We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:20
Spoiler:
Ik kijk dus Reign seizoen 1 (voor de 2e x) en ik kwam dus weer bij het stukje dat die koning zich als een hond heeft laten vastketenen (op Knieën en voeten) en tegen Catherine zegt: "I will not be so demeaned by a woman!" en dan heel hard omvalt omdat ie vastgeketend zit.
Ik ga stuk hier :')
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew
PM's graag naar Silverdew
Deerleg
StarClan
Nynke 303 Actief » Still awesome
CAT'S PROFILE Age: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:21
Ik vond een schattig kittenplaatje
Then this happend oops
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:23
Gravelsmoke schreef:
Spoiler:
Ik kijk dus Reign seizoen 1 (voor de 2e x) en ik kwam dus weer bij het stukje dat die koning zich als een hond heeft laten vastketenen (op Knieën en voeten) en tegen Catherine zegt: "I will not be so demeaned by a woman!" en dan heel hard omvalt omdat ie vastgeketend zit.
Pas ff op k ben daar nog niet maar kunnen spoilers zijn
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:24
Deerkit. schreef:
Ik vond een schattig kittenplaatje
Then this happend oops
Vond de vorige mooier, tbh, deze is zo wit en vaag, verder wel onwijs cute <3
Deerleg
StarClan
Nynke 303 Actief » Still awesome
CAT'S PROFILE Age: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:26
@Kip; Deer is misschien lief aan de buitenkant, dat is ze z e k e r niet aan de binnenkant
@Nath; ah, ik ben vooral nog bezig met dingetjes uitproberen :') maar houd deze wel even een tijdje denk ik. hier ziet ze er wat jonger uit ofzo? idk. maar thanks <3
Sagebite
Member
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:27
Gravelsmoke schreef:
:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 22:28
Butterstar schreef:
Gravelsmoke schreef:
Pas ff op k ben daar nog niet maar kunnen spoilers zijn
Nahh, valt mee. Pas als je t ziet weet je denk ik echt wat ik bedoel ^^ Als je het zo leest zonder betekenis kan het zoveel dingen betekenen denk ik xd
Dus opzich hoef je niet bang te zijn dat het dingen verraad
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew
PM's graag naar Silverdew
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.