We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik hoop dat ze tijdelijk naar een nieuwe plek gaan en later weer naar het bos terugkomen. Zware regenval is nu niet iets wat 4 clans voor altijd kan wegjagen, lijkt me xD
Ik hoop dat ze tijdelijk naar een nieuwe plek gaan en later weer naar het bos terugkomen. Zware regenval is nu niet iets wat 4 clans voor altijd kan wegjagen, lijkt me xD
precies dat haha c:
Lostvoice
StarClan
Quinty 1249
CAT'S PROFILE Age: 90 Moons x Gender: She-cat ♀ Rank:
precies dat haha c:
Ja inderdaad, weer kan veranderen, en omgehakte bossen niet xD Maar ik vroeg me af, moeten de Rogues nu niet onderhand helemaal doorweekt zijn? Als de clans wegtrekken lijkt het mij raar dat de Rogues gewoon door gaan met hun leven :b
Kan een van de admin vandaag Sharks naam in Sharl veranderen? (A) of Jayflame in Jeepvroem? <3
@Rivkikker; Volgensmij had Waz gezegd dat de rogues zelf mogen beslissen hoe erg de regen daar is c: opzich kan het rogue gebied best ver van het clan gebied zijn, dus ik heb gewoon beschreven dat de regen daar niet zo onwijs heftig is
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Kan een van de admin vandaag Sharks naam in Sharl veranderen? (A) of Jayflame in Jeepvroem? <3
@Rivkikker; Volgensmij had Waz gezegd dat de rogues zelf mogen beslissen hoe erg de regen daar is c: opzich kan het rogue gebied best ver van het clan gebied zijn, dus ik heb gewoon beschreven dat de regen daar niet zo onwijs heftig is
aw yes pleaseee xD
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.