|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:16 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Well... Deze dag is gwn weer geweldig geworden... ugh... :c
Meh whats wrong? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:19 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:25 | |
| - Voor mensen die het nie willen lezen:
Well, stiefopa is gestorven... Mam heeft zichzelf bijna dood gereden toen ze dat hoorde en nu hoor ik ook dat ze wss vreemd gaat..? Opeens uit het niks en dat allemaal in 10 seconden. Wrm kan een dag zo snel omslaan ._.
Well ik ga weer hetzelfde doen zoals eergisteren, proberen te posten. En wss blijf ik morgen thuis van school want ik ben hier echt niet goed van... Rip Augurkielurkie - ♥:
Laatst aangepast door Lurkingshade op zo 13 nov 2016 - 21:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:26 | |
- Voor mensen die het nie willen lezen:
Well, stiefopa is gestorven... Mam heeft zichzelf bijna dood gereden toen ze dat hoorde en nu hoor ik ook dat ze wss vreemd gaat..? Opeens uit het niks en dat allemaal in 10 seconden. Wrm kan een dag zo snel omslaan ._.
Well ik ga weer hetzelfde doen zoals enkele eergisteren, proberen te posten. En wss blijf ik morgen thuis van school want ik ben hier echt niet goed van... Oh God Bo, ik hoopte echt dat het weer beter met hem zou gaan gvd Heel veel sterkte <\3 *hugs* |
|
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:47 | |
| Tatiebae <33 wie wilt topicje met deze naïeve baby? |
|
| |
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
| |
| |
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:49 | |
| Suree, kan jij hem misschien openen? c; |
|
| |
| |
| |
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:54 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:05 | |
| Thanks guys <3
Sagebite vind ik wel gwn nice klinken omg~ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:21 | |
| Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:24 | |
| - Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Kom jank mee met mee ;w; Seven is bae *Staart naar de posters die ze heeft gekocht op facts* oeps also zzzeeeeeeen fml pls save me ;w; Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:26 | |
| - Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Omg MM Ik riep laatst op school "dOES JUMIN HAN IS GAY" in een drukke bui om m'n vrienden gewoon een beetje in de war te laten raken Toen riep iemand "JA" terug en nu heb ik een nieuwe vriendin cRIES |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:27 | |
- Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Kom jank mee met mee ;w;
Seven is bae *Staart naar de posters die ze heeft gekocht op facts* oeps also zzzeeeeeeen fml pls save me ;w; Oh ik jank graag met je mee T^T Ik was dus op de een na laatste dag van Yoosung's Route en toen loadde ik perongeluk en file en was alles weg rip It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:27 | |
| - Brokenecho schreef:
- Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Omg MM Ik riep laatst op school "dOES JUMIN HAN IS GAY" in een drukke bui om m'n vrienden gewoon een beetje in de war te laten raken Toen riep iemand "JA" terug en nu heb ik een nieuwe vriendin cRIES OMG DOES JUMIN HAN IS GAY IK GIL DIT OP DE TREIN OMG IK HOU VAN JE Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:29 | |
- Brokenecho schreef:
- Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Omg MM Ik riep laatst op school "dOES JUMIN HAN IS GAY" in een drukke bui om m'n vrienden gewoon een beetje in de war te laten raken Toen riep iemand "JA" terug en nu heb ik een nieuwe vriendin cRIES OMG DOES JUMIN HAN IS GAY IK GIL DIT OP DE TREIN OMG IK HOU VAN JE ZE IS GEWELDIG THO ZE KIJKT OOK TOKYO GHOUL ENZ ZE HEEFT DE ZEN ROUTE BTW Het is trouwens pijnlijk om Seven te heten, zo werd ik al genoemd voor MM uitkwam en toen het populair werd begon ik telkens te denken dat mensen het over mij hadden, terwijl het over dat roodharige joch ging xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 22:31 | |
| - Brokenecho schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Brokenecho schreef:
- Jackdaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Oh dies leuk <3
Ik moest even gillen om je rl name want MM jank fml die game Oh god begin niet over MM ;w; Omg MM Ik riep laatst op school "dOES JUMIN HAN IS GAY" in een drukke bui om m'n vrienden gewoon een beetje in de war te laten raken Toen riep iemand "JA" terug en nu heb ik een nieuwe vriendin cRIES OMG DOES JUMIN HAN IS GAY IK GIL DIT OP DE TREIN OMG IK HOU VAN JE ZE IS GEWELDIG THO ZE KIJKT OOK TOKYO GHOUL ENZ ZE HEEFT DE ZEN ROUTE BTW
Het is trouwens pijnlijk om Seven te heten, zo werd ik al genoemd voor MM uitkwam en toen het populair werd begon ik telkens te denken dat mensen het over mij hadden, terwijl het over dat roodharige joch ging xD Aahha ik heb zen en yoosung al gehad, ben nu bezig voor mn bae seven B) daarna voor le gayroll ofc :'D en gos omg, de pijn. XD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|