The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:14 Warpaw schreef: Bo, ofcourse, hij gaat echt non stop huilen enzo en een nieuwe spin naar Lurk vernoemen B) Nath, hell yes B) En idd, een betere begeleiding zou hij niet kunnen krijgen xDD Een spin? hoe mooi <3
Rip Augurkielurkie
♥:
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:14 Lurkingshade schreef: Shallow schreef: @Juul; Okay :3 @Bo; Doe het, doe het en je zult zien wat er met je gebeurt Ik denk dat ik dan alleen een dode augurk heb hoor Omg XD
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:16 Hee waarom is Shallow zo kleurloos? :')
✦ Beer 39 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:16 Winddancer schreef: Hee waarom is Shallow zo kleurloos? :') Nah die wordt rood hoor hehe
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:17 Lurkingshade schreef: Warpaw schreef: Bo, ofcourse, hij gaat echt non stop huilen enzo en een nieuwe spin naar Lurk vernoemen B) Nath, hell yes B) En idd, een betere begeleiding zou hij niet kunnen krijgen xDD Een spin? hoe mooi <3 Ofcourse <3 Zijn vorige huisdier spin is vermoord :C *gaat ff terugzoeken hoe die heette*
The extreme always seem to make an impression
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:17
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:18 Augurkie <3
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:19 Het was Spiderfriend. Damn hij moet echt een nieuwe spin hebben xD Augurk is so hot
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:19 Warpaw schreef: Het was Spiderfriend. Damn hij moet echt een nieuwe spin hebben xD Augurk is so hot Noem hem Augurk <3
Ja he <3
Deze heeft babs nog voor me gemaakt eeuwen geleden the good old times <3
Rip Augurkielurkie
♥:
Annemeike 44 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:19
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:20 Wat is dat toch met al die honing namen de laatste tijd :"(*heeft honingtrauma*
Rip Augurkielurkie
♥:
(nath)aleesi 3099 Actief CAT'S PROFILE Age :
|| We counted 25 moons || Ageless Gender :
She-cat ♀ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:20 Lurkingshade schreef: Warpaw schreef: Het was Spiderfriend. Damn hij moet echt een nieuwe spin hebben xD Augurk is so hot Noem hem Augurk <3 Ja he <3 Deze heeft babs nog voor me gemaakt eeuwen geleden the good old times <3 Swiftclaw gaat op die spin staan. fy x
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:21 Roughflower schreef: Lurkingshade schreef: Warpaw schreef: Het was Spiderfriend. Damn hij moet echt een nieuwe spin hebben xD Augurk is so hot Noem hem Augurk <3 Ja he <3 Deze heeft babs nog voor me gemaakt eeuwen geleden the good old times <3 Swiftclaw gaat op die spin staan. fy x nou ja zeg ):
Rip Augurkielurkie
♥:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:21 HONING IS LEKKER OKAY XD Racisme for Winnie the Pooh, smh -- Ik wil gewoon de 300 posts halen okay? Okay.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:22 Ik moest m'n eindwerk maken over honing, dat is een heel jaar onder geduwd worden in info over honing en bijen enzo en dan gaat beertje doodleuk een nestje maken over die shizz, ik moest haast janken mhcvgzbvcn,fgdg
Rip Augurkielurkie
♥:
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:22 Je bent al in de buurt Hannah :'3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:22 Lurkingshade schreef: Roughflower schreef: Lurkingshade schreef: Warpaw schreef: Het was Spiderfriend. Damn hij moet echt een nieuwe spin hebben xD Augurk is so hot Noem hem Augurk <3 Ja he <3 Deze heeft babs nog voor me gemaakt eeuwen geleden the good old times <3 Swiftclaw gaat op die spin staan. fy x nou ja zeg ): HAHAHA, ik zie Swift nu gwn droog binnenlopen, die spin killen, en dan gewoon weglopen zonder maar een woord te zeggen xD
Maar Augurk de spin gaat er komen
Annemeike 44 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:22
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:23 @Marlie; Gheghe. -- (Taylor) Swift needs to find her chill
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic