Algemene Onzin Topic - Pagina 16



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:29

Gravelsmoke schreef:
Butterstar schreef:
Gravelsmoke schreef:
:

Ik ga stuk hier :')

Pas ff op k ben daar nog niet maar kunnen spoilers zijn

Nahh, valt mee. Pas als je t ziet weet je denk ik echt wat ik bedoel ^^
Als je het zo leest zonder betekenis kan het zoveel dingen betekenen denk ik xd

Dus opzich hoef je niet bang te zijn dat het dingen verraad Wink

Maar this wel jammer dat je al iets leest waar je gewoon nog niet bent :')
Dus zou je 't toch even kunnen doen? Ik vond 't wel jammer namelijk haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:30

Is het asociaal van mij om een oproep om hulp te plaatsen op FB om mijn kat, Cailin te redden? Ik weet niet, maar ik moet mijn kat zien te redden en heb daar hulp bij nodig van mensen die mij kunnen en willen helpen en in het bijzonder, mijn kat Cailin.
Al moet ik natuurlijk eerst het bedrag hebben om te laten weten wat ik moet bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:30

Heb t in een spoiler gezet
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:34

Smokegaze schreef:
Is het asociaal van mij om een oproep om hulp te plaatsen op FB om mijn kat, Cailin te redden? Ik weet niet, maar ik moet mijn kat zien te redden en heb daar hulp bij nodig van mensen die mij kunnen en willen helpen en in het bijzonder, mijn kat Cailin.
Al moet ik natuurlijk eerst het bedrag hebben om te laten weten wat ik moet bereiken.

Zeker niet! Als je hulp nodig hebt kan je daar gerust om vragen, op wat voor ding dan ook, en op facebook bereik je nu eenmaal veel mensen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:36

wait, hoe verkleuren jullie allemaal zo helder de ogen van jullie katten (kijkt naar rough en bluewisp) bij mij ziet het er altijd super wazig en lelijk uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:38

Ik ontkleur de ogen altijd eerst en teken er dan met overlay de juiste kleur overheen en vaak overlay wit om het wat helderder te maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:39

Routpaw schreef:
Ik ontkleur de ogen altijd eerst en teken er dan met overlay de juiste kleur overheen en vaak overlay wit om het wat helderder te maken ^^

lost it at "ik ontkleur" xD sorry (anyways, ik ga slapen... als iemand tijd heeft om het mij uit te leggen doe maar via pm ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:45

Runningpaw schreef:
wait, hoe verkleuren jullie allemaal zo helder de ogen van jullie katten (kijkt naar rough en bluewisp) bij mij ziet het er altijd super wazig en lelijk uit

Ik heb het osje van Bluewisp gemaakt dus HEY ik zal mijn technieken even sharen HUEHUE
Oke dus! Ik doe 't met photoshop maar er is vast een optie voor Gimp wat erop lijkt denk ik! (Jij gebruikte Gimp toch??)
1. Selecteer de oogjes (doe dit een beetje precies anders ziet het er raar uit, ik zoom altijd even in op 500%)
2. Verhoog de helderheid/brightness, ik doe dit meestal gevarieerd van 30-80
3. Nu zijn de ogen heel wazig, dus moet je ook het contrast veranderen, meestal varieert dit bij mij van 10-30
(3b.) Ik gebruik ook vaak curves daarvoor, maar vgm heb je dat niet op Gimp.. Maar als je het wel hebt: dat varieert vaak van 1-10 c:
4. Nu ga ik naar hue/saturation, ik weet niet wat dat in het Nederlands is xD En dan kan je zo schuiven met een balkje welke kleur je wilt, dat is bijna nooit echt al goed, dus dan komt stap 5:
5. Voor het geval dat 4 nog niet de gewenste kleur is, ga ik naar color balance, en daar kan je zelf kiezen naar welke kleur het moet neigen, het lijkt een beetje op stap 4 maar dan preciezer.

Dat is het!! Als je het nog onduidelijk vindt kan ik wel screenshots maken C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:49

Sagebite schreef:
Runningpaw schreef:
wait, hoe verkleuren jullie allemaal zo helder de ogen van jullie katten (kijkt naar rough en bluewisp) bij mij ziet het er altijd super wazig en lelijk uit

Ik heb het osje van Bluewisp gemaakt dus HEY ik zal mijn technieken even sharen HUEHUE
Oke dus! Ik doe 't met photoshop maar er is vast een optie voor Gimp wat erop lijkt denk ik! (Jij gebruikte Gimp toch??)
1. Selecteer de oogjes (doe dit een beetje precies anders ziet het er raar uit, ik zoom altijd even in op 500%)
2. Verhoog de helderheid/brightness, ik doe dit meestal gevarieerd van 30-80
3. Nu zijn de ogen heel wazig, dus moet je ook het contrast veranderen, meestal varieert dit bij mij van 10-30
(3b.) Ik gebruik ook vaak curves daarvoor, maar vgm heb je dat niet op Gimp.. Maar als je het wel hebt: dat varieert vaak van 1-10 c:
4. Nu ga ik naar hue/saturation, ik weet niet wat dat in het Nederlands is xD En dan kan je zo schuiven met een balkje welke kleur je wilt, dat is bijna nooit echt al goed, dus dan komt stap 5:
5. Voor het geval dat 4 nog niet de gewenste kleur is, ga ik naar color balance, en daar kan je zelf kiezen naar welke kleur het moet neigen, het lijkt een beetje op stap 4 maar dan preciezer.

Dat is het!! Als je het nog onduidelijk vindt kan ik wel screenshots maken C:

*maakt hier heel subtiel even een screenshot van*
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:51

Even iets nieuws geprobeerd voor bane, hm
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:51

Warpaw schreef:
Sagebite schreef:
Runningpaw schreef:
wait, hoe verkleuren jullie allemaal zo helder de ogen van jullie katten (kijkt naar rough en bluewisp) bij mij ziet het er altijd super wazig en lelijk uit

Ik heb het osje van Bluewisp gemaakt dus HEY ik zal mijn technieken even sharen HUEHUE
Oke dus! Ik doe 't met photoshop maar er is vast een optie voor Gimp wat erop lijkt denk ik! (Jij gebruikte Gimp toch??)
1. Selecteer de oogjes (doe dit een beetje precies anders ziet het er raar uit, ik zoom altijd even in op 500%)
2. Verhoog de helderheid/brightness, ik doe dit meestal gevarieerd van 30-80
3. Nu zijn de ogen heel wazig, dus moet je ook het contrast veranderen, meestal varieert dit bij mij van 10-30
(3b.) Ik gebruik ook vaak curves daarvoor, maar vgm heb je dat niet op Gimp.. Maar als je het wel hebt: dat varieert vaak van 1-10 c:
4. Nu ga ik naar hue/saturation, ik weet niet wat dat in het Nederlands is xD En dan kan je zo schuiven met een balkje welke kleur je wilt, dat is bijna nooit echt al goed, dus dan komt stap 5:
5. Voor het geval dat 4 nog niet de gewenste kleur is, ga ik naar color balance, en daar kan je zelf kiezen naar welke kleur het moet neigen, het lijkt een beetje op stap 4 maar dan preciezer.

Dat is het!! Als je het nog onduidelijk vindt kan ik wel screenshots maken C:

*maakt hier heel subtiel even een screenshot van*

*s u b t i e l*

Het is echt grappig want vroeger, toen ik echt heel slecht was in setjes maken, was ik zo secretive over mijn setjes en gaf ik nooit tips en was ik altijd jaloers als mensen iets deden wat ik ook deed of als mensen beter setjes maakte dan ik ..... ik was ook heel jaloers als mensen aanvragen deden bij anderen hun setjesshop en niet die van mij HAHAHA
en look at me now...... whole different person TUTUTU

@up: OOOH DIE IS ZO MOOI HOLY SHIT I LOVE DAT SETJE <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:55

omg thanks lolo <3 ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:55

Ik zie opeens allemaal Hamilton topic titels en shit op het forum.

I like it c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:57

Aspenpaw schreef:
Ik zie opeens allemaal Hamilton topic titels en shit op het forum.

I like it c:

Sorry het komt door mij xD
Mijn voornemen was om met dit account alleen maar Hamilton quotes te gebruiken als titels!!

@Bo: Alsje <333 hij is echt z O O MOOI
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀51 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:58

Volgensmij is het echt tijd voor mij om te slapen, ik las Spaghetti in plaats van Sagebite :')

Goodnight!!


Laatst aangepast door Routpaw op ma 14 nov 2016 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:58

Sagebite schreef:
Aspenpaw schreef:
Ik zie opeens allemaal Hamilton topic titels en shit op het forum.

I like it c:

Sorry het komt door mij xD
Mijn voornemen was om met dit account alleen maar Hamilton quotes te gebruiken als titels!!

Nice! Maar ook andere heb ik al gezien, dacht ik haha.
Hamilton is gewoon leuk dus ik vind het helemaal mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 22:59

Routpaw schreef:
Volgensmij is het echt tijd voor mij om te slapen, ik las DSpaghetti in plaats van Sagebite :')

Goodnight!!

HAHAHAHA
((https://www.warriorcatsnl.com/t31111-to-remind-you-of-my-love hier is trouwens nog dat topic!!))

@Renske: Ooh kan best!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd right huehue Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 3439736193
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 23:01

Yo Lolo; wil je een episch setje voor Swiftclaw maken? Cool
Laat maar, kan geen cool plaatje vinden van een donkerrode maine coon ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 23:14

Wauw zoveel topic titels met Hamilton (is dr zelf ook guilty aan maar ssst)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagebite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 DPKsfdL
✿ Angelica
64
Actief
"✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagebite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitimema 14 nov 2016 - 23:16

Swiftclaw schreef:
Yo Lolo; wil je een episch setje voor Swiftclaw maken? Cool
Laat maar, kan geen cool plaatje vinden van een donkerrode maine coon ._.

Ik kan zo wel even kijken of ik nog plaatjes heb liggen?
Ik ben nu alleen even bezig met AL mijn tips delen in één topic die ik nu aan het aanmaken ben voor setjes maken hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: