We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 maa 2017 - 23:13
Nou moet ik zeggen begin van Power of Three vond k nog wel leuk, want toen was t weer beetje terug naar back to basics. Daarna werd t weer minder. K wil wel Dawn of the Clans lezen, want das weer terug in t oude gebied enzo en yaya <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 maa 2017 - 1:36
Farai schreef:
Stonepaw schreef:
Routpaw schreef:
Wil deze kater aanmaken met de naam 'Crywolf', omdat dat een zanger is die super gave muziek maakt
OMG LUISTER JIJ CRYWOLF bless Quantum Immortality is mn fav song atm
BLESS Zijn muziek is echt A++ o: Quantum immortality is gaaf!! Ik heb geen fav liedje luister gewoon zijn beide albums op shuffle en ze zijn allemaal zo gaaffff
dit is echt 100% veel te laat maar S A M E ik hou echt van die man fqkjm
@Waifu; jij sukkeltje maar omg congrats!!
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 maa 2017 - 6:47
Godemorgen ^^
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Crywolf
Member
Kip 46 Actief ➳Screaming out with concrete sounds, I'm losing all control
And I could be the fire inside of your collapsing home
I could be the storm that tears down everything you hold
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 28 maa 2017 - 14:00
Mijn internet is weer zo traag thuis ;.; Misschien probeert het me gewoon duidelijk te maken dat ik ook naar buiten moet in plaats van steeds achter de computer te zitten :')
It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror
Spoiler:
Everstars vorige os, gemaakt door Soof:
Mijn accounts (bedankt Thickcheek!):
Gemaakt door Silvergale (Assie) bij de Secret Santa 2014!:
Een supercoole ava:
Vorige setje:
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."