We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:49
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
Ik ga denk ik naar bed toe, aangezien ik in bed nog een boek wil lezen en ja :') doegg guys <3
daag nyn <3 er my gerd, mn autocorrectie veranderd nyn of nynke d hele tijd in non/nonnetje tf xD
hahaha, doei <33 o m g?!?! rare autocorrectie heb jij xD
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:52
Zealspark schreef:
Ik heb nooit echt het nut gezien van een check eigg aangezien men kan aanmelden wie ze maar willen zonder echt actief te zijn lol xD
Maar alsnog ga ik die wel houden nadat het dingetje is opgelost :3
Ikzelf vond het juist goed werken in Shadowclan. Niet iedereen meld wanneer ze inactief worden en vergeten accounts, waardoor mensen niet meer goed weten waar ze aan toe zijn. Als mensen dan melden in zo'n mentor-apprentice activity check dat ze actief zijn/niet actief, of zich niet melden (daardoor automatisch inactief), is het gewoon duidelijk en weten mensen wanneer ze zich opnieuw kunnen aanmelden voor de ceremonie c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:54
Innerstar schreef:
Zealspark schreef:
Ik heb nooit echt het nut gezien van een check eigg aangezien men kan aanmelden wie ze maar willen zonder echt actief te zijn lol xD
Ikzelf vond het juist goed werken in Shadowclan. Niet iedereen meld wanneer ze inactief worden en vergeten accounts, waardoor mensen niet meer goed weten waar ze aan toe zijn. Als mensen dan melden in zo'n mentor-apprentice activity check dat ze actief zijn/niet actief, of zich niet melden (daardoor automatisch inactief), is het gewoon duidelijk en weten mensen wanneer ze zich opnieuw kunnen aanmelden voor de ceremonie c:
Ik vergat altijd het topic waar je je moest melden XD
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
Baneflower
Member
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:59
Runningwolf schreef:
Innerstar schreef:
Zealspark schreef:
^this XD Of ik was zo net te laat en keek er steeds over ahaha
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 21:59
Runningwolf schreef:
Innerstar schreef:
Zealspark schreef:
Ik kan even kijken of de checks in de slider kunnen, maar dan moet er niet teveel in staan natuurlijk (:
#Awesome:
Baneflower
Member
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 22:27
Runningwolf schreef:
Snowpaw. schreef:
Runningwolf schreef:
De enige Clans waar ik echt actief kan blijven zijn geloof ik SC en BC xD de anderen gaan allemaal met moeite, idk whyy tho.
omdat jij gewoon een evil kind bent & daarom je je bij shadowclan en bloodclan voegt xD jk <3
HAHA wss wel tho xD ook al denk ik dat ik toch wel bij het clubje hoor dat de personages zo min mogelijk drama probeert aan te doen? Want Lolo is toch altijd nog wel de ultieme heerseres van drama en evil zijn <3
Ik vind dit echt leuk ik heb gewoon de dramarang gekregen op WC <3
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 23:13
Gevoelige post? PLEUR ER EEN HAMILTON QUOTE IN
Mijn ultimate goal voor Wasp is echt om haar zo'n legend te maken net zoals bijvoorbeeld Darkfire, die iedereen nog kent na like, 5 jaar of zo
Waspsting
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 23:30
Ik wou eerst zo'n topicje maken (zoals het 'na 12 uur topic') zodat mensen om 11:11 of 23:11 zo'n wens kunnen plaatsen zodat ze er later eraan terug kunnen kijken but I don't know :')
Told you so
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 23:32
Shallow schreef:
Ik wou eerst zo'n topicje maken (zoals het 'na 12 uur topic') zodat mensen om 11:11 of 23:11 zo'n wens kunnen plaatsen zodat ze er later eraan terug kunnen kijken but I don't know :')
Ooooh ja doe!! Leuk idee <3
Waspsting
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 23:40
Waspsting schreef:
Shallow schreef:
Ooooh ja doe!! Leuk idee <3
Morgen. Ik ga nu het nest in :33 Truste potatoes <3