|
|
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 20:58 | |
| - .Lionpaw schreef:
- Wolfkit., schreef:
- Was Zira eigenlijk ook bi? ;o daar zie ik er half wel en half niet voor aan haha
shit ik had zira er expres niet bijgezet HAHAHAH ik zat zovan: hmm zira... en ik w e e t het niet want ik heb precies hetzelfde, ik zie haar echt wel met een chick gaan maar ook echt niet. Dus ik weet het tbh niet!!
- en om heel eerlijk te zijn vind ikzelf het ook gewoon moeilijk om helemaal straight karakters te bespelen omdat ikzelf zo pan ben als een deur dus ik heb geen idee hoe het is om je niet aangetrokken te voelen tot een bepaalde gender lmao
@nyn: Ik weet het niet zo goed xD Want aromantic is moeilijk man, ik heb het geprobeerd met Roseburn en manman da's lastig ;-; huehue Zira moet overal bij :'D Ik heb hetzelfde met Jinx tbh. Ik zie hem namelijk niet zo snel met een kater er vandoor gaan, maar like, you never know? @Nynke; I feel you :') Ik neem het altijd met een korreltje zout, als je verliefd bent ben je verliefd, voor mij speelt geslacht daar niet zo'n grote rol bij Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 20:59 | |
| - Shark schreef:
- Ik ga even de betovering verbreken: al mijn chars zijn hetero lol
als ik dit kon man :"D Bij mij zijn hetero's bijna meteen inactief of gwn idk...? *staart naar out en stain* oeps tis gwn een curse voor me :"( Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 20:59 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n idee wat mijn karakters zijn, dus zeg ik gwn dat ze bi zijn, net zo makkelijk lmao
En zelf heb ik echt g e e n idee wat ik ben?? Straight of bi, geloof ik :') Same Ik weet nog niet zeker want ik ben nog niet echt verliefd geweest op een meisje maar tbh is hetero zijn best saai xD En homofoben, God. Wat schaam ik voor mijn eigen seksualiteit zeg. :') Maar ik weet niet zeker of ik echt straight ben tho want ik vind een relatie met een meisje zo slecht nog niet en ik kan het wel voor me zien en dat het klikt enz but still |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:00 | |
| - Shallow schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n idee wat mijn karakters zijn, dus zeg ik gwn dat ze bi zijn, net zo makkelijk lmao
En zelf heb ik echt g e e n idee wat ik ben?? Straight of bi, geloof ik :') Same Ik weet nog niet zeker want ik ben nog niet echt verliefd geweest op een meisje maar tbh is hetero zijn best saai xD En homofoben, God. Wat schaam ik om mijn eigen seksualiteit zeg. :') Maar ik weet niet zeker of ik echt straight ben tho want ik vind een relatie met een meisje zo slecht nog niet en ik kan het wel voor me zien en dat het klikt enz but still +1 Life is difficult :'3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| - Wolfkit., schreef:
- .Lionpaw schreef:
- Wolfkit., schreef:
- Was Zira eigenlijk ook bi? ;o daar zie ik er half wel en half niet voor aan haha
shit ik had zira er expres niet bijgezet HAHAHAH ik zat zovan: hmm zira... en ik w e e t het niet want ik heb precies hetzelfde, ik zie haar echt wel met een chick gaan maar ook echt niet. Dus ik weet het tbh niet!!
- en om heel eerlijk te zijn vind ikzelf het ook gewoon moeilijk om helemaal straight karakters te bespelen omdat ikzelf zo pan ben als een deur dus ik heb geen idee hoe het is om je niet aangetrokken te voelen tot een bepaalde gender lmao
@nyn: Ik weet het niet zo goed xD Want aromantic is moeilijk man, ik heb het geprobeerd met Roseburn en manman da's lastig ;-;
huehue Zira moet overal bij :'D Ik heb hetzelfde met Jinx tbh. Ik zie hem namelijk niet zo snel met een kater er vandoor gaan, maar like, you never know?
@Nynke; I feel you :') Ik neem het altijd met een korreltje zout, als je verliefd bent ben je verliefd, voor mij speelt geslacht daar niet zo'n grote rol bij Precies! Soms heb je gewoon dat je in de RPG een klik hebt met iemand en dan denkt van: oh, deze ship is eig wel leuk ^^ En dat vind ik echt heel mooie momenten in de RPG, hoewel ik ook wel een kleine voorstander ben van vooraf wat dingetjes te bespreken en te fangirlen, maar da's natuurlijk lekker iedereen voor zich :3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Ik moet gaan nu, tot morgen ^^ |
|
| |
| |
| Ik dacht dat ik straight was oh boy was I wrong Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:01 | |
| Goed genederlandst daarboven xD
-- Toch hoef ik me nu niet zoveel zorgen te maken, ik ben pas 13 tho |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:03 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:04 | |
| Alles uitproberen behalve drugs kindjes foei
Mote of the year: gay people/cats. Gay people/cats everywhereee <33
Laatst aangepast door Sweetheart op zo 13 nov 2016 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:04 | |
| ik ben nog maar één keer echt verliefd geweest en oh boy liep dat in de soep :') dus dat doen we even voorlopig niet meer heheh Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:05 | |
| |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:07 | |
| - Shallow schreef:
- .Lionpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Snowpaw. schreef:
En zelf heb ik echt g e e n idee wat ik ben?? Straight of bi, geloof ik :') Same Ik weet nog niet zeker want ik ben nog niet echt verliefd geweest op een meisje maar tbh is hetero zijn best saai xD En homofoben, God. Wat schaam ik voor mijn eigen seksualiteit zeg. :') Maar ik weet niet zeker of ik echt straight ben tho want ik vind een relatie met een meisje zo slecht nog niet en ik kan het wel voor me zien en dat het klikt enz but still uitproberen? HAHAH nee sorry <3 Maar ik snap wat je bedoelt! Ik was eerst ook nog niet verliefd geweest op een meisje, maar tja, toen wel huhu. En toen ook ergens op een transgender iemand, God die heeft nog steeds een deel van mijn hart hoor <3 Hij is echt een leuk kind. En tjaa daarna nog eens op een meisje, en daarna nog eens. Maar ook tig jongens ertussen door hoor xD Haha omg Meh, why not xD jkjk Maar ik dacht eerst da ik pan was maar k weet niet zeker Hey maar ff!! Je hoeft het allemaal ook niet zeker te weten nog hé c: Je mag ook gerust er over drie jaar achterkomen dat je straight ben of helemaal gay of whatever, het maakt echt niets uit, zolang jij je fijn voelt met de naam die jij je nu geeft dan is het goed! Ik ben ook van straight naar bi naar pan gegaan, en ik weet ook nog lang niet zeker of dit nu zo blijft! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:08 | |
| Ik ben 18 en ik ben pas een tijdje geleden uit gekomen tegen friends nd family dat ik bi ben ookal wist ik het eig al van m'n 15/16 haha rip, maar toen twijfelde ik eig echt hard wat ik was :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:09 | |
| EIGENlijk is gewoon iedereen homo oké WANT homo = mens eeeyy
sorry dit moest ff!! xD |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:10 | |
| - Snowpaw. schreef:
- EIGENlijk is gewoon iedereen homo oké
WANT homo = mens eeeyy
sorry dit moest ff!! xD WOUT IS THAT YOU - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:11 | |
| - Emberspark schreef:
- Snowpaw. schreef:
- EIGENlijk is gewoon iedereen homo oké
WANT homo = mens eeeyy
sorry dit moest ff!! xD WOUT IS THAT YOU wie is wout?? xD omg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 21:13 | |
| Well... Deze dag is gwn weer geweldig geworden... ugh... :c Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|