We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 20:35
Innerstar schreef:
Gravelsmoke schreef:
Tallshadow schreef:
Innerstar schreef:
Tallshadow schreef:
Innerstar schreef:
Tallshadow schreef:
Wolf is zo sneu Kiki D:
Haha Nath, kan ze Ace ook vanuit het afterlife de schrik aanjagen >3
Gaat ze ook zeker doen. Als Innerstar iets niet bevalt, gaat ze voor klopgeest spelen
Ik vond het honestly ook geweldig hoe ze Wolf nu opdracht geeft op Tall te letten qua clan first xD Goed dat ze zich er nog mee bemoeit though! Hij is wss pretty lost in 't begin, kan ze Ace nog even melden dat wat ie nu van plan is niet slim is >3
Wacht, wat is híj van plan?
Dat was een hypothetical nu maar ik kan anders wel iets bedenken
Tallshadow gaat proberen om vrede te sluiten met alle clans en geeft elkeclan jaagrechten om vriendjes te worden met iedereen.
Dat gaat dus zo hard niet werken, hé. Er zitten teveel verschillen tussen de vier clans omdat mogelijk te maken. En Innerstar zal dan echt de biggest klopgeest van de clans ooit uit gaan hangen. Iedereen straffen door stenen te gooien.
Hush. Laat mij idealistisch zijn. Het zal werken En dat is eigenlijk best wel iets wat ik wil zien. Vooral omdat de meeste katten Innerstar niet kunnen zien en het dus random stenen regent.
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew
PM's graag naar Silverdew
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:02
@Gravelsmoke; als 't zou mogen, doe ik 't :')
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Baneflower
Member
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:22
En nu is deze sukkel opeens een Warrior xD oh man, hij gaat zo clumsy worden nu... heeft niet eens door dat er een nieuwe deputy is benoemd (GEFELICITEERD CYNTHIAA <3)
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:26
omg jacqy?!? ik weet nog dat je 'm ooit van mij had overgenomen en toen wilde ik 'm ook al runningwolf noemen aah <33 en ja, die naam is gewoon mooi haha <3
en ik weet het niet maar ik moest huilen bij die post van inner?!? echt als geest, mn hartje :'''')
OMG JA TALLSTAR maar er is al een tallstar, lmao xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:27
Snowpaw. schreef:
omg jacqy?!? ik weet nog dat je 'm ooit van mij had overgenomen en toen wilde ik 'm ook al runningwolf noemen aah <33 en ja, die naam is gewoon mooi haha <3
en ik weet het niet maar ik moest huilen bij die post van inner?!? echt als geest, mn hartje :'''')
ik wou hem eerst nog een andere naam geven tho xD maar het past gwn bij hem, goed uitgekozen <3 (tbh ik hou gwn van teen wolf XD) <3
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:28
Tallshadow schreef:
Van mij mag je als je weet uit te vogelen hoe een geest een steen oppakt Nath xD
Also, ik ga lekker thee drinken guys, see y'all later!
Ik heb een rijke fantasie die realistisch genoeg is... om maar niet te vergeten... Iets in de boeken... de laatste boeken...
Hevige boosheid, of emoties, ofzo zal wel helpen, waardoor Innerstar een steen kan gooien :3 Hier maak ik een screenshot van om het te vereeuwigen <3
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:29
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
ik wou hem eerst nog een andere naam geven tho xD maar het past gwn bij hem, goed uitgekozen <3 (tbh ik hou gwn van teen wolf XD) <3
nee, JIJ goed uitgekozen!! <3
&&Chi!! wanneer komt de volgende ceremonie? desnoods wil Snow wel 2 appretices, ondanks dat ze dan nog maar net warrior is xD
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:30
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
&&Chi!! wanneer komt de volgende ceremonie? desnoods wil Snow wel 2 appretices, ondanks dat ze dan nog maar net warrior is xD
Is dat niet een beetje onrealistisch? xD
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:32
Innerstar schreef:
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
ja, stiekem wel maar ssh :') maar aangezien een mentortekort kan er van alles gebeuren, niet waar? xD
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:33
Zealspark schreef:
Er moet nog iets worden afgehandeld en dan komt de ceremonie xD
yess <3 ik kijk er al naar uit hahah
Innerstar
StarClan
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:34
Snowpaw. schreef:
Innerstar schreef:
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
ja, stiekem wel maar ssh :') maar aangezien een mentortekort kan er van alles gebeuren, niet waar? xD
Tsja, dan zouden denk ik eerder de Warriors/Senior Warriors twee apprentices krijgen, of NPC mentoren, voor tijdelijk.
Thunderclan heeft wel echt een warrior tekort als ik zo kijk :/
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on