha gelukkig maar, brother MVP en ja damn ratjes zijn zo leuk, nadat mijn eerste twee overleden waren, heb ik ff zonder gezeten maar uiteindelijk was 't van 'zouden we niet toch nieuwe nemen' haha Zijn idd schatjes! Heb de mijne moeten wegdoen omdat het teveel werk werd. Duurde ook lang vooraleer ik een hamster mocht. Was eigg eerst van mn ma maar ze had er twee gekocht, mannetje en vrouwtje. Na een week was de ene bijna dood door een gevecht dus heb ik die opgevangen. Anders moxht ik er wss nog geen. xD |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:17 | |
| Is er een questionlist voor ofzo. Ik ben slecht in deze dingen. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 30 apr 2017 - 14:19 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Bitterpaw - Slytherin
Cedarkit - Gryffindor Feverpaw - Gryffindor Ophelia - Hufflepuff Quietstep - Ravenclaw/Gryffindor Twirldance - Slytherin
Zo, denk ik c': Ik heb Fantastic Beasts eigenlijk nog steeds niet gekeken dus ik weet niet hoe de Ilvermorny houses werken lol c': In die film is niks uitgelegd over de houses of de school. Het komt er helemaal niet in voor zelfs. Je kan alle info vinden op pottermore maar het onderstaande plaatje is een korte uitleg: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|