We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain. If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for, Write to me and escape.
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:48
Fallowpaw schreef:
Awhh ik mis Zira en Inner ook
Nu worden Inner en Bluestar buddies in Starclan :') Met de andere gestorven starclan katten erbij~
Helaas kan Zira de club niet joinen :c
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:51
Jongens ik heb een karaoke-app geïnstalleerd. Ik zweer dat als één van die clipjes online gaat dat ik doodga. IK kan namelijk niet zingen xD
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:56
@Sanne&Lolo; Omg, Lolo, ja, laat Wasp er bij komen. Ace helemaal bang maken & sorry Sanne, maar I just couldn't resist. En wat ben je van plan met Blauwtje?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:57
Swiftclaw schreef:
@Sanne&Lolo; Omg, Lolo, ja, laat Wasp er bij komen. Ace helemaal bang maken & sorry Sanne, maar I just couldn't resist. En wat ben je van plan met Blauwtje?
Wahhahaha lol ik lig stiekem echt dubbel, arme Ace die weet echt niet wat m gaat overkomen. Fallow gaat ook de verdediging in nu heur, als Wasp ook komt heeft ze twee warriors op dr dak.
Jaaaa is een verassinkje nog, maar als ik het uit heb gewerkt komt t snel genoeg online!
Bluestar&Bluewisp:
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 22:59
Bluewisp schreef:
Swiftclaw schreef:
Wahhahaha lol ik lig stiekem echt dubbel, arme Ace die weet echt niet wat m gaat overkomen. Fallow gaat ook de verdediging in nu heur, als Wasp ook komt heeft ze twee warriors op dr dak.
Jaaaa is een verassinkje nog, maar als ik het uit heb gewerkt komt t snel genoeg online!
Weer een lekker spontaan topic iig! Arme Fallow, just an apprentice~
Oehh, ik ben benieuwd c: Blue is een leuk karakter namelijk!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 23:00
Swiftclaw schreef:
Bluewisp schreef:
Swiftclaw schreef:
Weer een lekker spontaan topic iig! Arme Fallow, just an apprentice~
Oehh, ik ben benieuwd c: Blue is een leuk karakter namelijk!
Meh moet eerlijk zeggen dat ik echt totaal geen inspi meer voor haar heb dus daar moet ff verandering in komen xD
Bluestar&Bluewisp:
Lionreign
Member
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
CAT'S PROFILE Age: 2 1 M O O N S Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 23:01
Lion is Swift lekker aan het 'troosten' c':
Hmmm to join of not to join in dat topic... Denk dat ik t wel leuk vind om Ace is op zijn kop te geven hehe
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 23:13
Mensen, gewoon iedere strenge kat op Ace gooien nu, please B) ik zie die arme pluisbal al helemaal in de verdediging gaan en hopen dat Starclan hem niet lastig gaat vallen xDDD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day