|
|
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:04 | |
| Look at them cuties: KlikjeOok spendeer ik veel te veel tijd aan de serie Lost *sigh* |
|
| |
Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:07 | |
| Wanneer je stiefvader ALLE deuren weghaalt (zelfs je kamer en de badkamer) omdat hij denkt dat dat goede aanpak is voor het smijten van deuren (en je krijgt de schuld, because he just doesn't like you) en je wilt je omkleden maar er lopen 7 kinderen rond :') but i got you this rose and i need to know will you let it die or let it grow? |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:07 | |
| Zwaar Inspiratie tekort hier. Volgens mij heb ik in sommige topics al een maand niet gepost. Oeps. In ieder geval.. Hallooo. Hoe voelt iedereen zich? Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Kip 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:10 | |
| - Shark schreef:
- Look at them cuties:
Klikje
Ook spendeer ik veel te veel tijd aan de serie Lost *sigh* Eh, Lost :c enige serie die ik heb uitgekeken, maar des te verder je komt des te stommer ik het vond worden L U N A R |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:21 | |
| - Lunar schreef:
- Shark schreef:
- Look at them cuties:
Klikje
Ook spendeer ik veel te veel tijd aan de serie Lost *sigh* Eh, Lost :c enige serie die ik heb uitgekeken, maar des te verder je komt des te stommer ik het vond worden Geen spoilers aub c: Tot nu toe vind ik het echt geweldig! Ik zit bij episode 16 van seizoen 1 en 't is echt spannend ^^ -- Voor diegenen die een taak hebben met Shark: ik ga morgen proberen bij te posten. Heb vandaag op een ander fora echt met alle acc's bijgepost en mijn inspi is bijna op xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:22 | |
| Ik ga proberen alles bij te posten met Lurk en als mn game dan nog nie klaar is ga ik mss nog een ander bijposten c: Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Fien, Fifi 89 Actief When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:28 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Ik ga proberen alles bij te posten met Lurk en als mn game dan nog nie klaar is ga ik mss nog een ander bijposten c:
Omg Lurkingshades sig <<3 Once you've accepted your flaws, no one can use them against you. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:37 | |
| Tallshadow is echt 'thug life' nu xD *ziet nadat ze haar comment heeft gepost pas de OS van Tallshadow* Ah oh well... SMOKE WEED EVERY DAY |
|
| |
fox 130 Actief » I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 nov 2016 - 21:38 | |
| I’m not one to judge, I just like to make fun of Everybody and their dog, am I wrong? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|