We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 15:56
XDD Hoe kan je hem nou haten, hij maakt liefde met iedereen (a') Kunnen zelfs geen kittens uitkomen hoe handig is dat wel niet. Maar I know xD Ik wil hem het liefste wat meer training geven eerst/echt een assessment en hem echt zijn naam laten verdienen though, de struggles xDDD
The extreme always seem to make an impression
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:04
Butterstar schreef:
Warpaw schreef:
Butterstar schreef:
Dan moet ie wel een nieuwe mentor krijgen, en dat ziet dr ook al weird uit als 19 manen kat x'D
Idd xDDD Heeft ie een mentor die jonger is dan hijzelf, War er gewoon naar staren "Nee" en dan weglopen <3
anders wil butter zn assesment wel nemen? maar dan moet ie iig tijdje ziek ofzo zijn geweest want ja xd
Ik zeg wel dat hij iets gebroken had xD Maar graag zelfs :"D Hij moet idg nooit een mentor worden, want ergens zie hem zijn apprentice niet eens trainen en het arme ding gewoon boos aanstaren
Lola
Member
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:25
Warpaw schreef:
Butterstar schreef:
Warpaw schreef:
Butterstar schreef:
Dan moet ie wel een nieuwe mentor krijgen, en dat ziet dr ook al weird uit als 19 manen kat x'D
Idd xDDD Heeft ie een mentor die jonger is dan hijzelf, War er gewoon naar staren "Nee" en dan weglopen <3
anders wil butter zn assesment wel nemen? maar dan moet ie iig tijdje ziek ofzo zijn geweest want ja xd
Ik zeg wel dat hij iets gebroken had xD Maar graag zelfs :"D Hij moet idg nooit een mentor worden, want ergens zie hem zijn apprentice niet eens trainen en het arme ding gewoon boos aanstaren
zal ik thuis of morgen topicje openen voor final assesment. Doen we het flot kan hij eind van de maand mee met warriorceremonie <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Lola
Member
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:27
Butterstar schreef:
Warpaw schreef:
Butterstar schreef:
Warpaw schreef:
Butterstar schreef:
zal ik thuis of morgen topicje openen voor final assesment. Doen we het flot kan hij eind van de maand mee met warriorceremonie <3
Yush thanks <33 Ik zal hem alvast aanmelden B)
Sagebite
Member
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"