|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:20 | |
| Daan; Thank you <3 Took me a while though ;D De ouders heb ik Wintersky & Faintlight genoemd hehe. Ik ga ze wss pas op actief gooien rond Juni tho, maar laat ze even gezellig tijdens de journey geboren worden zodat ze makkelijker te splitsen waren ;p |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:21 | |
| |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:23 | |
| @Linn, omg dat is echt een origineel idee <33 Ben benieuwd hoe ze in de rpg gaan zijn x3 |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:25 | |
| Oo meeting, ik moet echt deze keer wel komen xP
Winter is de enige actieve van het nestje van Honeyfeather x Ravenwing D: |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:28 | |
| Daan: Yeah ik wilde ze niet in dezelfde clan hebben, want nu kan ik mooi vermijden dat ze elkaar ooit moeten meeten~ want ik kan moeilijk een topic met mezelf houden dat is saai
En ik ben ook benieuwd yess. Grey is going to be a social little fluff and Swift is going to be an awkward, shy little crybaby. :'D
Waz: oooh ik zou zo graag mee willen maar ik denk niet dat me dat gaat lukken ;3; Mei = eindexamens, augustus = ook druk en daarna komt mijn eerste jaar uni en ze zeggen dat dat (althans voor mijn opleiding) echt een heftig pittig jaartje is. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:30 | |
| Als iig de mensen die miss wel kunnen tenminste even aan kunnen geven wanneer t zou kunnen x"D Want anders komt er helemaal niks van. En het zijn er drie!
Also @Esmee: K heb Tigerfire nog x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:32 | |
| Op zich zou dat wel handig zijn, je kan moeilijk een datum prikken op deze manier xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:33 | |
| Daarom x"D En kan zijn dat je wel tijd heb als je op de uni zit hoor. Mensen zijn altijd heel dramatisch, maar soms heb je een hele rustige periode ertussen zitten. Toen ik net begon dacht ik dat ik dood zou gaan, zoveel werk. Maar ik heb nooit meer een blok gehad met 7 tentamens en dus 7 vakken in één keer. Dat bleek ook nie helemaal normaal te zijn gemiddeld x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:38 | |
| Ja daar zal ik even naar moeten kijken, inderdaad. En als er idd vrij rustige periodes zijn en daarin een meet valt, dan zal ik kijken of ik kan komen ;D |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:47 | |
| Ik was gisteren te druk om op het meeting topic te kunnen reageren, maar zal zo even reageren^^ |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 10:49 | |
| Haha ik zal zoiezo niet naar de meetings kunnen komen zoals jullie al hadden verwacht, maar ik wens jullie allemaal al veel plezier c: |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:35 | |
| - Firedance schreef:
- Daarom x"D
En kan zijn dat je wel tijd heb als je op de uni zit hoor. Mensen zijn altijd heel dramatisch, maar soms heb je een hele rustige periode ertussen zitten. Toen ik net begon dacht ik dat ik dood zou gaan, zoveel werk. Maar ik heb nooit meer een blok gehad met 7 tentamens en dus 7 vakken in één keer. Dat bleek ook nie helemaal normaal te zijn gemiddeld x'D Zeven tentamens? o_o Ons wordt afgeraden om er meer dan drie te nemen per blok. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:41 | |
| - Feverpaw schreef:
- Firedance schreef:
- Daarom x"D
En kan zijn dat je wel tijd heb als je op de uni zit hoor. Mensen zijn altijd heel dramatisch, maar soms heb je een hele rustige periode ertussen zitten. Toen ik net begon dacht ik dat ik dood zou gaan, zoveel werk. Maar ik heb nooit meer een blok gehad met 7 tentamens en dus 7 vakken in één keer. Dat bleek ook nie helemaal normaal te zijn gemiddeld x'D Zeven tentamens? o_o Ons wordt afgeraden om er meer dan drie te nemen per blok. Ik kon ze niet kiezen. Dat was standaard x'D En mn eerste blok uni.
Laatst aangepast door Firedance op wo 26 apr 2017 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:42 | |
| - Jinglekit schreef:
- Haha ik zal zoiezo niet naar de meetings kunnen komen zoals jullie al hadden verwacht, maar ik wens jullie allemaal al veel plezier c:
Same hier helaas Maar voor de mensen die wel gaan, have fun ^_^ |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:43 | |
| Iemand een idee voor wat ik met Elkkit moet doen? :p |
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:51 | |
| - Elkkit schreef:
- Iemand een idee voor wat ik met Elkkit moet doen? :p
omg hij is cute topicje met burnet? <3 |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 11:55 | |
| - Silverkit~ schreef:
- Elkkit schreef:
omg hij is cute topicje met burnet? <3 *ze xP Ja is goedd |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 12:17 | |
| - Elkkit schreef:
- Silverkit~ schreef:
- Elkkit schreef:
omg hij is cute topicje met burnet? <3 *ze xP Ja is goedd Ik zal zo aanmaken en sssssh |
|
| |
Daan 20 Actief "My love was stronger than their madhouse walls."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 12:54 | |
| Ik besef me nu pas dat Lunarkit ook een beetje op lunatic slaat wat awesome is cuz she is gonna be sooo crazyy |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 13:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|