We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Kip: Dankje, ik vond 'eigenwijze kleuter' ook wel heel erg deftig ja xD Nee nee dank <33 Ik word er altijd zo blij van als mensen mijn topics lezen aaah @Bo3: I know for a fact... https://www.warriorcatsnl.com/t32239-a-path-to-discover-gathering Dat Inner best wel teleurgesteld is in Tall, en niet in Wasp (A) Jammer genoeg kan ik dat natuurlijk niet in mijn posts schrijven xD 'Waarom werd haar trouwe warrior, Waspsting niet tot die taak geroepen, al zag ze dat Waspsting zelf initiatief nam.' Jaja, Inner is het nog altijd met haar beste vriendin eens <3
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
@Kip: Dankje, ik vond 'eigenwijze kleuter' ook wel heel erg deftig ja xD Nee nee dank <33 Ik word er altijd zo blij van als mensen mijn topics lezen aaah @Bo3: I know for a fact... https://www.warriorcatsnl.com/t32239-a-path-to-discover-gathering Dat Inner best wel teleurgesteld is in Tall, en niet in Wasp (A) Jammer genoeg kan ik dat natuurlijk niet in mijn posts schrijven xD 'Waarom werd haar trouwe warrior, Waspsting niet tot die taak geroepen, al zag ze dat Waspsting zelf initiatief nam.' Jaja, Inner is het nog altijd met haar beste vriendin eens <3
Ahh oke XD
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Ahh oke XD
Maar tjaa Tall heeft natuurlijk ook wel gelijk, Wasp is old-fashioned. Maar daar kan zij niks aan doen hehe. Ik ben het zelf tbh ook wel meer eens met Tall, maar gotta keep true to mijn karakter! c:
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
EDIT- wow, lees nu pas dat je aan Tall's kant staat! Let it take over! Come join the bright side met eenhoorns en happiness!
Oké moest ik me nog even in mengen, bovendien is skills toevoegen echt zoiets wat ik fout doe op dit uur dus ik verwacht morgen duizend pm's met 'ehm.. 1000 skillpunten kan toch niet?' xD
#Awesome:
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Vanavond heerlijk met wat vrienden gechillt, pizza's gegeten, wafels gemaakt en stomme spellen als 'never have i ever' gespeeld c': Boi dat was leuk, had ik echt weer nodig.
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
&&Super nice Kip! Leuk dat het leuk was, altijd fijn als vrienden voor een chille avond kunnen zorgen (:
Also, ik ga met hondje lopen en off guys, see y'all later! En zorg ervoor dat Nath en Loïs niet een soort anti-Tall als leider clubje starten met Inner en Wasp D: just kidding maar houd ze in de gaten *james bond look*