Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:36

Innerstar schreef:
Thunderclan heeft wel echt een warrior tekort als ik zo kijk :/

Jup en dat heeft ze al langer tbh :") reden wrm ik mn apprentices daar geen mentor meer geef haha

There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:36

Innerstar schreef:
Snowpaw. schreef:
Innerstar schreef:
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
omg jacqy?!? ik weet nog dat je 'm ooit van mij had overgenomen en toen wilde ik 'm ook al runningwolf noemen aah <33 en ja, die naam is gewoon mooi haha <3

en ik weet het niet maar ik moest huilen bij die post van inner?!? echt als geest, mn hartje :'''')

OMG JA TALLSTAR
maar er is al een tallstar, lmao xD

ik wou hem eerst nog een andere naam geven tho xD maar het past gwn bij hem, goed uitgekozen <3 (tbh ik hou gwn van teen wolf XD) <3
nee, JIJ goed uitgekozen!! <3

&&Chi!! wanneer komt de volgende ceremonie? Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193 desnoods wil Snow wel 2 appretices, ondanks dat ze dan nog maar net warrior is xD
Is dat niet een beetje onrealistisch? xD
ja, stiekem wel maar ssh :') maar aangezien een mentortekort kan er van alles gebeuren, niet waar? xD
Tsja, dan zouden denk ik eerder de Warriors/Senior Warriors twee apprentices krijgen, of NPC mentoren, voor tijdelijk.

Thunderclan heeft wel echt een warrior tekort als ik zo kijk :/
ja, eigenlijk wel ik het snow ook niet aandoen, maar als er zo weinig actieve warriors zijn.. :')
& Ja klopt! 't is echt jammer, aangezien thunderclan óók een leuke clan is hoor :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2OhZuTz
Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:37

Het probleem is zegmaar dat alle actieve warriors van mij al apprentices hebben en dat ik er ook nog wel drie heb liggen die op het moment niet actief zijn, maar dan zou ik half Thunderclan als apprentice krijgen zo'n beetjexD

En thanks nog iedereen<3

If you are strong, you'll find responsibility
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Baneflower
Member
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:37

Ik had Snowdrop als actieve warrior, maar die valt nu volledig weg haha <\3

There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:38

Mja ik denk dat sommigen sws zonder mentor zullen zitten, aangezien er gewoon te weinig zijn

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Inbj9j
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:39

De enige Clans waar ik echt actief kan blijven zijn geloof ik SC en BC xD de anderen gaan allemaal met moeite, idk whyy tho.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 5lny52
h e ' s    s o    b a d    b u t    h e    d o e s    i t    s o    w e l l
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:39

Maak Bane ook warrior <3 en dan zou het ook een beetje kloppen, aangezien het nestje van Sin en het nestje van Glow x Snow ongeveer tegelijk ter wereld gebracht werden :''')

Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar

Misschien is een activity check een idee? Om te kijken welke apprentices nog actief zijn (en mentoren natuurlijk).
Maar volgens mij zijn lang alle apprentices van de vorige ceremonie niet meer actief.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:41

Runningwolf schreef:
De enige Clans waar ik echt actief kan blijven zijn geloof ik SC en BC xD de anderen gaan allemaal met moeite, idk whyy tho.
omdat jij gewoon een evil kind bent & daarom je je bij shadowclan en bloodclan voegt xD Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193 Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193 jk <3

Baneflower
Member
James
347
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:41

Snowpaw. schreef:
Maak Bane ook warrior <3 en dan zou het ook een beetje kloppen, aangezien het nestje van Sin en het nestje van Glow x Snow ongeveer tegelijk ter wereld gebracht werden :''')
Bane word verlaat warrior ^^ dus rond haar 14 moons ofzo dacht ik (: aangezien ik der nog nie zo lang had + der vosbeet ^^

Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:42

Banepaw schreef:
Snowpaw. schreef:
Bane word verlaat warrior ^^ dus rond haar 14 moons ofzo dacht ik (: aangezien ik der nog nie zo lang had + der vosbeet ^^
Aah, dan kan het ook nog aangezien redpaw?? ook verlaat warrior word dacht ik /kijkt buns aan/

Runningwolf
Member
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:42

Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
omdat jij gewoon een evil kind bent & daarom je je bij shadowclan en bloodclan voegt xD Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193 Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193 jk <3

HAHA wss wel tho xD ook al denk ik dat ik toch wel bij het clubje hoor dat de personages zo min mogelijk drama probeert aan te doen? Want Lolo is toch altijd nog wel de ultieme heerseres van drama en evil zijn <3

Baneflower
Member
James
347
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:44

Snowpaw. schreef:
Banepaw schreef:
Snowpaw. schreef:
Aah, dan kan het ook nog aangezien redpaw?? ook verlaat warrior word dacht ik /kijkt buns aan/
Bun is al weg maar normaal wel ja :") Daarbij heb ik nog plannen met Bane <3 Ze word mss wel een soort nieuwe Snowdrop voor me tho <3 dat gevoel heb ik eig al met der :"D
Dus sws gaat het echt nice worden met der als warrior <333

Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:45

Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:

HAHA wss wel tho xD ook al denk ik dat ik toch wel bij het clubje hoor dat de personages zo min mogelijk drama probeert aan te doen? Want Lolo is toch altijd nog wel de ultieme heerseres van drama en evil zijn <3
same lmao!! ik kan het niet over mn hart krijgen om mn chars pijn te laten doen ayy :''')
en ja, lo is echt de ultieme dramaqueen met een vleugje evilness <'3

@Bo; ohh ben benieuwd!! Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 3439736193

Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:45

Ik heb nooit echt het nut gezien van een check eigg aangezien men kan aanmelden wie ze maar willen zonder echt actief te zijn lol xD

Maar alsnog ga ik die wel houden nadat het dingetje is opgelost :3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Inbj9j
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:46

Tallpaw wordt iets eerder apprentice dan Bane, al kan dit ook één moon later zijn omdat Snowdrop wat afwezig is geweest (kweet al niet meer wat er met d'r aan de hand is, BOoo help xD)

I'll start a war if I have to...
Runningwolf
Member
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:46

Wanneer komt er eigenlijk weer een gathering tho xD

Snowdance
StarClan
Nynke
2345
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:47

Ik ga denk ik naar bed toe, aangezien ik in bed nog een boek wil lezen en ja :')
doegg guys <3

Baneflower
Member
James
347
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:47

Ik zou heel graag een mentor willen met Bane en Rising, maar ik denk dat ik dat allemaal npc ga houden :") is makkelijker voor iedereen en trainingen kunnen ook gwn gehouden worden als ik dat zou willen, alleen langere posts (a) XD ff random tussendoor

Zo maar even aan het posten gaan dan~

Edit: Yanthe, wss word ze de clan denk ik uit geflikkerd zo XD dusss uh... tall is straks mentorloos XD

Laatst aangepast door Banepaw op ma 21 nov 2016 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Runningwolf
Member
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimema 21 nov 2016 - 21:48

Snowpaw. schreef:
Ik ga denk ik naar bed toe, aangezien ik in bed nog een boek wil lezen en ja :')
doegg guys <3

daag nyn <3 er my gerd, mn autocorrectie veranderd nyn of nynke d hele tijd in non/nonnetje tf xD

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: