Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 0:34
Nath 207 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 0:55 Maar er is ook al een anti Amber clubje :') Nee hoor, Inner heeft wel wat vertrouwen, ergens.. <3
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 7:38 Goodmorning ^^
I'm hunting with StarClan #ButterForPresident
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 8:35 Ik ga een ieder geval weer bij een gastouder kijken :p . Het is echt moeilijk om iemand te vinden die plek heeft, zelfs pas voor volgend jaar... XD
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 8:58 Ik vind jullie allemaal niet meer lief en ga daarom WC verlaten. 1 april Gelukkig doen mijn grootouders niet zo heel erg aan 1 april en moet ik vandaag niet gaan werken, want ik weet niet wat voor slechte grappen ik anders tegen gekomen zou zijn xD
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 9:08 Freedje :3 Ik vind jou wel lief, puh :p
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 9:10 Ik jou oook <3 En je weet, zodra Claw en Shark van hun rank afgetreden zijn... XD Het topic zal zo mooi zijn omg
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 9:14 Gheghe <3 Ooh ja omg haha wie weet ooit XD
Freedje 2403 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 9:36 Ze zouden wel een mooi koppel zijn tho. Allebei even gestoord <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 9:41 Dat zeker :p
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Nynke 303 Actief » Still awesome CAT'S PROFILE Age :
» i died when i was nineteen moons Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 10:05 Ik moet nog een topic Muta x Jinx maken, en veel bijposten c': hopelijk lukt dat allemaal vandaag xD
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors. CAT'S PROFILE Age :
❝101 Moons ❞ Gender :
She-cat ♀ Rank :
Senior Warrior
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 10:16 Oeh inside info Emma? Dat klinkt wel heftig (A) Opeens bloed mijn lip heel erg. 1 april grap van mijn lichaam of zo?
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 10:17
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 10:54 Hoi iedereen
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 10:57
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 apr 2017 - 11:03 OS? Welke OS? Hij is niet anders dan normaal hoor
IC post count: 242 Posts are loading :: Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid
---
Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart
(Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic